Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by kim1990, May 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

Jul 18, 2008
    4,151
    0
    36
    Emmen
    Ik heb wel 1 a 2 x helemaal vol gehad en de rest bijna vol ach het zal wel wennen zijn :p

Ja echt wel een lekker verhaal haha zit nu net aan een wicky ijsje :D

Blij dat het geen roze is ander deed het me ergens aan denken ;)

2. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    Hihi..mmm maar een wicky ijsje is wel lekker :p ga straks ananas snijden is ook super lekker en gezond ;)

3. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

Jul 18, 2008
    4,151
    0
    36
    Emmen
    Oe lekker !! Heb het 1 x zelf gesneden nou me hele mond brandde weg bleek dat er iets was met het middelste gedeelte :D

Kom gewoon bij jou langs ;)

4. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    Ohh dat is niet zo fijn dan :( Je mag langs komen hoor...;)

5. miranda84

miranda84 Bekend lid

Apr 13, 2007
    781
    0
    0
    hai meiden,

We hebben vanmiddag de 20 weken echo gehad , super om het weer te zien en mee te maken,dan lijkt het weer zoo lang geleden .

De kleine was superdruk in de buik,voelde alleen nog niet zo heel veel omdat mijn placenta weer aan de vookant lag (ook met mijn dochter gehad),maar die kan wel weer draaien tijdens de zwangerschap.

en voor degene die het graag willen weten : we krijgen een ZOONTJE!

ben zoo blij dat alles er goed uitziet en dat ik het mee mag maken dat we een jongentje erbij krijgen,is toch bijzonder!

ik ga weer lekker verder met de babykamer ;)

sorry,zal morgen reageren op iedereen!!!
    maar wilde dit even kwijt!

liefs

6. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

Jul 18, 2008
    4,151
    0
    36
    Emmen
    Miranda , wat super leuk zeg!! Een zoontje :D:D

Gefeliciteerd !!

Geweldig is dat he als ze zo lekker druk bezig zijn in je buik .

7. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

miranda gefeliciteerd! kan je nu lekker gericht bezig met spulletjes kopen en de boel mooi maken:D!
    over 2 dagen krijgt mn collega ook haar 20 weken echo... zijn tegelijk gestopt met de pil... zie dus precies elke dag hoe het bij mij ook zou kunnen zijn:S
    hier nog even geduld... wil 10 juli testen omdat ik dan een vrijgezellen feestje heb. als ik op 13 juli ongi zou moeten worden zou ik dan met een kv 2 voor 5 dan al kunnen testen?

8. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

Jul 18, 2008
    4,151
    0
    36
    Emmen
    Wain, bij ieder persoon is het anders de HCG maar het kan wel hoor meis want zie het bij meerdere die het doen.

Spannend!!

9. T84

T84 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    2,575
    0
    0
    Zuid Holland
    Goodmorning meiden,
    Alles goed hier? Al kriebels voor de wedstrijd vanavond? hihi..
    Ik vind het wel een beetje spannend hoor..
    Verder met mij gaat het gelukkig een stuk beter..
    @Miranda, wat leuk dat je een jongetje krijgt!
    @Kim, mm lekker ijsje is dat.. a.s. vrijdag wordt eindelijk me nieuwe vriezer geleverd.. kan ik er ook weer ijsjes in doen :D

10. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    3,410
    1,065
    113
    Hey dames,

@Miranda: Gefeliciteerd met de goede echo een jullie zoon! Je voorgevoel klopte dus ;)

Ik heb zo de nekplooimeting om 11 uur en ik ben zó nerveus. Haal ineens allemaal rare dingen in mijn hoofd dat het hartje niet meer klopt ofzo. Ook omdat ik zo misselijk ben geweest dat ik weinig heb gegeten ben ik bang dat het kindje te weinig binnen heeft gekregen. Wie kan mijn geruststellen? :(

Sorry voor het ego bericht, maar ik ben gestrest....

11. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

O wow eerst een meisje en nu een jongen. Fantastisch hoor. Wat wil je nog meer. :D
    Tuurlijk was het prima geweest als dit ook een meisje was, maar het is toch wel leuk van beide te hebben. Gefeliciteerd. Fijn dat alles ook goed is.

12. nijnonijntje

Meid, je babytje heeft behoorlijk van je reserves kunnen eten toe je zo misselijk was. Maak je maar geen zorgen hoor. Dat komt wel goed. En dat je zo missleijk was betekent alleen maa dat je lekker goed zwanger was en je lichaam behoorlijk hcg aanmaakte, dus dat hartje klopt wel ;)
    Laat je ons weten hoe het was. Ben erg benieuwd meid.

13. nijnonijntje

Kans is groot meid dat je de 10 al wel kunt weten of je zwanger bent. Gewoon proberen en als je twijfelt gewoon geen alcohol drinken.:)

14. FEE88

FEE88 Niet meer actief

@Miranda echt heel tof ik ben nu bezig met een afspraak maken voor 20 weken echo haha ;) duurt nog lang!!! 15 sept pas 20 wk :S maar mn vk doet het zelf niet meer omdat ze al een paar x heeft meegemaakt dat ouders het kindje laten weghalen terwijl er een hele kleine afwijking werd gevonden... wij hebben sowieso besloten het niet te laten weghalen wat er ook gebeurd en doen de echo ook meer om te kijken wat het geslacht is ;) Wel prettig dat het nu vergoed wordt...

@WK vrijdag was ik meer gestressd voor het wk dan voor de echo kwam ik achter :p We gaan met een zooitje vrienden kijken hopen dat er geen verlening komt :S want het is echt ver fietsen...

@Rosa ik dacht dat ook maar je kindje neemt eerst alles en dan pas denkt je lichaam ik moet ook wat daarom voel je je ook altijd zo zwak enz tenminste dat had ik..

Ik begon me al zorgen te maken over de misselijkheid maar vanochtend!! :D het ene moment lig ik in mn bed het volgende hang ik boven de wc... dat zijn wel de vervelenste omdat je nog niks in je maag hebt :D

Weet iemand trouwens of het tillen van zware 'dingen' (gister eerste werkdag was echt leuk maar wel veel getild) schadelijk is voor je kindje of alleen voor je lichaam als je 10 wk zwanger bent?

15. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

Jul 18, 2008
    4,151
    0
    36
    Emmen
    Meid niet doen !!

Het brengt je alleen maar in onzekerheid , we duimen heel hard voor je dat alles goed is :)

Net wat Nijntje zegt het eet je reserves op ;)

Laat je het ons weten .

16. nijnonijntje

Ik kan me vaag herinneren dat hier op de site een verloskundige zei, dat dat niks uit maakt het zware tillen. Je kan het voor de zekerheid even nazoeken of alsnog even vragen. Dan weet je het zeker.
    Fantastisch dat jullie hebben besloten het kind in geen geval weg te laten halen. Denk dat het heel belangrijk is dat je dat samen van te voren bespreekt. Wij hebben dat ook meteen gedaan toen ik zwanger was. ( maar dat was achteraf dus al zelf voor osn bepaald :( ) Wij zullen het kind ook gewoon houden als het zover is.

17. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    3,410
    1,065
    113
    Meiden, bedankt voor de geruststelling. Mijn zorgen waren niet nodig. Alles zag er perfect uit. Nekplooi, kaakjes, armpjes, beentjes, slokdarm werkt, hij had een volle blaas en het hartje klopte mooi en het kindje was heel druk aan het jumpen. :D

Ik ben alleen een paar daagjes achteruit gezet, zit nu op 11 weken en 5 dagen. Maakt verder niet uit hoor. Ben heel blij. Zal een paar foto's plaatsen als ik ze heb ingescand.

18. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

Jul 18, 2008
    4,151
    0
    36
    Emmen
    Rosa, Wat fijn dat alles goed was :D !!

Hahah zal hij vanavond ook mee jumpen met voetbal of kijken jullie er niet naar :p

Ben erg benieuwd naar de foto's .

19. FEE88

FEE88 Niet meer actief

@Pindakoek ik zal ook ff mn vk mailen heb het nog niet verteld op mn werk al denk ik dat ze het allemaal heel leuk vinden :p en ik kan het toch niet lang meer verbergen ;)

@Rosa echt super meis :D ben blij voor je

@Step ja nou helemaal na de miskraam hebben we nu zoiets van dat gaan we nooit zelf doen. Misschien alleen als het kindje niet levensvatbaar is maar ik heb al zo vaak verhalen gehoord van mensen waarbij de diagnose slecht was zo slecht dat het maar een paar dagen zou leven etc. en die nu toch een kerngezond kind hebben.. Het is en blijft een kansberekening ze kunnen het nooit met 100% zekerheid zeggen. De testen laat ik ook niet doen omdat ik weet dat als er ook maar een kleine kans is ik niet meer van mn zwangerschap kan genieten en me overal druk om maak... Haha net als nu eigenlijk :p

20. nijnonijntje

Super hoor Lisette

Share This Page