@nijn en t84 had ik ook al bedacht idd maar het is meer de geur denk ik... ik zou het eerst vertellen vandaag aan de klas maar omdat ik vrijdag de echo heb wacht ik nog ff na de vakantie hoef ik het dan niet eens meer te vertellen haha dan zien ze het al als het goed is
@Lisette, ah jammer dat de echo dan niet vandaag was he Wie weet valt het een aantal al wel op vanavond als jij misselijk naar de pizza's zit te kijken
@ lisette: sterkte dan maar bij de pizzeria ik kan heel goed tegen pizza nu heb de eerste weken minimaal 1 pizza per week gegeten haha. vrijdag de echo spannend @nijn: wat fijn dat je denkt dat je een ei hebt gehad!!! hoop voor je dat je cyclus nu weer normaal is hier groeit mijn buikje nu weer heel hard! zelfs als ik lig bolt hij boven mn onderbroek uit ik begin zelfs mijn navel te zien als ik sta hahaha dat had ik nooit vanwege de rollen die tegen elkaar hingen verder moet ik vanmiddag naar de tandarts een uurtje geleden brak er een stuk van mn kies/vulling dus ik maar gelijk gebeld omdat ik het anders nooit meer doe en omdat ik de assistente kende die ik aan de telefoon kreeg kon ik vanmiddag nog terecht wel fijn vind ik. nu maar hopen dat er niet verdoofd hoeft te worden want dat mag/wil ik nu echt niet.
@naomi succes! @Rest geen terras.. maar gelukkig weten een paar vriendinnen uit de klas het wel duss ik kan altijd wegsneaken met een smoesje haha net als bij de tentamens iedereen vragen waar is Lisette... Vriendinnen die voelde zich niet lekker
@ Kim, fijn dat er toch "niets" aan de hand is meid!! @ T84 en Lisette, wat vervelend dat jullie nog zo misselijk blijven. Hier af en toe nog met een vlaag, maar ik ben zooo blij dat ik door de ergste weken heen ben! @ Nijn, super als je een ei gehad zou hebben! Op naar de volgende ronde!! Net naar de vk geweest, we gingen het hartje luisteren, maar de kleine liet dat niet echt toe, hij/zij was als een gek aan het trappelen, dus hoorde we alleen maar trappelende en klotsende geluidjes. Maar gelukkig toch ook nog een hartslagje weten te spotten.
@Naomi, sterkte straks bij de tandarts.. @Lisette, ook dat scheelt dat er een paar het wel weten.. @Alice, ja idd beetje irri, maar tis voor een goed doel.. Ow jeej, je hebt een aardige druktemaker in je buik, haha.
dank jullie wel meiden zal het nodig hebben vind de tandarts altijd zoooo eng hahah de man zelf niet hoor net een boos mailtje naar het gastouderbureau waar ik voor werk verstuurd. ik krijg nooit geen reacties op mijn mails. nu heb ik vrijdag gemaild dat ik zwanger ben en graag wil weten hoe dat nu gaat en dat ik niet bij de diplomauitreiking kan zijn en heb nog steeds geen reactie terug! ben wel heel beschaafd gebleven denk ik ondanks mn vervelende hormoontjes hihi. heb gemaild dat ik vrijdag gemaild heb en nog steeds geen reactie van hun heb ontvangen. heb gezegd dat ik het erg vervelend vind vooral omdat het ook al niet de 1e keer is dat ik wederom geen reactie krijg van hun en dat ik hoop snel iets te horen. is toch wel netjes
@Naomi, veel succes zo bij de tandarts. Ik ben er ook niet dol op. Als je het aardig verwoordt, kan zo'n email wel eens goed zijn hoor! Ik heb net fantastisch nieuws gekregen: mijn collega die het hele bedrijf terroriseert vertrekt, hoera! Mijn dag is weer goed.
@blondy: dat is super fijn dat zo iemand vertrekt de tandarts is gelukkig mee gevallen eindelijk deed het eens geen pijn hihi. het was van 1 van de kiezen waar hij begin dit jaar een wortelkanaalbehandeling heeft gedaan dus hij hoefde niet te verdoven nu en geen fotos te maken het was opvullen en weg wezen blij dat ik zo snel gegaan ben, ben ik er lekker vanaf!
Mooi dat het goed is gegaan meis !! Ideaal is dat he even snel naar binnen en ook heel gauw er weer uit
hihi ja ik wou dat dat altijd zo was maar met die hopeloze tanden van mij is dat jammer genoeg niet. ben benieuwd wat dit grapje gaat kosten ben van het jaar al ruim 600 euro kwijt geweest aan de tandarts omdat ik over de 250 euro te vergoeden bedrag heen kwam, grrrrr
O jeetje zeg !! Ik heb zelf ook geen super tanden altijd gaatjes en dan vraag ik mezelf wel is af hoe komen ze daar. Misschien een idee om hem hoger te gooien je tandarts verzekering.
tja dat gaat niet, ga toch maar weer eens kijken of ik niet terug kan naar mijn oude verzekering bij VGZ alleen dan de gezinnen die heb ik nu ook alleen bij CZ. maar 250,- per jaar is verrekte weinig! met fotos een verdoving en een vulling zit er al bijna aan. soms wou ik dat ik een kunstgebit had hahaha dan was ik van die ellende af @blondy: ja het moet inderdaad maar, heb ook gelijk gebeld voordat het straks een onsteking is en ik wel verdoofd moet worden.
@ALice En geloof me als je trappel geluiden hoort, klopt het hartje flink hoor SUper hoor. @Naomi Hoe ging het bij de tandarts?