Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    goedemorgen meiden,

hoe gaat het?
    met mij gaat het goed!

ben een tijdje niet meer actief hier,zooo druk in huis..
    ik heb daardoor ook niet meer alle verhalen gevolgd :)
    dus als jullie het niet erg vinden ga ik het ook niet teruglezen want dat zijn heel wat pagina's haha.

wij hebben eergisteren de kinderwagen gekocht,een quinny dreamy reflection red,ben er zoooo verliefd op haha,verder hebben we de gebruikelijke spullen voor de baby gekocht,en een nieuwe box.
    dus op de babykamer na hebben we bijna alles ;).

hoe gaat het met de zwangeren hier?
    allemaal al lekker ana het groeien?

ik sta gelukkig stil nu met mijn buikje,dat mag ook wel want anders loop ik straks weer met een dikke toeter dat ik mijn voeten nie meer kan zien haha.

liefs

2. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Miranda: Leuk dat je een kinderwagen hebt gekocht. Ik ook! Kon niet meer wachten en heb de Mutsy Transporter gekocht. Babykamer hadden we al voordat ik zwanger was omdat we die van de nicht van mijn man hadden gekregen.

Verder hier alles goed. Mijn buik is ietsje opgezet, maar niet zo erg dat het echt opvalt. Verder zit ik onder de pukkels. De misselijkheid lijkt wel af te nemen, maar moe ben ik nog wel.

Wanneer verwacht je je bestelde babyspullen of heb je het al binnen. Jeetje morgen ben je alweer 18 weken, nog even en je hebt je 20 weken echo. :)

3. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Helaas ongesteld geworden dus toch een vmk meiden :(

4. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    waaah..kon het niet laten een test te doen..en hij liet al in tegenstelling tot de vorige maanden echt na 2 minuten al een 2e streepje zien..! oordeel maar... ik ben wel bang zo na 2 miskramen maar we hopen op het beste!

5. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    #1525 HappyMarie, 19 jun 2010
    Laatst bewerkt: 19 jun 2010
    @niki: jaaahhh die is positief hoor!! Ik hoop voor jullie dat de kleine mooi blijft zitten de komende 9 maanden! Gefeliciteerd hoor!!

@pindakoek: klote zeg... vind het echt heel erg.

Gisteren ben ik bij de gyn geweest. Ze heeft verschillende onderzoeken gedaan (inwendig, bloed, uitstrijkje, voelen, echo) en dinsdag krijg ik de uitslag. Ze ziet nu wel al dat mijn baarmoederslijmvlies veeeeel te dun is, dat kan weer meerdere oorzaken hebben en die worden nu dus onderzocht. Het veel te dunne slijmvlies is in elk geval de reden dat de ongi weg blijft. Als de onderzoeken goed zijn krijg ik pilletjes om de mensturatie enzo op gang te krijgen en anders, tsja ...Toch wel spannend!
    Ik hoop dan ook dat de uitslag positief is, vooralsnog ga ik van het positieve uit, ik en mijn man zijn gelukkig niet negatief ingesteld.

6. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Pindakoek, wat erg meissie! Dikke knuffel van mij.

Niki, jeeeeee zo zien we het graag! Drie keer is scheepsrecht toch! Duim dat alles goed gaat. Gefeliciteerd!!!!

7. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Goedemiddag :D

Wain, balen van je nega test :(
    Maar geniet er lekker van vanavond !

Sstephanie , veel succes met je tentamen!!
    Gezellig zeg met z'n allen bbq , hier begon de ochtend ook met regen.

Het is inderdaad stil , maar ze komen snel terug :)
    Dan kunnen we nog meer kletsen :p

Rosa, o bah onder de pukkels zitten , gelukkig heb ik nergens in de pubertijd last van gehad .
    Als je me oudste zus daarin tegen zag die zat gewoon echt helemaal onder .

Miranda,leuk zeg dat je een kinderwagen hebt gekocht!!
    Het komt vanzelf de babykamer alles op zijn tijd;)

Pindakoek , NEEEE balen meis !! Een hele dikke knuff !!

Niki , ik zie toch echt een mooi roze streepje , ik hoop het zo voor je en dat het niet weer een VMK word :(

Alvast GEFELICITEERD!!

Happy,jeetje hopelijk wekt het je ongi gauw op !

Wel knap dat jullie er rustig onder blijven , hoop ook voor je dat de uitslag positief is .

Hier is het nog de vraag of ik deze maand wel zwanger raak.

Door me kinderwens mag ik de medicijnen eigenlijk niet hebben, maar we klussen gewoon door en we zien wel dus we doen rustig aan deze maand (wat we al deden;))

Maar ik blijf wel de medicijnen doorslikken omdat het belangrijk is anders kan de ontsteking ook niet weg trekken.
    Gelukkig mogen de hartpillen dan weer wel , daar ben ik wel blij mee .

Gisteravond nog de huisartsenpost opgebeld , omdat ik ineens zoveel pijn had op me borst en het werd dik , en hun kwamen er over eens dat ik het syndroom van tietze heb hieronder een klein uitlegje.
    Syndroom van tietze - Tietze, syndroom van - Aandoening - Gezondheidsplein.nl

Dus we wachten geduldig af of ik ongi word of niet :)

Vandaag wel een positieve ovulatie test gehad , morgen of maandag klussen we voor het laatst en dan weer wanneer we zin hebben .

En zodra ik meer weet gaan we er volgende maand er weer hard tegen aan :D

8. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Super kut pindakoek!!! Ookal is het heel vroeg ik vond het ook echt kut...

9. FEE88

FEE88 Niet meer actief

@Kim ik heb ook syndroom van Tietze begon toen ik in de pubertijd kwam nu is het gelukkig wat minder maar kan bijv. niet fitnessen :)

@Nikki had je al een negatieve test na de miskraam ofnie??

@Pindakoek jammer meis hoe gaat t?

Ik ben lekker aan t genieten van mn kleintje :) heb wel erge buikpijn weer maar denk dat mn baarmoeder en t kindje aan t groeien zijn :)

10. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Pindakoek: Wat jammer dat het toch een vmk is :( Had het je zo gegund. Sterkte hoor!

@Niki: Dat is mooi positief voor 4 dagen voor NOD. Gefeliciteerd!!!! :D

@Lisette: Lekker blijven genieten, dat is nu nog makkelijker he nu je een goede echo hebt gehad? Een beetje buikpijn heb ik soms ook, maar dat is volgens mij rekpijn door het groeien van de baarmoeder. :)

11. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    ik had met amper 5 weekjes al een miskraam en de testen werden meteen lichter daarna

12. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Pindakoek, wat erg voor je meis! veel sterkte!

Kim, wat vervelend zeg! ik ken idd ook iemand die dat heeft.
    erg vervelend, maar nu weet je tenminste wel wat er aan de hand is...

Maar meiden, weten jullie wat die blauwe streep betekend op de onderste ovu-test? Hier nogmaals de foto:

Bekijk bijlage 79918

13. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Beesie , ik denk dat het een fout is geweest in de ovutest , daar is weinig tegen te doen .

Welke testen zijn het dan ? (de merk)

14. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    *zwaait naar Remmar*:D

15. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Kim, ik gebruik de testen van matcare. In de gebruiksaanwijzing zie ik namelijk niks staan over een blauwe streep. Wel wat er gebeurt als de test fout is gegaan maar geen blauwe streep...

16. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
  17. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Ik ga lekker naar me bed toe want voel me eigen niet zo lekker worden alsof ik elk moment moet spugen blegh!!

Weltrusten allemaal !!

18. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey meiden,

Wat kletsen jullie veel af zeg!! :D
    Moet echt weer eens wat vaker langs komen vliegen :)
    Hier vandaag lekker geknuffeld met mijn neefje van bijna een maand.
    Heerlijk zo;n klein frummeltje dat tegen je aan ligt, maar hier zijn helaas nog geen veranderingen.... -zucht-

Alle meiden die inmiddels zwanger zijn: Hartelijk gefeliciteerd meiden!!!

Voor degene die dit helaas nog niet zijn: Vol houden en ik weet zeker dat alles goed gaat komen.

Heb alleen niet alles terug gelezen want dat werd echt veels te veel.

Hebben hier trouwens wel besloten om er een tweede makelaar op te zetten, aangezien ons huisje verhuurd is via makelaar nr1.
    Kijken of dat wil helpen.
    Kijk er zo naar uit om die stomme pil weer weg te gooien.:x
    Loop al 3 maanden te rommelen met m'n menstruatie.
    2 maanden 3 weken ongi geweest met de pil en afgelopen maand maar 1 dag :(:(
    Dus echt om een beetje gek van te worden.:x
    Pfff al weer 3 maanden aan de pil.... wat gaat de tijd toch snel.

Dikke knuf

19. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Niki: gefeliciteerd meid! Hoop idd dat het dit keer een plakbeebje wordt!
    @Remmar: leuk dat je er weer even bent :) de tijd vliegt idd. Hoop dat je cyclus snel weer normaal wordt!
    @Kim: fijn dat je weet wat die hartkloppingen nou precies waren. Wel vervelend, veel sterkte!
    @Beesie: ik weet niet wat die streep betekend. Misschien even googlen of de klantenservice van Matcare bellen..

@all: vrijdagavond roze bloed verloren enkel bij het afvegen, gisteren kwam er rood bloed bij..alleen het is allemaal zo weinig, lijkt of het niet doorzet :( heb een paar krampen gehad alleen is dat nu weer over. Mijn borsten en onderbuik zijn erg gevoelig (vooral aan de rechterkant). Wel raar want gisteren en eergisteren was ik echt heel misselijk. Vind het zo jammer dat het verkeerd is gegaan maar wil wel dat het doorzet..straks hou ik allemaal resten in mijn lichaam en dat lijkt me niet de bedoeling. Ik vertel maandag gewoon mijn verhaal aan de ha en kijk wat hij kan doen...iemand ervaring met bovenstaande?

20. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Pindakoek, mijn ervaring is dat bloeden echt niet goed is.. Toen ik begon te bloeden kreeg ik ook echt een miskraam. Het hartje was al anderhalve week eerder gestopt met kloppen. Vind het zo ontzettend naar voor je. Ik zou het goed laten controleren, heb ik ook gedaan. Ik was ook bang dat er iets achter zou blijven, gelukkig is dat niet het geval geweest.

Lisette, ben jij eigenlijk ongesteld geweest na je miskraam? Of ben je meteen weer zwanger geworden?

All..Het is nu 3 weken na het bloeden gestopt is na mn miskaam, en dus ruim 4 weken geleden dat er werd vastgesteld dat het hartje gestopt was met kloppen. Ben benieuwd vanaf wanneer je cyclus weer op gang komt. Moet je rekenen vanaf het miskraam of het stoppen van het bloeden?

Ga nu weer leren, vanmiddag even naar mn vader toe.

Deel Deze Pagina