Dank jullie wel Kim en Sstephanie @Sstephanie: ik denk inderdaad ook dat het niet erg is dat je klachten afnemen. Heb al verschillende verhalen gelezen waarbij dat gebeurde en dat er niets aan de hand was. Sterker nog, dat het zelfs normaal is. Kan me wel voorstellen dat het lang duurt tot de 28e. @Niki: Ik herken geen enkele klacht, maar dat komt omdat ik niets voel. De keren dat ik ongesteld werd voelde ik meer dan nu. Ik heb net weer een test gedaan, blijft die helemaal wit; zelfs geen controlelijn. Gelukkig had ik de urine bewaard dus nogmaals getest en duidelijk positief. Een heel ietsje duidelijker maar dan gister, maar duidelijk genoeg. Trouwens mijn mooie banner is weg Ik had er eentje met van die regenboog kleuren op de achtergrond, maar ik weet niet meer van welke site ik hem had. Weet iemand dat? (ik had dezelfde als Alice en bij haar is die ook weg)
Ja die is ook leuk, maar als de andere site het weer doet neem ik die weer. Heb nu eentje van ZP genomen Ik ga even Desperate Housewives kijken, gedownload. Tot later!
Kan iemand deze in het negatief zetten? Als je in het licht kijkt zie je wel iets maar het kan ook zijn dat mijn ogen me bedriegen...
Meis heb je ook een betere foto , ik heb hem wel in het negatief maar hij is zo onduidelijk je moet hem even van ver af nemen . Bekijk bijlage 71647
@rosa: dan schrok je vast van dier 1e test gelukkig je urine bewaart en een duidelijke test wanneer ben jij ongeveer uitgerekend meid?? @pindakoek: uhmmm ik lijk zo wel iets te kunnen zien maar kan hem niet in negatief zetten, heb ik geen verstand van @stephanie: meid zolang je geen bloed verliest is het goed!! de 28e dat is zo hoor ik ben 1 juni aan de beurt @all: hier ga ik me steeds beter voelen, steeds minder moe en wanneer ik op tijd eet niet misselijk vandaag precies 7 weekjes ondertussen is mn buik weer gegroeit! zal nog eens buikfoto maken hihi.
Ik lijk wel wat te zien maar zit hij zo dichtbij de controle streep of lijkt dat nou zo Bekijk bijlage 71650
Naomi , jeej dat gaat hard Ben erg benieuwd , weet niet of je het al aan het doen bent maar elke week een buikfoto dat is leuk om te zien of je buik echt groeit Grrrr word gek van de katten straks heb ik geen plant meer over Ze rennen over de tafel en dan wil ik ze eraf halen gaan ze er gauw weer op:x
Kan je hem ook op de tafel neer leggen dan in het licht misschien lijkt hij dan net wat anders dan heb je niet zo het licht inval erop.
aaaaah ook de mijne is weg ,die was van dezelfde site als jullie alice en rosa. en ik weet ook niet meer waar ie weg kwam sorry maar ik zie helemaal geen licht streepje ,kan aan mij liggen hoor
hebbes!!!!! Pregnancy: week-by-week calendar and free pregnancy tickers heb gewoon even op het vlak geklikt waar normaal mijn banner staat