Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Sstephanie , fijne vakantie !!

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    fijne vakantie stephanie!!! geniet er lekker van meid :D

3. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Stephanie,

Veel plezier op vakantie, geniet ervan!

4. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hoi meiden,

Sorry dat ik ff niks van me heb laten horen maar t was, en word
    een hele drukke tijd voor ons.
    Ik ben helaas vandaag ongi geworden... Nieuwe ronde, nieuwe kansen dus!
    Ook hebben we van de week te horen gekregen dat we een ander huis hebben. Echt ons droomhuis! We gaan alleen de 23e deze maand al verhuizen! Ik heb dus maar 3 weken de tijd om alles in te gaan pakken!!! stressen!!!!
    Sorry, heb nog niet de tijd gehad om alles terug te lezen...

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @beesie: super :D gefeliciteerd met jullie nieuwe woning dan!!! veel suc6 met alles inpakken.

6. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Beesie , Gefeliciteerd met de nieuwe woning :D!!

Veel succes met inpakken!!

Meiden ik heb hier vanmorgen nog wel een test gedaan en als verwacht negatief.

Heb vanmorgen ook even getemperatuurd en die was 36,7 en dan weet ik bij mij genoeg :(

Verwacht ongeveer me ongi in het weekend .

Dus op naar een nieuwe ronde:)

Het raarste is wel dat ik nog geen krampen heb.

7. FEE88

FEE88 Niet meer actief

VANDAAAAAAGGG 2E ECHO :s:s:s SPANNING

8. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @lisette: spannend je tweede echo maar ook weer heel erg leuk hoor.

Ik zou jullie een beetje op de hoogte houden dus daar ben ik weer even. Vanochtend heb ik mijn eerste echo gehad, na een week hormonen, maar helaas is er nog geen eitje te zien. volgende week moet ik weer terug voor een echo en dan kijken ze nog een keer of er dan misschien wel een eitje is. Ik vond het echt raar vanochtend in het ziekenhuis. Het voelde echt alsof je een nummer bent, zo van doe je slipje maar uit, ga maar liggen, frotten ze dat ding in je, okeej helaas geen ei, trek je slipje maar weer aan, okeej volgende week weer, en daag. Terwijl wij vol met vragen zitten en er gewoon niet geluisterd werd. Stom ziekenhuis! Maar ja, we zien wel, een keer moet er toch een ei springen.

Zo, ik ga even gtst kijken, heb het gisteren avond gemist. vanavond is trouwens alweer de laatste van het seizoen, spannend! Daarna ga ik lekker zwemmen, ik kan wel een beetje afleiding gebruiken.

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Happy, vervelend zeg dat je zo behandeld wordt :( en dan is het eitje ook nog uitgebleven :(, ik hoop dat je snel een rammelende druiventros vol met eieren mag hebben!!!!! :)

@ Kim, ow, ik wilde al bijna typen dat je even een kv 2 voor 5euro uit moest gaan proberen, maar ik lees net dat je temperatuur helaas is gestegen :(, wat een domper zeg :(.

Gister heb ik wel een leuke dag gehad, vandaag dringt het pas eigenlijk echt tot me door dat ik nu toch eindelijk "echt" dierenarts ben en nu "echt" van de vakantie mag genieten en nu "legaal" aan een nieuw hoofdstuk mag beginnen :)
    Heb allemaal leuke cadeautjes gekregen, ga zo mijn nieuwe rituals uit proberen :D

Verder heb ik een afspraak gemaakt bij de fysiotherapeut (ik heb daar jaaaaren gelopen voor mijn knie en hypermobiliteit....) Ukkie wordt toch wat zwaar en we willen nu even preventief wat gaan trainen aan mijn brakke lijfje ;)

10. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Lisette, veel plezier vandaag!!!!

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @happymarie: bah wat balen dat je zo behandeld bent :( hopelijk heb je snel een boel eitjes die mogen gaan werken :D

@lisette: heel veel plezier vandaag bij de echo :D

@kim: balen dat je temp. gezakt is :( maar geen krampjes is nog een goed teken he.

@alice: hihi lekker voelt dat he nu je je diploma op zak hebt. enne dierenarts gaaf zeg heb ik altijd willen worden maar dat niveau kan ik niet aan:p dus heb ik dierverzorging gedaan en veel in de richting van paraveterinair gedaan, niet alles want er was toch geen werk in:p

nou meiden ik ben ff een hondje uitlaten :( heb helemaal geen zin om naar buiten te gaan aangezien het hier al 30 graden is blegh!!

12. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    He meiden,

Lang niet meer iets van me laten horen maar ik ben er weer even. Wil me de komende tijd iets minder op het forum laten zien, aangezien ik er wel erg mee bezig was.

Vannochtend na ongeveer een week weer getest en weer een streepje te zien. Vind het nog steeds raar...maar wacht tot de 15e in de hoop op duidelijkheid. Kunnen nog meer dingen het HCG hormoon beinvloeden? Ik slik geen medicijnen dus daar kan het niet aan liggen.

Iedereen genieten van het mooie weer? Ik ben druk bezig met mijn werk en binnen zitten is eigenlijk wel lekker..koeler als buiten tenminste :p Afgelopen zondag wel in de zon gezeten en een stukje van mijn borst was gewoon verbrand :$ de zon wordt echt met het jaar feller he..vroeger had ik daar totaal geen last van!

Vannochten heb ik mijn eerste aanrijding gehad sinds ik in november mijn rijbewijs gehaald heb :( Ik wilde vanaf de parkeerplaats weer de weg opdraaien en toen botste ik tegen een stilstaande auto aan...grrr..echt weer iets voor mij ;)

Sorry voor dit ego bericht..jullie horen weer snel van mij!

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @pindakoek: nog een kleine 2 weken en dan heb je eindelijk duidelijkheid!!! zover ik weet kan niets het HCG hormoon beinvloeden, alleen een zwangerschap dan.
    blijf je vage streepjes houden of knaltesten??

inderdaad lekker binnen zitten dat is een stuk beter. ik houd hier ook alles dicht en kom lekker niet meer buiten vind het goed geweest. zweette nog erger als dat ik in een sauna doe hahaha.

14. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Naomi: het zijn dezelfde streepjes als op de foto's in mijn album...helaas nog geen knaltest..

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    oww licht positief, wat raar dat ze niet veranderen.

hihi hier net de ventilator naar beneden gehaald kan ik ff afkoelen. maar de hond is er doodsbang voor:p ligt nu onder de tafel en stoelen door dat ding in de gaten te houden maffe hond.

16. FEE88

FEE88 Niet meer actief

@Alice ik heb ook hypermobiliteitssyndroom en begin nu al te merken dat ik weer last krijgen van mn gewrichten... o.a. mn knieeen en schouders. Ik loop nu niet bij een fysio misschien toch maar wel weer doen... :S het probleem bij mij is alleen dat ik er niet tegen kan trainen want als ik voor het ene train krijg ik last van t ander :p bijv ik train mn schouders is dat een te zware belasting voor mn ellebogen ;)

Nog een uurtje tijd gaat nu wel lekker snel en dan weer op de fiets pfff wat is het warm buiten maar we spuiten elkaar straks nat met waterpistool en dan op de fiets :p ik weet alleen niet hoe ik mn blaas vol genoeg moet krijgen...

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @lisette: veel drinken :D niet meer naar de wc gaan nu, bij mij werkt thee en sinaasappelsap op mn blaas dus dat drink ik dan altijd haha. ik had de 1e keer een overvolle blaas oei wat is dat klote zeg en dan lopen ze nog een half uur uit!! het 1e wat je zag op de echo was mn blaas haha

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Lisette, hier dus ook iemand met zo'n instabiel lijf. Bij was dat inderdaad ook altijd zo dat als ik iets trainde ik daar nog 3 dagen 'plezier' van had. Totdat ik een supergoede fysio heb gevonden, we trainen nog ook maar met 0.5kg of minder aan gewicht en alles onder zware controle en dat helpt!!! Ik ben dan ook vanaf 2006 bezig, echt belachelijk lang, maar heel langzaam maar zeker weten we iets op te bouwen :)
    Hoe was je echo trouwens vandaag?

Ik zou eigenlijk vandaag naar mijn ouders gaan, maar onze auto is stuk en de man van de garage heeft hem nog niet gemaakt :( en vanmiddag met het voetbal komt dat er (begrijpelijk) ook niet van. Dus ik denk dat ik de familie maar af moet bellen :(

19. FEE88

FEE88 Niet meer actief

WIEEEEH :D echo was echt super ben een week vooruit gezet en de verloskundige zei dat het nu eigenlijk niet meer mis kan gaan :D ze zwaaide zelfs naar ons je ziet al de handjes, voetjes navelstreng en zelfs het neusje! Ik plaats wel ff wat foto's het was zo tof :D

20. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Pluisje 9+4 je ziet de handjes, de voetjes en het neusje ook de navelstreng

Deel Deze Pagina