@Alice Wat lees ik Docente? leuk zeg. Goede keus meis. Maaruh moet je nu nog twee masters doen? @Naomi Fijn dat je schoonbroer ( volgens mij heet dat zwager) eindelijk open kan zijn oevr zijn relatie. Wisten je schoonouders er wel van dan? Wat maakt het uit. Kan me voorstellen als je nooit wat gemerkt hebt dat je even staat te kijken bij zulk bericht, maar inderdaad wat maakt het verder uit.
@nijn: zou best kunnen dat dat zwager heet daar heb ik geen verstand van hihihi. de man van mn zus is toch ook zwager?? ach ja jullie weten wat ik bedoel hihi. ik heb geen idee hoe lang mijn schoonouders het al weten maar ook niet lang denk ik. weet het zelf nog geen 24 uur hihi. hij verteld het wel gelijk aan iedereen nu want hij heeft mijn zus al gemaild om te vragen om zn vriend mee mag doen met ons vrijgezellenfeest hihi. ze snapte er natuurlijk niets van want ze wist het nog niet
Ja en de man van je schoonzus ook. Oftewel alle aangetrouwde mannen. Haha kan me voorstellen dat je zus echt even dacht huh? hoezo vriend.
YES kom er net achter dat ik een uitkering aan kan vragen als ik met zwangerschapsverlof ga!! van mn zaterdagbaantje wist ik het ondertussen al maar ook met mn werk als gastouder zou ik het moeten krijgen! doordat ik als zelfstandige wordt gezien
haha had het al opgezocht op wikipedia in brabant wordt aangetrouwd zwager genoemd en broers van vriend schoonbroers dus het klopte wel hihi
Hey dames, @Sstephanie: Hoe ging je tentamen? Mooi dat je ongesteld bent geworden na een nette cyclus. Een kleine was natuurlijk leuker geweest, maar je lichaam heeft zich goed op eigen kracht hersteld. Dat is ook heel wat waard. @Kim: Wat een plakwerk zeg! Helemaal niet lekker met dit warme weer, maar er word in ieder geval verder onderzoek naar je hartkloppingen verricht. @Alice: Wat leuk dat je docente wilt worden. Welk vak wil je gaan geven dan? En het zou mooi zijn als je kleine twee daagjes bij opa en oma zou kunnen zijn. Vinden zij dat ook een goed idee? @Naomi: Gelukkig deed die vrouw van de hondenschool normaal gisteren. En leuk dat een cursist zo enthousiast was! Vandaag bijna al mijn collega's op de hoogte gebracht van mijn zwangerschap en wat was iedereen enthousiast. Zó leuk! Een aantal zeiden het al te vermoeden dus die riepen: 'We wisten het!!' Ben echt blij met mijn collega's. Allemaal vrouwen en allemaal moeders dus die snappen het helemaal. Ik ben wel nog ontzettend moe waardoor ik soms een beetje depri kan raken, maar ja dat komt wel goed. Vanochtend nog mijn ontbijt uitgespuugd, maar ook dat komt goed.
o oke, is nieuw voor mij, maar dan weet ik dat. Grappig. Dat je dan toch in verschilende delen van het land andere benamingen hebt.
@nijn: hihi ja zo leer je elke dag weer bij he @rosa: super dat je collega's zo positief waren, leuk is dat dan he
Even een poging doen met een bericht schrijven Net had ik een lang bericht ja hoor loopt internet vast weer opnieuw beginnen *zucht*
Alice, ja het heet inderdaad een holter,ik heb 2 x een hartklopping gehad met het apparaatje om dus hopelijk kunnen ze er wat mee Meis veel plezier dit weekend !! Het komt vast en zeker allemaal goed Docente !! dat lijkt me erg leuk !! Sstephanie , ja hoor alles is goed gegaan het was wel erg irritant ook met slapen , wist totaal niet hoe ik moest liggen , en was bang dat ik op het knopje drukte Wel netjes dat je nu al ongesteld bent geworden , en dat je al bent hersteld . Naomi , dat is apart he als je het krijgt te horen Ik heb zelf ook 2 ooms die homo zijn en ze zijn geweldig en lief , jammer genoeg bijna geen contact mee Wat leuk dat er zo werd gereageerd op je !! Daar word je nog is blij van Makkelijk is dat he als je weet dat je een uitkering kan aanvragen , voor de zwangerschapsverlof Nijntje, hoe is het met jou meid! Rosa,leuk zeg dat je collega's zo reageerde op je Hopelijk ben je snel van je misselijkheid af . Sorry als ik iemand vergeten ben .
Hier vanmiddag het kastje ingeleverd , wat ben ik blij dat hij af was al dat gejeuk en dan mag je er niet aanzitten en dan nog is dat zweet erbij jakkes . Mocht zelfs geen bh aan omdat het er tegen aan kwam en de kans veel groter was dat hij losschoot Dat is ook irritant geen bh aan hebben Maar het is verder goed gegaan ,en dinsdag hoor ik de uitslag en ook van het bloedprikken . Dinsdag heb ik ook nog een ECG die word daar een kwartier van te voren gedaan . Dan gaan ze kijken of ze daar wat op kunnen zien voordat ik naar cardioloog ga.
@Kim Oh vreselijk. Ik ga echt dood als ik geen bh aanmag. Ik heb zelfs 's nachts een bh aan. Vind ik echt een stuk fijner.
Nijntje ,s'nachts heb ik hem niet aan maar overdag is dat toch echt wel een stuk fijner dan helemaal niet
Ja ik moet zeggen dat ik dat eerst ook nooit had hoor. Maar toen ik zwanger werd had ik zulke zere borsten met slapen en als ik opstond, dat ik uiteindelijk maar een bh aanhield en dat hielp. Dat heb ik zo gelaten en aangezien ik vanaf mijn ei tot ongi altijd zere borsten heb is het wel handig. Dus laat ik het maar gewoon. Het slaapt fijner voor mij ben ik achter gekomen.
Hey meiden, Hoe staat het hier op het forum?? Aan deze kant is alles heerlijk rustig (net als hier op het forum ), heerlijk van het zonnetje genoten en nu duf een beetje voetbal kijken. Step: Fijn voor je dat alles weer een beetje op gang is, vol goede moed naar de volgende ronde meis. Nu op naar een plakbeeb!! Kim: Pff kan me inderdaad voorstellen dat dat kastje nu inderdaad geen pretje was met deze temperaturen. Ik zweet al zonder zo'n kastje Alice: Leuk docente!! Welk vak wil je gaan geven?? Moeten snel weer eens bijmailen, maar het komt er telkens niet van. Uhh, sorry als ik iemand vergeten ben, maar het was ook weer zoveel om bij te lezen Zijn sinds gister begonnen met Stan met het potje. Haha dat is echt grapig gewoon. Loopt hij hier buiten in zijn blote kontje en rent hij ineens naar het potje. Het is al een paar keer gelukt maar ook al een paar keer niet. Komt vast goed. Vanmiddag was even helemaal een stunt. Mama, Stan snel naar potje, Stan moet poepen. Loopt hij aan, maar hij was al te laat. Flats hier op de stoep Stond hij echt heel raar te kijken met zo'n siplip. Niets aan de hand jongen, mama ruimt het wel op. Verder afgelopen nacht een rare droom gehad. Ik was zwanger van een tweede wonder. Hoe bedoel je dat ik het nog steeds graag wil. Zo, lady's al weer een heel verhaal getypt, dus ik ga weer stoppen. Dikke knuf voor jullie.
goedemorgen meiden, hoe gaat het hier? wat een heerlijk weertje he eindelijk zomer. kim,gadsie wat een nachtmerrie geen bh aan ,is vind dat zo vreselijk haha,geef je groot gelijk,en nu ben je er lekker vanaf. nijntje,het is toch slecht als je slaapt met een bh aan? tenminste dat heb ik me ooit eens laten vertellen . remmar, wat leuk he de eerste keren op het potje. is hij er al aan toe? hoe oud is je zoontje? het kan opeens heel snel gaan hoor,mijn dochtertje heeft er 2 weekjes over gedaan,toen was ze net 2. hier gaat alles okee aan deze kant,de zwangershap verloopt soepeltjes,tot nu toe kan ik nog lekker genieten van de zon haha. de babykamer schiet nu ook al lekker op,morgen word er behangt,en dan kunnen we vloerbedekking leggen en de meubels plaatsen. de laatste spulletjes hebben we gisteren binnengehaald,dus dat is zo goed als klaar als de kamer klaar is plaats ik wel een fotootje. een hele fijne dag vandaag en geniet van het mooie weer. groetjes