@step ik las het nu pas fijn meis Heb ff mn ticker veranderd in 7 weken en 2 dagen want dat was de eerste datum dat de verloskundige gaf 5 feb. maar over anderhalve week weten we het dus zeker Zoals jullie hebben gemerkt ben ik wat minder op t forum echt druk met school heb 2 tentamens deze week maar toch besloten om ze niet te doen omdat ik zo misselijk en moe ben dat ik niet aan leren toe ben gekomen. Moet ook nog 3 verslagen maken en dat zijn groepsopdrachten dus die maak ik eerst af voel me dr wel een btj schuldig bij heb tot nu toe alles gemaakt en in 1 x gehaald de afgelopen 3 jaar en heb dan net mn derde jaar niet gehaald... maar ja moet maar een btj aan mezelf en mn kindje denken :S
Lisette, ik geef je helemaal gelijk. Ik ben ook een paar weken niet naar college geweest toen ik net zwanger was. Was dan niet misselijk, maar had zowat de energie niet om mn bed uit te komen. Voel je niet schuldig, geniet van je kleintje! Volgend schooljaar ben je verder in de zwangerschap, en dus niet meer zo misselijk, en dan haal je alles weer in! Naomi, leuke foto!! Kan je vast wennen aan hoe je eruit zal gaan zien. Geweldig toch! Niki, leuk dat je ook gaat trouwen! Alice, succes met werken! Is het allemaal nog gelukt met wassen enzo?
@niki: gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk dan super leuk zeg hihi! al bezig met alle voorbereidingen?? @stephanie: hihihi ja inderdaad ik weet nu hoe ik eruit zal zien met een dikkere buik want de foto vertekend erg!!
@Naomi: Wat een leuke foto! Je ziet echt al verschil met de eerste foto die je plaatste @Lisette: Vervelend hoor dat je zo misselijk bent. Ik geef je ook gelijk hoor, als je verder in je zwangerschap bent voel je je waarschijnlijk een stuk beter. Dan maar wat inhalen.. @Ssteph: Je hebt het gevoel datje misschien weer zwanger bent? Spannend joh! Ik hoop het zo onwijs voor je!!! @Niki: Gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk. Leuk hoor! @All: Bedankt voor de opbeurende woorden, dat doet me wel goed. Nu hoef ik me gelukkig geen zorgen te maken of mijn kleine wel genoeg krijgt aangezien hij het als eerste pakt en ik daarom waarschijnlijk zo gigantisch moe ben Het gaat nu wel ietsje beter dan gisteren.
Hoi meiden, Ik kom even kijken hoe het is met jullie. @Alice welkom terug van de vakantie. balen dat je af en toe zo ziekjes was. Maar ver der wel een leuke vakantie gehad? @Naomi Jij ook welkom terug. Wat een buik zeg?? Je lijkt inderdaad wel 20 weken, maaruh je mag er trots op zijn hoor @niki Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. Spannend hoor! @Rosa Jij kotst heel wat af lees ik. Wel balen. Maar wel een bevestiging dat je goed zwanger bent Komt heleaal goed met jou beebje, die eet lekker je reserves op en daardoor voel je je nog slechter hihi, omdat je beebje al je energie opeet Maar het is voor een goed doel. Voor je het weet voel je je weer tiptop
Hee Nijn! Hoe is het met jou? Ben je al ongesteld geweest? Stom om te vragen eigenlijk, normaal zou je dat nooit doen haha, maar op dit forum kan alles..
Goedenavond Naomi, dat is lekker vroeg zeg Wat een leuke foto zeg!! en ook een mooi buikje Sstephanie , mooi zo dat je het goed hebt gedaan !! Je hebt denk ik gewoon goed je best gedaan Lisette, school is ook belangrijk hoor dus begrijp wel dat je minder op het forum zit . Raak inderdaad niet te veel gestrest zolang jij denkt dat je het volhoud is het goed Niki, leuk zeg dat jullie ook gaan trouwen Rosa, fijn dat het alweer wat beter gaat. Nijntje , hoe is het met jou dan meis !! Hier ben ik vanmiddag gebeld door de afdeling cardiologie , donderdag moet ik naar het ziekenhuis toe voor een 24 uur ECG en bloedprikken. En volgende week dinsdag moet ik terug komen bij de Cardioloog, dan hopen dat we wat meer weten
Ha babbeltantes, gezellig weer hoor om alles hier te lezen @ Rosa, zo heb ik er ook vaak over gedacht hoor....het is echt niet dat je 9 maanden op een roze wolk zit helaas . Soms kan ik er ook nog echt van balen, ik begrijp je helemaal! Enne qua braken, ik heb tabletten gehad van de huisarts, een aanrader! En gewoon echt elk kwartier even een hap van een biscuit nemen, helpt echt, niet echt fijn, maar even doorzetten daarmee meid. Hoe langer je niets eet, hoe misselijker je vaak wordt. @ Kim, hoe gaat het nu met je? Tjeempie wat een verhaal weer zeg!! @ Steph, woehoe I'm proud of you! Goed man dat tentamen!!! @ Naomi, wat een mooi buikje zeg @ Pinda, fijn dat je naar de vk mag , hopelijk gaat het balletje nu echt rollen! Vandaag mijn eerste werkdag gehad, het was zooooo leuk!!! Ik had dat niet verwacht, maar het was echt tof!!! Morgen mag ik weer En (afkloppen) vandaag niet misselijk geweest en ook niet gespuugd...joehoe!!
Alice, Ja het gaat ik kan de aanvallen voelen opkomen Heb nog wel steken op me borst maar daar moet ik paracetamol voor nemen . Wat fijn dat je het zo leuk hebt gehad Je zou het inderdaad niet verwachten ,je denkt o spannend en het eindigt op een leuke dag . Dat scheelt zeg dat je niet misselijk bent geweest en hebt gespuugd en nou zo volhouden
@ Kim, dan heb je nog 1 klein geluk bij dat grote ongeluk, dat je de aanvallen aan voelt komen, dan kun je er tenminste nog iets op inspelen. Ik hoop echt dat de cardioloog iets voor je kan betekenen.....
Alice, heerlijk zeg, een spuugvrije dag! Het zou nu toch ook een beetje weg moeten gaan? Werk je bij de dierenarts? Kim, moet je de hele dag met zo'n kastje lopen dan om je hartslag te meten? Sterkte daarmee! Lijkt me vervelend, maar als ze je daarmee goed kunnen helpen valt het ongemak wel weer weg natuurlijk!!
Hey!! Ja mijn menstruatie is opgewekt omdat het niet goed ging. Dat was wel verrot, maar ja niks aan te doen. Hoop nu weer op een normale cyclus voordat we weer aan de slag zouden kunnen. Nog even een maandje afwachten dus.
Goedemorgen meiden Het belooft een heerlijek dag te worden. Er wordt hier dankbaar gebruik gemaakt van dat ik thuis zit. Ik heb vanmiddag mijn neefje en nichtje heir en ze hebben eht badje meegesleept Oke, dat wordt dus een groot waterfeest in mijn achtertuin hihi. Wel leuk hoor. Ja als je thuiszit bof je maar met zulk mooi weer. Ik probeer mezelf dat maar elke keer wijs te maken in de hoop dat ik mezelf ga geloven
@Nijn wel fijn meis dan kun je iig vooruit kijken. Wat was er dan precies nog niet alles weg ofzo? @step hoe gaat het met je? Al meer nieuws? Ik ben nog volop aan het spugen maar wederom geen geklaag ben heel blij en volgende week alweer echo! hopelijk doet mn banner het nu wel deed het de hele tijd verkeerd... Owja tip voordat je moet kotsen veel melk drinken dan krijg je geen zere keel
Jeej banner doet t... @Nikki hoe gaat t met je? Gaat alles nog goed hoop echt een plakbeeb meis! Had je nog niet gefeliciteerd geloof ik dus bij deze P.S. zijn er meiden die olie gebruiken tegen striea of hoe je t ook schrijft? En welke raden jullie aan?
Lisette, wat zie je het al duidelijk! Lekker dat je snel weer een echo hebt. Ik weet verder nog niets, voel alleen mn borsten de hele dag, en af een toe wat steekjes bij mn baarmoeder. Ik ga volgende week woensdag misschien testen, want ik ga de dag erop op vakantie. Het is dan 5,5 week na mn miskraam, en de verloskundige zei dat een normale menstruatie met 4 tot 6 weken weer op gang moet komen. Is wel fijn als ik dan duidelijkheid heb, dan kan ik tenminste een wijntje drinken of zoiets. Nijn, heb je al gesolliciteerd of zoiets? Of ga je na de vakantie verder kijken voor werk?