Ik mocht net!! we hebben het hartje gezien en gehoord ben nu ong 7 weken maar kan ook 8 zijn echt een iniemienie kindje wel uitwendige echo dus zag nog niet zoveel maar volgens mij wel positief dat als het uitwendig is je al een hartje kunt zien en horen dus ben helemaal blij
Sstephanie , misschien dat het dan beter gaat als je een maandje rust hebt Veel plezier op Vakantie!! Happy , hoe was het bij de gyn ? Niki, dat verschilt echt per persoon of je veel hcg aan maakt niet. Sommige testen al 4 dagen voor Nod positief met kv 2v5 . Maar zou wel even afwachten nog . Lisette,Wat fijn dat je het hartje kon horen !! Dat is natuurlijk gelijk een geruststelling. Vanmorgen ben ik naar de HA geweest ze had bijna een uur uitloop Uiteindelijk binnen ze ging vragen stellen , en word doorverwezen naar een Cardioloog om te zien of er wat aan de hand is met me hart. Heb gelijk medicijnen gehad tegen de bloeddruk (was vandaag ineens weer normaal) en tegen de hartkloppingen. En waarschijnlijk denkt ze ook nog dat ik een maagvliesontsteking heb , en daar heb ik ook weer medicijnen voor gehad ontstekkings remmers gehad en maag beschermers , dus zit nu met 3 verschillende medicijnen Ondertussen ook nog steeds met pijn op de borst Maar de hartkloppingen waren er gister gelukkig niet , moest ook gewoon rustig blijven mocht ik zo'n aanval weer krijgen. En als het goed is mochten de medicijnen geen kwaad doen bij een kinderwens, dus daar ben ik dan weer blij mee .
@Lisette: Gefeliciteerd meid! Echt fijn he zo'n bevestiging en het is zó mooi om te zien! @Kim: jeetje een uur is wel veel. Maar goed dat je nu naar de cardioloog bent doorverwezen, dan kan hij in elk geval verder onderzoek doen en dingen opsporen en/of uitsluiten.
Hier ff een foto, je ziet nog niet heel veel hoor maar het linkerdingetje is de baby en het rechterrondje is de dooierzak
@Lisette: Wat leuk dat je een foto hebt. Die kreeg ik niet van mijn huisarts. Heb er ook niet om gevraagd, was veel te beduusd toen ik dat kleine wezentje zag zitten. Bij mij was de echo inwendig en kon je echt al een baby zien. Echt mooi!
Jeetje wat een mooie foto van je kindje, meid. Het is echt nog een klein frummeltje he! Maar fijn dat je even een bevestiging hebt gehad! Kim, wel prettig dat je bent doorgestuurd naar de cardioloog. heb je al een afspraak gemaakt? Welke medicijnen heb je gekregen? metoprololsuccinaat? Die heb ik toen namelijk gehad! Oh ik zit stiekem steeds zo te hopen dat ik nu toch eindelijk zwanger ben! Vriendlief is gisteren hier voor de voordeur door zn rug gegaan! lag op de grond! Kon ik even 90 kilo omhoog trekken! pffffff.... vandaag ook maar ff een dagje vrij genomen zodat ik voor m kon zorgen...
Lisette, wat leuk!! Je ziet toch wel al wat en dat word straks een mooi kindje Beesie, ja ik vind het ook wel fijn liever wat zekerheid , maar ga mezelf ook niet bang maken als het niet nodig is Nee heb geen afspraak gemaakt dat doet me HA als het goed is is het vandaag al door gefaxt naar het ziekenhuis, en dan krijg ik vanzelf bericht thuis gestuurd. Ik heb niet dezelfde medicijnen heb Propranolol. Dan hoop ik met je mee Binnenkort gaat het hele topic op roze O lekker gaat het alweer goed dan met je vriend
Als je naar Meer opties gaat onderin het bericht, dan zie je in het bovenste balkje een Paperclip. Dan moet je daar op drukken en dan zie je staan bestand uploaden vanaf je eigen computer. Zodra je dat hebt gedaan dan moet je hem uploaden. Je sluit het venstertje waar je de foto hebt ge-upload en dan ga je weer naar het paperclipje en dan moet hij daar staan .
Geef je ook gelijk hoor ik zou het ook doen als dat me eerste echo zou zijn Het is hartstikke leuk je hebt het hartje gehoord en je hebt je kindje gezien . Nog beter kan je het niet hebben
Beesie, ik vind de middelste het donkerst, je ziet hem er onder al wat lichter worden Wat is die donkere streep op de onderste test of had je het daar over
sorry voor de late reactie, weer een enorme dag vulling gehad, maar ben weer thuis. Ik weer niet zo goed wat je bedoeld met klonten.... ik gebruik tampons en weet niet of je ze daar mee kan zien? ik let er in iedergeval niet op schijnbaar. Het kan 2 kanten op. of toch wel ongi geweest maar heel kort, of misschien toch een innestelingsbloeding...(opschoning van de baarmoeder) heb vandaag de dag door geen bloed gezien maar wel steken bij mn schaambeen. Morgen ochtend zal ik een test doen. breng jullie op de hoogte. turste!
@Wian: spannend zeg. Hoop voor je dat het een innestelingsbloeding is geweest ! Wel testje laten zien hier he Truste voor zo... @Beesie: de middelste is idd het donkerste, hoop dat je goed geklust heb ik hoop dat het weer wat beter met je vriend gaat! @Lisette: wat mooi om het zo in je buik te zien zeg!! Ben blij dat alles goed gaat dit wordt echt een plakbeeb @Kim: fijn dat je bent doorgestuurd naar de cardioloog. Wel vervelend allemaal zeg hoop voor je dat de medicijnen een beetje aanslaan.. Vandaag een afspraak bij de dokter gemaakt voor aankomende maandag. Kon vanmiddag al terecht maar had een afspraak met een client rond die tijd dus dat kon helaas niet doorgaan. Ik heb vanmiddag bij het afvegen een paar keer licht roze bloed gehad. Is nu alweer voorbij. Ik had er geen krampen ofzo bij. Ben vandaag echt heel moe en misselijk geweest dus dat is dan wel weer een goed teken. Ik wacht het af...
ja inderdaad, die middelste is het donkerst. We hebben ons best gedaan. Maar ik vraag me inderdaad af wat die donkerblauwe streep op die onderste test zou betekenen....??? Met mn vriend gaat t gelukkig weer wat beter. Hij is tenminste weer op de been en kan wat lopen...
nou de test laten zien hoeft niet hoor.... gewoon wit! dus toch ongesteld, ga vanavond stappen. dus ga genieten van een paar drankjes!
Gewoon die Wian, lekker genieten!! Lisette, wat leuk zeg! Mooie foto al! Beessie, hoe is het met je vriend? Ik zit al te leren voor mn tentamens, beginnen maandag. Vanmiddag hebben we hier in de straat een voetbal-bbq, dus moet een beetje voorleren haha. gelukkig is het in een loods ergens bij iemand in de achtertuin, want her regent heeeel hard hier. Gaan jullie ook voetbal kijken? Het is wel stiller he, zonder Alice, Naomi en Nijn!
@Beesie: Door je rug gaan is zó pijnlijk. Gelukkig kan je vriend alweer wat lopen. Wat betreft de ovu-testen vind ik de middelste ook het donkerst. Hopelijk is het raak meid! @Sstephanie: Gezellig een voetbal BBQ en mooi dat het binnen is. Ze hadden geen goed weer voorspeld en hier regent het nu ook. Vanmiddag komt een vriendin bij mij voetbal kijken, vind ik wel gezellig. Mijn man vind het afschuwelijk dus die gaat wat andere dingen doen, haha... Het is inderdaad een stuk stiller zonder Naomi, Nijn en Alice, maar ja die komen wel weer terug met vast een berg vakantie verhalen Hier gaat het met mijn misselijkheid gelukkig wel beter. Zit nu alleen onder de pukkels, lijk wel weer 15. Maar ja als dat het ergste is....
@Wian: Balen dat de test negatief was. Maar nu kun je vanaaf inderdaad lekker van wat drankjes gaan genieten!