Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ T84, fijn dat je jezelf al wat beter voelt. Bij mij hielp het om elk kwartier even een biscuitje of droog crackertje te nemen.
    Vandaag ben ik ook eindelijk wat frisser opgestaan dan normaal, langzaam maar zeker gaat de misselijkheid en moeheid voorbij :)

2. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Alice, hoe gaaaaf! Lijkt me helemaal geweldig!

T84, gelukkig voel je je beter! Misselijk zijn en overgeven, vreselijk vind ik dat... Hoop zo voor je dat het wegblijft!

Ik ga nu ook naar de paardjes. Lekker op de wei gooien voordat het te warm gaat worden. Vanmiddag weer naar binnen en dan vanavond nog even naar buiten.

3. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Alice, Ja dat doe ik ook idd, helpt goed..samen met een slokje thee..
    @ Steph, Lekker voor je paardjes, die van mij staan nu ook buiten en gaan om 12uur weer lekker naar binnen.. idd anders veelste warm.. Ik heb zondag crosstraining, hoop wel dat het iets afkoelt, anders is te het heeeett!!!

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @alice: wat gaaf dat je denkt de kleine te voelen!!!!! kan niet wachten tot ik een paar weken verder ben en de kleine ook ga voelen :)

5. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Wat een stilte vandaag.. ;)

6. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Echt he! Iedereen houdt zich rustig met deze hitte. Hoewel het hier net begon te regenen!! Nu is het alweer gestopt..
    Heb net een hele berg was weggestreken, ga zo maar even boven en beneden stofzuigen en dweilen.. wil het altijd helemaal netjes hebben voordat ik op vakantie ga.

7. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Hi allemaal,

Kunnen jullie nog een meekletser gebruiken die ook in januari is gestopt met de pil? :D

8. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Natuurlijk mag je gezellig meekletsen! :D

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Blondy, welkom!!!

@ Steph...en is je huisje al lekker schoon? Wat heerlijk trouwens dat het wat geregend heeft. Hier ziet het er ook al wat donkerder uit, hopelijk krijgen we ook een paar druppels, dan koelt het hier ook wat af.

Vandaag heb ik een goede dag, ik ben nog niet terug naar bed gegaan, ik hoop echt zo dat ik nu in de fijne fase van de zwangerschap gekomen ben!!!
    Ben al 3x de deur uitgegaan voor wat boodschapjes, heb gewassen, gestreken, gekookt, afspraken geregeld, enz. Zo'n productieve dag heb ik in geen tijden meer gehad!! Nu moet ik alleen nog de vaatwasser uitruimen, wat prullaria opruimen en stofzuigen.....daar heb ik zo'n hekel aan :(, ik ben daar altijd een uur mee bezig met die 3 haarballen van ons!

10. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    De druppels komen nu naar beneden :D

11. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey Blondy, gezellig dat je mee komt kletsen!
    @Steph, zo lekker bezig! Ik heb ook nog wat strijkgoed liggen, haha.. echt veel! Maar doe ik morgen aaf..
    @Alice, wat fijn voor je dat je je goed voelt.. lekker he zo'n productieve dag..

Hier zijn er ook een paar druppels gevallen net.. is lekker afgekoeld..

12. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Meis , wat leuk dat je waarschijnlijk de kleine voelt :D

In de hitte is het niet uithouden pfff gelukkig is er nu flinke bewolking en heb ik alle ramen en balkon deur open staan .

13. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Meis , let wel op sommige dagen gaan we echt aardig snel:p

Hoop dat je het kan bijhouden:D

14. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Hoe is het hier verder met iedereen :D

Hier vanmorgen naar de cardioloog geweest en er was niks aan de hand met me hart , hij was zo normaal als het maar kon:$

Ze denken dat ik hyperventilatie heb gehad waardoor het lijkt alsof ik hartkloppingen heb gehad:(

Me hartslag was op zijn laagst 50 (als ik slaap) en op zijn hoogst 155 (inspanningen)

En moest dan ook direct stoppen met de medicatie .

Ze zeiden dat ik zo gezond was als ik weet niet wat , behalve me overgewicht dan maar echt nergens problemen mee:)

Daar ben ik dan wel weer blij mee:)

15. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

kim wat een gerust stelling! gelukkig dat je dit bericht hebt gekregen! Wel weer wat meer rust voor jezelf zo op deze manier he?!
    Ik ben gisteren maar niet meer aan de klus gegaan, gisteravond zijn volgensmij mn ei steken begonnen, en vandaag nog meer ei steken, dus zal wel gelijk hebben dat ik mn ei vandaag heb. Vandaag dan nog lekker even aan de klus haha!

16. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Wain , ja het geeft me inderdaad meer rust :)

Ben benieuwd of je ei vandaag is , ik zal alvast zeggen klus ze :D!!

17. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Kim, wat heerlijk zulk nieuws! Hou je goed rustig dan, als ze denken dat het hyperventilatie geweest is!

Alice, lekker he zo'n dagje. Ik heb ook veel gedaan, moet alleen beneden nog dweilen, maar dat doe ik morgen wel. Morgen gaat Sammie naar haar oppasadres, en dan kan ik alles haarvrij maken. Koffers zijn ook al zo goed als ingepakt, hangen nu nog wat dingen te drogen en dan kan dat ook de koffer in. Je hebt gelukkig nog heel veel tijd om te genieten van je zwangerschap.

BLondy, welkom!

18. wianhalu

@ kim: haha dankje ;) het is gelukt hoor.

Doordat je nu langer je lichaam leert kennen begin ik echt regelmaat te merken.
    steken wanneer eisprong komt en is ook mijn darmen reageren daar op... en pas wanneer ik ongesteld ben gaat het pas weer weg... wel vervelend, maar ook wel prettig dat ik het voor mezelf nu een beetje duidelijk krijg hoe het komt dat ik zo'n last krijg van mn darmen.
    Het lastige is dat mn huisarts geen medicatie kan geven omdat ik een zwangerschapswens heb... En er met die medicijnen niet genoeg info over is in verband met zw wens en zw zijn.

19. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Wain , hihi mooi zo dat het gelukt is :D

En nu 2 spannende weken wachten .

Ja je lichaam heb je snel door ondertussen kan ik ook me eisprong bepalen ;)

Dat is wel balen zeg dat je darmen er zo op reageren maar hebben ze geen verder onderzoeken gedaan waarom je dit zo hebt .

Jeetje en dan ook dat nog is dat je geen medicatie kan krijgen ,zijn er toevallig niet meer medicijnen voor je darmen dan .

Ja met de medicatie ken ik het wel me HA had het ook voorgeschreven terwijl het totaal niet mocht met een kinderwens:x

20. wianhalu

ik ben in korte tijd al een aantal keer bij de huisarts geweest.... kreeg eerst antwoord dat ik maar een jaarlang aan vezel zakjes moest gaan, maar na 2 en halve maand gebruik had ik daar ook meer last van dan baad bij. Ik heb al heel lang last van mn darmen met ups en downs... prikelbare darm syndroom gooien ze het dan op.
    laatste keer heb ik bloed geprikt en ontlasting onderzoek gehad. maar ook daar komt niets uit. Dus moest maar weer aan die vezelzakjes gaan omdat ze verder momenteel niets konden geven aan medicijn,... knap lullig want de meeste last heb ik juist wanneer ik vruchtbaar ben,, en dat maakt het niet bepaald prettig om te klussen... moet zeggen dat het deze ronde wel redelijk goed gaat!
    huisarts zei dat ik nog een darm onderzoek kon laten doen... maar had het idee dat ze dit meer zei om mij nog even onder de pannen te houden en dat ze nog iets voor me wou betekenen dan dat er ook echt iets uit zou komen waar wat aan gedaan kan worden... dus ben momenteel weer terug bij af. Probeer er rustig onder te blijven want dat helpt in iedergeval meer dan me er druk om maken.

Wat stom dat je ha helemaal geen rekening heeft gehouden met de kinderwens en medicatie! Dat is zeker niet slim! Maar gelukkig gebruik je dat nu niet meer toch?

waar in je cyclus zit jij nu dan?
    binnenkort maar weer het lijstje naar boven toveren he... die verdwijnt steeds,,, staan ook steeds minder mensen op...

Deel Deze Pagina