Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

Gefeli niki!!! hoop dat de beed zich goed vast houd!

pinda wat klote zeg!! Sterkte!

Ik heb gisteren even lekker genoten van een boel zwarte wodka redbull! Erg slecht, maar oh zo lekker.
    liefs

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    dag meiden daar ben ik weer :D:D

heb nog niet alles gelezen heb ik nog geen tijd voor hihi.

maar niki en T84 gefeliciteerd meiden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! echt super :D

verder weet ik nog niets wat jullie getypt hebben dat zal morgen wel komen. sorry!

de vakantie was super!!!!!!! we hebben buiten gisteren super goed weer gehad en hebben heeeeeel veel gelopen!! en verdwaald geweest:p waardoor een wandeling van 13 km 20 km werd pffffffffffff ben nog nooit zo kapot geweest haha en spierpijn de dag erna hihi.

morgen heb ik tijd om alles te lezen en te reageren!!

3. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Naomi , welkom terug :D

Wat fijn dat je een mooie vakantie hebt gehad,dan doen jullie toch iets niet goed als je verdwaald raakt :p

Ja begrijp ik dat je kapot was van het lopen 20 km pff , en nog is zwanger gelukkig kan je nu lekker bank hangen :)

4. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Wat is het hier stil!!

gezellig dat je weer terug bent Naomi!

5. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Ik ben er weer!!!!!!!!!!

Ik heb niet zo heel erg goed teruggelezen hoor....na ruim anderhalve week zijn dat toch wel wat pagina's die je weg moet zien te krijgen zeg!!
    @ T84, proficiat!!! Is de timing toch helemaal perfect geweest :). Hoe voel je je nu?
    @ Niki, ook gefeliciteerd! Hoe gaat het met je? Hopelijk heb je nu eindelijk je plakbeeb!!!
    @ Naomi, jij ook welkom terug
    @ Steph....zo te lezen is het voor jou ook niet echt een fijne tijd op dit moment:(, sterkte meid...
    @ de rest....sorry, ik heb niet zo goed teruggelezen, maar ik maak het de komende weken wel weer goed :)

En ik ben zoooo blij dat ik weer in Nederland ben :). Het was wel fijn hoor, heerlijk met lief anderhalve week weg. Alleen gaat een prille zwangerschap met de overweldigende hitte van Curacao niet zo goed samen bij mij.....Ik heb voornamelijk met zware hoofdpijn en zwetend en puffend op bed gelegen en spugen, spugen, spugen....blegh...Heerlijk dat ik het klimaat hier toch wat beter trek :)
    En ik ben natuurlijk blij dat ik weer hier kan mee lezen en bijbabbelen.

Mijn buik is erg pijnlijk op het moment nu, ik denk van het reizen/vakantie. Continu steekjes en bij elke stap een scheut. Het lijkt op bandenpijn. Ik denk dat het gewoon allemaal een beetje teveel is geweest....

6. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Sstephanie , ben het met je eens ;)

7. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Alice, ook jij welkom terug het word weer gezelliger :D

8. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    O bah dat spugen is natuurlijk ook niks , maar zolang je het leuk hebt gehad ;)

Hoe warm was het daar als ik vragen mag ?

Meid doe rustig aan en je kan lekker bankhangen:)

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Kim, geen idee eigenlijk hoe warm het daar was? Mijn man denkt dat het iets van 32/33 graden was. Maar voor hem voelde het toch ook wat anders dan wanneer hij in een ander warm land op vakantie was...
    Bankhangen zit er niet echt in...ik ben aan het wassen, opruimen en stressen over wat ik allemaal nog moet doen. Morgen vertrek ik weer voor 3 dagen naar mijn ouders om daar te gaan werken. Dat levert vooral veel stress op, dat ik toch weer week in week uit op en neer aan het reizen ben.

O ja, mijn man en ik hebben op vakantie heel erg veel gepraat en knopen doorgehakt over ons verhuizen/studeren/werken/financiele/etc-dillemma. We zijn er alweer een heel deel uit. Dat is echt heel erg fijn!!!
    In het kort wordt het waarschijnlijk dit: ik mag gaan studeren :D, ik ga 2 dagen erbij werken. We blijven voorlopig klein in het appartement wonen, maar gaan het wel wat opknappen en 1 paard komt waarschijnlijk naar Utrecht. Toch fijn dat we er steeds meer uit zijn wat we willen gaan doen :)

10. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    #1550 kim1990, 20 jun 2010
    Laatst bewerkt: 20 jun 2010
    Jeetje 32 a 33 graden pff:$ , dan ben je hier in nederland wel wat beter af :p

O dat ook nog is erbij ja het moet wel gebeuren wassen enzo .
    Dat is inderdaad wel zwaar de hele tijd op en neer reizen .
    En nog meer stress erbij , pas maar wel op en vooral met jullie ukkie.

Mooi dat jullie er al een gedeelte uit zijn gekomen en dat je weer gaat studeren.
    Als het niet anders is ja dan moet het zo maar even toch:)

Zolang jullie het allebei kunnen volhouden dan moet het wel goed komen.

11. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Hee Alice!
    Gezellig dat je er weer bent. Kan me voorstellen dat het iets te warm was, heb je er ondanks dat wel een beetje van kunnen genieten?
    Wat fijn dat jullie wat dingen hebben kunnen ophelderen. Blijf je aan de VU studeren? Zou gezellig zijn! Wat ga je met je andere paard doen? Je hebt toch nog een jong paard? Laat je die bij je ouders staan?

12. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Kim, hoe is het met jou? Werken die medicijnen een beetje?

Pfff, heb weer last van studieontwijkend gedrag.. Heb sinds twee dagen het vermoeden dat ik weer zwanger ben, voel me weer zo anders. Kan natuurlijk heel goed zijn dat het niet zo is hoor, maar de hoop blijft toch wel, ondanks dat we niet echt gericht bezig zijn geweest voor een kleintje. Weet ook niet hoe het zit met het oppakken van mn cyclus. Ik heb besloten om de dag voor we op vakantie gaan, over anderhalve week, te testen als ik dan nog niet ongesteld ben. Dan zit ik zeker op 5,5 week na het stoppen van bloeden van mk. Kan aan niks anders meer denken!!!

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Kim, ja ik ben ook zo blij dat we er al wat verder uit zijn. Het is even voor beiden wat aanpassen, maar we zijn er wel allebei zo tevreden mee.

@ Steph...o meisje spannend, ik hoop echt zo voor je dat het weer raak mag zijn voor jullie!!!
    Over anderhalve week ga je naar New York toch? Heerlijk!!!
    Yes, ik ga weer naar de VU, ik ga waarschijnlijk wel overstappen van studie, maar daar heb ik nog wel even de tijd voor gok ik. Ga ik deze week even achteraan.
    1 paardje is 2 jaar inderdaad, die gaat nog een jaartje groeien op de wei en wellicht komt ze te koop te staan omdat 2 paardjes en straks een kleine, studie en werk misschien wat veel is...
    De andere komt dan hopelijk in augustus hier heen, dan hoef ik ook niet meer op en neer naar mijn ouders om te werken en is hij er toch nog voordat de opleiding weer start en voordat de kleine er is :)

14. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Sstephanie , ik kan merken dat me hartpillen wel al werken , ben er een heel stuk rustiger onder nu.
    En me maag tabletten merk ik nog niet heel veel van , en ik ga morgen nog even voor de zekerheid langs de HA even vragen hoe het zit met de maag tabletten.

O dat is raar zeg , het zou kunnen dat je lichaam in de war is door de MK , en daardoor ook je cyclus uit balans is .

doe wel voorzichtig met het testen het HCG kan nog wel in je lichaam zitten waardoor je misschien nog positief kan testen.

Maar hoop natuurlijk wat anders voor je :)

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Kim....ik lees net dat je veel medicatie moet nemen :O, dat wist ik helemaal niet....Gaat alles wel goed met je?

16. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Alice , dat is precies gebeurt in de week dat je er niet was .

Het gaat wel weer , ik heb een paar keer zware hartkloppingen gehad en me bloeddruk was te hoog , 1 x 173 over 104 geweest.

En ben daarvoor dus naar de HA geweest en die heeft me doorverwezen naar de Cardioloog.

In familie zijn er hart en bloeddruk klachten bekend , Me moeder heeft hartritme stoornis en me zus ook .

Nu denken ze dat ik het ook heb en hebben ze me dus aan de hartpillen gezet en daarbij heb ik waarschijnlijk ook nog is een maagvlies ontsteking dus daar ook medicatie gehad heb er in totaal 3.

En laatst de huisartsenpost opgebeld omdat me borstkas dik werd en blauw , bleek het overeen te komen het syndroom van tietze (Kraakbeen ontsteking)

En binnenkort krijg ik dus de afspraak thuis gestuurd en gaan ze kijken wat er aan de hand is.

17. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    - Ik lees stiekem even mee ;) -

Alice, welkom thuis, meisje
    Kim, fijn voor je dat je het idee hebt dat de medicatie in elk geval werkt. Doe het in elk geval rustig aan meis!!

Dikke knuf ook voor de rest van de dames :D

18. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Remmar , meelezen word meepraten he haha:p (geintje hoor;))

Ik doe zowiezo rustig aan wil me ook niet te druk maken.

Jij ook een Dikke knuff !! :D

19. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    heej meiden, hier alles ok? ik ben zo misselijk.beh. net weer een testje gedaan sinds eergister..hij is echt donkerder. de vorige keren had ik dat niet zo sterk..

20. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Super Niki :D! Welcome back Alice ;) hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad! Vanmiddag ga ik naar de dokter..bloedverlies komt onregelmatig en is heel minimaal...:( Voel een trekkerig gevoel in mijn onderbuik en ben zoo moe de hele tijd...

Deel Deze Pagina