Niki, mooie testjes! Op hoelang zit je nu? Pindakoek, succes bij de dokter. Ben weer aan het leren. heb mezelf een half uurtje pauze gegeven omdat ik al anderhalf uur bezig ben. Vanmiddag tentamen. Bleeegh, zo geen zin meer. Borsten doen pijn, ben moe, en ik zwiep van het ene moment : ik ben zwanger, naar het andere moment: nee niet zwanger. Heeeeel vervelend allemaal..
Niki , wat een super test , als nou nog niet goed zit dan weet ik het ook niet Geniet ervan meis !! Pindakoek , succes bij de dokter ! Sstephanie ,heel veel succes vanmiddag met je tentamen !! O wat een vervelend moment zeg hoop dat je je wel kan concentreren.
Hoi allemaal, @Naomi: Welcome back! Fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad. En knap hoor zo'n end lopen als zwangere. Denk niet dat ik het je nadoe, haha.. @Alice: Ook welkom terug. Wel jammer dat je zo ziek was van de hitte Maar in ieder geval even lekker saampjes er tussenuit geweest en kunnen praten. Ook belangrijk! @Kim: Ik heb wel vaker gehoord over het syndroom van Tietze inderdaad, bij aardig wat jonge mensen komt het voor. Mooi dat je harttabletten al werken. @Niki: Nou dat is zeker positief. Een echte plakbeeb dit keer! @De rest: Sorry als ik je vergeten ben, weet niet alles meer.. Hier ben ik nog steeds best misselijk. Gisteren had ik een goede dag, maar heb vandaag mijn hele ontbijt uitgebraakt, bah! Ik word er zo moe van. Nu zit ik maar aan een beschuitje om toch wat binnen te krijgen. Maar goed verder mag ik niet klagen, tot dusver gaat het allemaal goed.
@ Kim, wow meis, wat een verhaal zeg......pas maar goed op jezelf. Wel heel erg fijn dat je harttabletten alvast aan slaan. Knuffeltje voor jou!!! @ Rosa, mmm, niet fijn he? Al dat spugen, maar denk maar, het is voor de goede zaak!! Hoe meer hcg, hoe misselijker . Van mij mag die misselijkheid ook wel eens weg gaan, ik zit nu op 14 weken, maar het spugen lijkt alleen maar toe te nemen.... @ Niki, fijn dat de test toeneemt!!! Dat moet wel een fijn gevoel geven , blijf plakken kleintje!!! @ Pindakoek, veel succes bij de huisarts, ik hoop dat hij/zij iets voor je kunt betekenen, je bent nu ook al zo'n tijd aan het schommelen. Vervelend zeg.....Betschap meid!! @ Steph. Heel veel succes vanmiddag bij je tentamen!!! Het lukt vast . En je zult emotioneel nu ook wel wat in een mallemolen zitten met alles wat er gebeurd is en dan nu misschien ook weer dat zwangere gevoel. Spannend allemaal zeg. Succes met alles!! Zo, ik ben vanochtend pas om 12u uit mijn bed gekomen. Niet echt heel erg handig. Morgen is mijn eerste werkdag in het dorp van mijn ouders, dus ik heb nog een hele reis voor de boeg en daarbij nog was van anderhalve week Curacao die schoon moet, want vrijdag vertrek ik op vriendinnenweekend. Niet echt handig dus dat ik de hele midweek niet thuis ben. Gelukkig is het volgende week wat minder druk.
Grrr word even helemaal gek hier !! Heb ik opgewaardeerd ivm dat ik moet bellen want ik was even bezig met behang trekken in de babykamer , zie ik een enorme scheur in de muur zitten:x:x:x Word er aangegeven via internet als je na 10 min niks hoort dan moet je de klantenservice bellen , nou heb ik gedaan zeggen ze ja we hebben niks binnen gehad maar het is wel even doodleuk van mijn rekening afgetrokken.:x Nou moet ik dus een kopie opsturen naar hi van me afschriften die ik eens in de 3 maand krijg , als bewijs dat ik heb opgewaardeerd . En nu moest ik maar naar een ah of andere verkooppunt gaan om nog een opwaardering te doen , dit vind ik echt te belachelijk voor woorden . En ik krijg niet eerder me geld terug als hun het bewijs hebben :x:x Plus dat ik niet meer van me rekening af kan trekken omdat ik anders mijn verzekeringen er niet af kan laten gaan Sorry voor ego bericht maar het is er wel uit
Zo net even een klacht gestuurd naar me provider hi ! Pff zo eerst maar is even de hond uitlaten en dan langs de huisarts , en dan maar weer een opwaardering halen*zucht*
Meiden ik ben vandaag bij de huisarts geweest, liet hem mijn testjes zien en heb het verhaal uitgelegd. Ik had een vervangend arts, een man, terwijl ik een vrouw heb..praat toch wat makkelijker met een vrouw maarja... Hij zag mijn streepjes op de testjes en zei dat het bloedverlies alle kanten op kon gaan en dat ik het gewoon maar moest afwachten. Dat je kan 'voelen' aan je baarmoedermond of je zwanger bent is onzin volgens hem en op een echo zouden ze nog niets kunnen zien. Hij raadde me aan om een afspraak met de verloskundige te maken..dat heb ik vanmiddag gedaan (15 juli) maar heb ook gevraagd of de verloskundige mij even kon terugbellen..misschien dat er eerder een afspraak mogelijk is gezien ik in onzekerheid zit Sorry voor dit ego bericht...
@Pindakoek: Ja het kan inderdaad alle kanten op, ik hoop natuurlijk voor jou de goede kant op. Maar wel fijn dat de huisarts je heeft doorverwezen naar een verloskundige, klinkt in mijn oren wel alsof hij je serieus neemt. Nu even een egobericht vanaf mijn kant: Ik voel me zó down. Natuurlijk ben ik heel blij met de zwangerschap, maar dagen als vandaag kunnen me gestolen worden. Ik ben ontzettend moe en wanneer ik 's ochtends wakker word voel ik me nog even moe als de dag daarvoor. Er is gewoon niet tegenop te slapen. Daarnaast voel ik me misselijk/beroerd en dat gaat vaak over in spugen. Net als vanochtend. Ik heb haast de hele dag niets gegeten omdat ik dan ga braken, maar tegelijk maak ik me zorgen of mijn kleintje dan wel genoeg voedingsstoffen binnenkrijgt? Drinken doe ik wel voldoende. Sorry voor mijn geklaag. Ik hoop dat deze 'fase' in de zwangerschap snel afgelopen mag zijn.
nou meiden, ik heb vandaag de klantenservice van Matcare gesproken en zij wisten ook niet precies wat het betekende, maar ze dachten wel dat ie dan niet te vertrouwen was. Terwijl ik toen wel mn eisprong had en dat gaf ie ook goed aan. Ik voelde mn eisprong ook dus weet t zeker. ach ja, ik gooi m wel weg... heb sinds vandaag wat pijnlijke borsten... ben benieuwd of dat nou betekend dat ik zwanger ben of dat ik ongi ga worden. ik heb normaal namelijk altijd een week voor ik ongi word ook pijnlijke borsten...
rosa canina: ik heb het ook..ben veel misselijk.en heeeeel moe en als ik dan s'avonds in mn bed lig kan ik weer niet slapen..en ga ik piekeren enzo..
Zolang hij je begrijpt komt het helemaal goed Ik hoop voor je dat het de goede kant is , hopelijk ben je gauw uit je onzekerheid en heb je meer zekerheid .
Ach daar kan je niks aan doen , dat je wel is van die dagen hebt dat ze je gestolen kunnen worden. Dat heb ik nu ook en dan ben ik nog niet eens zwanger Laat staan als ik het wel ben dan kunnen de mensen helemaal niet meer genieten van me Maar wel balen dat je niks binnen kan houden en dat je ontzettend moe bent, misschien dat je het eens kan overleggen met je verloskundige . En anders pakken ze de extra opgeslagen voedingsstoffen die jij al hebt in je lichaam. Daarom hebben we toch ook een forum om te kunnen klagen
Beesie ,zolang je er zeker van bent dat je je ei hebt gehad dan is het helemaal goed , maak je maar niet te veel zorgen om de test
Wat me hier vanmiddag was overkomen stap ik de fiets op om naar de HA te gaan krijg ik ineens een aanval zware steken en zware hartkloppingen , want moest naar de assistente ivm de medicatie. Eenmaal bij de praktijk aangekomen werd ik even rustig en wou net naar de assistente toe lopen en begin ik spontaan te huilen en kreeg weer steken , ik moest ook van haar even zitten. Voelde gewoon weer een aanval aankomen Ze hield me heel goed in gaten , en belde een andere HA op en vroeg voor eventueel een verhoging van de medicatie , maar ze wilden me eerst zien . Ze belde ook het ziekenhuis op en er word nu spoed achter de Cardioloog gezet. Eenmaal weer rustig geworden moest ik nog is 15 min fietsen naar de vervangende arts . Daar aangekomen moest ik even wachten , en werd ik heel goed behandeld . Hij heeft me bloeddruk opgemeten en naar me hart geluisterd , en me bloeddruk was wel normaal , en me hart sloeg wel een paar keer over en hij vroeg ook of ik het voelde . Moet nu ook afwachten met de Cardioloog als het goed is krijg ik deze week bericht . En de maag tabletten moest ik stoppen ivm kinderwens die mogen ook niet want dat zei die arts ook hij vond het dan ook raar dat ik ze heb gekregen Maar gelukkig ben ik nu weer wat rustiger geworden, en doe de volgende dagen ook rustig aan . Sorry voor het lange verhaal
Jeetje meis, wat een heftige ervaring zeg! maar wel fijn dat ze er nu echt vaart achter zetten. En wat raar dat ze eerst tegen je zeiden dat die medicijnen geen kwaad kunnen met je kinderwens, en nu blijkt dat t helemaal niet goed is! nou meis, doe maar rustig aan!
zo meiden weer even een kort berichtje hoor. heb nog niet alles bijgelezen *schaam schaam* maar heb vandaag vreselijk drukke dag gehad en dat zal morgen niet anders zijn! moet om 06.45 bij mn zus zijn om op mn nichtje te passen pffffffffffffffff heel leuk hoor maar wat een onmenselijke tijd! @alice: welkom terug pfff kwa temperatuur zit je hier dan wel beter ik kan ook niet goed tegen warmte nu 20 graden vind ik heerlijk als voel ik me zo lamlendig hihi. en dan te bedenken dat ze deze week een hittegolf voorspellen @niki: had je al gefeliciteerd maar was vergeten te zeggen dat ik hoop dat het nu een plakbeeb is! ik duim voor je meid. @kim: pff wat een verhalen heb ik gelezen zeg!! hoop dat je snel duidelijkheid hebt want dit is niets! @rosa: kun je helemaal niets binnen houden????? heel erg is het niet hoor je kleine pakt alles wel van je reserves hihi. als je je toch ongerust voelt even de vk bellen! heb je seabands al geprobeerd tegen misselijkheid?? schijnen goed te werken bij misselijkheid bij zwangerschap! de meiden die ik nu nog vergeten ben sorry!!!! heb trouwens een foto van vakantie pfffff daar lijk ik wel 20 weken zwanger op hihihihi echt heel apart!! zo binnenkort eens kijken of ik nog foto heb waarop je nu verschil met buik kan zien
Kim, wat vervelend voor je! Gelukkig werd je goed geholpen en gaan ze er nu met spoed naar kijken. Rosa en Pinda, lieve meiden, dikke knuffel!!! Ik had vanmiddag tentamen, en het is zooo goed gegaan. Had 3 fout van de 33, cijfer wrs een 8.5. Ben normaal heel slecht in multiple choice tentamens, maar nu dus geluk.(OF gewoon goed geleerd een keertje haha). Voel me nu ook weer okee.
@stephanie: super dat je tentamen goed is gegaan!!!! heb mn buikfoto al hihi, het is gewone foto van de vakantie maar je kunt me buik goed zien in werkelijkheid is hij iets minder groot als dat hij lijkt hoor!!
@Rosa het maakt niks uit hoor dat spugen ik was bij de verloskundige en die vertelde dat de baby eerst alles neemt wat ie nodig heeft vandaar dat je zelf ook zo beroerd en moe kunt zijn... :S