Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by kim1990, May 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    Goedemorgen dames!
    Vandaag de grote dag....eindelijk, na bijna 10 jaar studeren krijg ik mijn diploma!!!!
    Ik voel me alleen zwaar beroerd vandaag....spierpijn en hoofdpijn en het wordt snikheet! Blegh....
    Nu eerst maar eens even een lekkere taart uit gaan zoeken, die hebben we wel verdiend :D

2. FEE88

FEE88 Niet meer actief

@Kim, als ik je dagen zo bekijk en de laatste 28 dagen das toch heel mooi juist? 28... Was je hiervoor aan de pil miss dat je cyclus nu eindelijk zoiets heeft van laten we eens regelmatig worden?? Hoop het wel meis

@Alice spannend :D lijkt me echt leuk!! Goed van je joh veel plezier vandaag ;)

Ik heb het overleefd!!! Alles binnen gehouden had zelfs belachelijk veel honger dus brood, hele pizza, ijs en thee ;) iedereen me raar aan te kijken dat ik zoveel at maar echt sinds tijden dat ik weer lekker kon eten :)

Heb het aan mn klas verteld iedereen enthousiast nja de jongens dachten dat het een grapje was hoorde ik later hihi een jongen vroeg waarom ik de hele avond nog niks gedronken had dus ik zei ben zwanger... Alle meiden gillen en leuk doen bleek dus dat de jongens het als grapje opvatten :)

Maar ik was wel verbaasd want allemaal meiden die vertelden dat ze zelf toch ook wel graag kinderen wilden maar het niet durven door reactie etc. en dan ze het zo knap vonden dat ik het wel gewoon deed :D dus al met al echt een superavond! :D heb het echt naar mn zin gehad... vanochtend maar weer ff bijgekletst met mn mannetje en nu duik ik mn bed weer in sliep pas rond half 3 :S

3. Blondy

Blondy Actief lid

Jun 26, 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Goedemorgen allemaal,

Kim, ben je nog je bedje uitgedreven van de hitte? Wel balen idd van het werk; het is inderdaad moeilijk nu om iets nieuws te vinden.

Alice, veel plezier vandaag! Probeer er ondanks alles van te genieten, je hebt er hard voor gewerkt.

Lisette, wat grappig zeg. Als je niets had gezegd hadden ze het misschien wel geraden. Zit je nog op school/uni?

4. FEE88

FEE88 Niet meer actief

@Blondy ja ga straks naar mn vierde en laatste jaar HBO heb al MBO maar wou nog HBO doen haha maar de kinderwens was toch groter ;) ga mn minor nog doen en dan afstuderen even uit stellen :D

5. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @alice: heel veel plezier vandaag :D

@lisette: super dat het gisteravond allemaal goed is gegaan! en leuk al die leuke reacties :)

hier vandaag van 11 tot 5 werken dus dat is goed te doen aangezien ik de jongste om 12 uur op bed leg en er rond half 3 uit haal:p verder totaal geen zin in morgen door de hitte die voorspeld is :( 37 graden kan ik toch echt niet uithouden buiten, dan maar weer binnen blijven met alle rolluiken naar beneden hihi.

6. niki86

niki86 Fanatiek lid

Jan 30, 2010
    3,635
    524
    113
    heej meiden.

hoe is het hier? hier gaat het goed..heb niet veel klachten..wel nog steeds pijnlijke en gespannen borsten. de test van gister spat van het scherm.zie mijn fotoboek voor de geïnteresseerden. over anderhalve week heb ik de eerste echo.ik hoop zo dat de tijd voorbij vliegt..

7. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

Jul 18, 2008
    4,151
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen ,

Alice , Veel plezier met het ophalen van je Diploma :D!!

Lisette, ja ik heb hiervoor iets van 5 jaar aan de pil gezeten , zou zo maar kunnen hoor dat mijn lichaam dat denkt .

Wat super dat je avond gezellig was zo zie je maar dat jongens altijd denken dat je een grapje maakt ;)

Blondy , ja hoor het is me gelukt , pfff maar wat warm en dan me vriend die zweet als de pest *zucht* :p

Naomi , werk ze vandaag :)

Die hitte is echt niet normaal meer en het lijkt me al helemaal niet prettig als je zwanger bent .

Niki , ik had al gereageerd in je album :D

Ik heb vanmorgen getest eerst kwam er een heeeeeeel licht streepje en is heel raar opgedroogd nou ja dan maar even afwachten.

Hier de foto :

View attachment 82514

Het is alleen bijna niet meer te zien:)

Dacht vanmorgen dat ik gek was eerst om 7 uur naar de wc, toen moest ik weer om half 9 en naderhand weer om 10 uur terwijl ik helemaal niks heb gedronken :(

8. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    @kim: dank je ;) gelukkig werk ik thuis dat is wel lekker hihi.
    ze is er ondertussen al en zit lekker op de bank.

het lijkt alsof ik een lichte schaduw zie daar waar het 2e streepje moet komen, ik hoop het voor je meid!!

de warmte is inderdaad vreselijk, normaal kan ik best goed tegen warmte maar 20 graden is lekker genoeg nu voor me, ik ben blij dat ik nog niet met dikke buik rond loop nu pffff.

toen net gebeld door het gastouderbureau!! ze hebben een babytje voor me vanaf februari voor 3 dagen in de week :) we gaan kennismakingsgesprek aan en kijken hoe het gaat als zij iets later bevalt en ik iets eerder kan ik februari beginnen en anders mss eerst een maandje ergens noodopvang en daarna naar mij.

misschien dat ik wel gewoon dat babytje erbij wil als die van ons op tijd komt alleen die andere 3 wachten maar weer tot maart tot is te pittig anders hihi. ze zijn het ook uitzoeken met zw.schapsverlof enz. eindelijk komen ze actie hihi.

9. Blondy

Blondy Actief lid

Jun 26, 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Kim, spannend! Hou je ons op de hoogte?

Waar test je mee? Ik ken deze niet? ;)

10. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

Jul 18, 2008
    4,151
    0
    36
    Emmen
    Naomi , dat scheelt wel weer hoef je ook niet in die hitte naar buiten .

O wat leuk zeg een kleintje erbij met oppassen !

Ik hoop dat het wat word .

Mocht tijd worden of niet dat ze het na gaan kijken :p

Blondy , ik gebruik de testen van one step , heb ze besteld van ebay af .

Dank jullie meiden , natuurlijk hou ik jullie op de hoogte :)

11. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    @kim: ja dat zou geweldig zijn ze is in november uitgerekend dus het is echt nog een prulleke dan hihi :) tikt gelijk aardig door 3 dagen in de week tot half 8 savonds :p

mijn duimen draaien overuren hihi voor jou dat de test positief is en voor mezelf dat ik dat kleintje erbij krijg om op te passen ;)

12. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

Jul 18, 2008
    4,151
    0
    36
    Emmen
    Naomi , zo dan heb je wat te doen tot sávonds.

Ik duim heel hard met je mee :D

13. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    hahah ja inderdaad heb alleen niet verstaan hoe laat ze zou komen dan maar ja. moet wel 2 hobbys aan de kant schuiven dan maar ja is niet anders. zou geweldig zijn als ik meer kon werken dus dat heb ik er voor over. dan mag mn ventje naar de frisbee met de hond voortaan en het cursus geven stopt dan helemaal. heb er alles voor over om meer geld te verdienen. en zulke kleintjes zijn natuurlijk helemaal geweldig lekker slapen en vertroetelen en je ziet ze echt opgroeien :D zucht ik raak er niet over uit gepraat sorry :p

14. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Oeeh spannend Kim en Nikki echt een supertest!

Pff nou meiden alles wat gister goed is gegaan gaat vandaag fout haha houd niks binnen misschien toch wat teveel geweest gister ;)

Oeeeeh morgen echo lekker veel dingen doen vandaag en vnaaf bios dan gaat de tijd lekker snel :D

15. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

#1775 wianhalu, Jul 1, 2010
    Last edited by a moderator: Jul 1, 2010
    hey kim.... Spannend die test!!!Ik zelf kan het moeilijk zien op de bovenste foto, maar op de negatieve zie ik wel heel licht iets...mijn duimen draaien hard voor je meid!! zou fijn zijn!!
    Ik kom net terug van een verjaardag... vriendin van me is jarig en zwanger van de 2e spruit. Vraagt haar schoonmoeder in eens aan mij, en wanneer ben jij uitgerekend? ... SLIK!
    (heb een tuniekje aan wat lekker om me lijf slobbert... en heb verder niet echt een buikje ofzo....vriendin had gezegt dat een vriendin van haar zwanger was... maar dat wil nog niet zeggen dat ik dat ben!!)...
    Dus ik antwoorde:... uhh niet? ik ben niet zwanger hoor...
    Met mijn nep lach er om gelachen... maar fijn is anders!

16. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    @wian: owww dan voel je ook wel ff knap lullig!
    misschien is het ee voorteken en ben je deze ronde zwanger :p

17. wianhalu

naomi, ik geloof soms wel in voortekens... maar niet in deze... dit was gewoon een pech opmerking. Mijn vriendin weet ook van mijn kinderwens dus die voelde zich ook al beetje ongemakkelijk.
    Maar ik hoop dat het toch een voorteken mag zijn, vind het al lang duren ookal is dit pas ronde 5 en mag ik nog niet klagen,,,

18. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    ik snap je hoor ;) ik vond mijn 3 rondes ook al lang terwijl ik ook weet dat het super snel is.

ik hoop voor je dat het een voorteken is maar het zou ook gewoon een verkeerde opmerking kunnen zijn.

19. wianhalu

haha, dat het een verkeerde opmerking was... is zeker! maar laat die verkeerde opmerking maar uit komen;)

20. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    haha ja dat zou super zijn natuurlijk :D

ik ben er 2 van school af halen, bah kan ik 20 minuten gaan lopen in die hitte :(

Share This Page