@Pindakoek, geeft niet hoor, zo'n egoberichtje. Dat doen we allemaal wel eens. We zijn hier toch ook om ons hart te luchten?
idd blondy iedereen mag ego berichten plaatsen! dat lucht je hart! pinda wat balen meid dat je je zo voelt... vind het eigenlijk ook wel vreemd dat je zolang moet wachten tot je die afspraak hebt...zo lang in onzekerheid! BAH! Sorry ik praat je ook niet echt moed in op zo'n manier... nog maar6 dagen... komt al in de buurt! lucindalice... Vervelend die hormonen! Komen natuurlijk ook net weer op ongemakkelijke momenten naar boven... Maar goed je hondjes mee geven aan een hondenservice is toch ook moeilijk! Mag je je best even rot onder voelen! Hoop dat ze het leuk hebben gehad'. @ kim... jij al 2 dagen niet op zp?? valt wel op als een actieveling even niet online is (en omdat ik vrij ben en er meer achterzit valt het me extra op) Alles goed?? @all: wat een warmte nu al he:S denk dat ik eerst de stofzuiger het huis door gooi voor ik daar helemaal meer geen puf voor heb! fijne dag!
Ik ben er wel hoor Heb elke keer wel gekeken maar er werd niet zoveel gepraat Gister was ik er niet omdat ik met een vriendin naar attractiepark slagharen ben geweest. En s'avonds was ik echt kapot en heb dan ook niet meer gekeken
Hi allemaal, Zonet de HA gebeld voor de uitslag van het bloedonderzoek: helaas negatief. Zat er wel dik in natuurlijk, maar toch is het weer een teleurstelling. Woensdag moet ik er dan toch aan geloven.
Mmmmm Blondy, toch jammer dat het bloedonderzoek negatief was... @ Kim, heb je een leuk dagje gehad gister? Lekker kunnen ontspannen? @ Wian, heerlijk zeg, dat je nu lekker vrij bent, heb je leuke dingen gepland om te gaan doen? Onze honden zijn net opgehaald...beetje leeg hier nu in huis zeg. Heb net mn man alweer op mijn werk gebeld omdat ik steeds zo aan het sippen ben hier thuis....om helemaal niets dus!! Ik denk dat ik zo maar eens naar de supermarkt loop, misschien dat even naar buiten me goed doet....zucht..hormonen...
Blondy , balen meid !! Dikke knuf !! Natuurlijk is alles een teleurstelling , hoop voor je dat er woensdag wat word gedaan .
Alice , ja heb me gister echt vermaakt , even zonder vriend ik kon het hard gebruiken want dat thuis zitten is echt niks. Zag dat je man er weer een lekker zooitje van had gemaakt , ik herken het want vriend doet het hier ook *Geeft alice een dikke knuff * Af en toe word je spontaan gek van die hormonen he meis !
Meiden , mag ik jullie mening heb tijdens me ongi zoveeel buikpijn gehad en sinds 2 dagen flinke pijn in me linkerkant. Dus gisteravond een ovutestje gedaan en dit kwam eruit Bekijk bijlage 84364 En zit vandaag pas op dag 7 met spotting snap er niks meer van
@ Kim....ik zie een controlestreep en een licht teststreepje....Lijkt dat de LH al op aan het komen is?? Enne, is soms even lekker he? Zonder manlief weg? Hoeveel we ook van ze houden, som moet je gewoon even je eigen ding doen... Ik baal ook soms zo van dat thuis zitten, een paar dagen is dat heerlijk, maar daarna gaat het toch wel vervelen...
Alice , ik zit ook zo te kijken en dacht van he je hebt gelijk , maar op de test is het niet zo , het is precies het stuk waar het eindigt. Inderdaad we houden van ze maar je moet ze af en toe even links laten liggen Anders kan je nooit wat voor jezelf doen .
Dan zal het de schaduw wel zijn van dat kussentje De woefies zijn alweer ruim anderhalf uur weg...hoop dat ze het een beetje naar hun zin hebben....
Ze zullen het vast naar hun zin hebben , begrijp goed hoor dat je bang bent dat er wat gebeurt. De tijd gaat hard als je het niet door hebt
haha je bent ons ook geen verantwoording schuldig hoor meid! en je bent niet eens 2 dagen weg geweest! alleen gisteren... maar gezellig dat je weer mee kletst! ik kan je niet helpen met die ovu test... snap ik niets van. ik heb beneden schoongemaakt opgeruimd en gezogen,,. en de druppels zweet lopen van mn hoofd! Heb niet echt veel leuke dingen ingepland,.. had juist even behoefte aan niet veel verplichtingen en nu kon ik mooi in huis wat dingen doen. Heb na het werk niet meer echt energie en de weekenden zitten ook al zo vol. Morgen vrijgezellenfeest waardoor ik ook al de hele dag onder de pannen ben. denk dat vriendlief wel heel blij is als ie thuis komt in een schoon huis! Vind het buiten eigenlijk te warm... maar moet zo nog wel even een paar boodschapjes hebben. zijn je hondjes al weer terug alice??? Ga zo denk ik maar weer eens bezig met mn sleutelhanger hobby! Moet weer meer nieuwe hebben. sinds kort verkoop ik ze en ging best wel snel! * voor wie het leuk vind om te kijken... heb een website gemaakt: www.sleutelhangerkado.jouwweb.nl
Ja de foto is een beetje wazig , maar in het echt is hij nog iets donkerder dan op de foto . Me camera heeft ook geen zin om mee te werken .
@ Wian, wat grappig dat je zelf die sleutelhangers maakt! De woefies zijn alweer thuis en ze hebben de hele middag geslapen. Volgens de uitlaatster vonden ze het geweldig en hebben ze lekker gerend door de bossen en heerlijk gezwommen. Het is nu 1 grote zandbende in de gang en als ze goed opgedroogd zijn dan ga ik ze maar eens even kammen. Dat belooft nog wat als ze straks elke dag mee mogen. Maar ik ben blij dat ze het zo leuk hebben gehad O ja, ik heb zelf ook bijna heel de middag verslapen...dat was wel fijn, nu ben ik alweer ietsje minder emo van de hormonen...
Wain , leuk hoor die sleutelhangers , zag al een paar leuke ertussen zitten Alice , ja dat krijg je he als ze zo lekker bezig zijn geweest Maar wel fijn dat ze het zo leuk hebben gehad en ze krijgen en hun beweging . Het kan inderdaad erg lekker zijn als je even hebt geslapen ,je bent dan weer een stuk vrolijker. Ik heb vanmiddag weer een ovu test gedaan maar ook een zwangerschapstest (voor de zekerheid). De zw test was negatief en de ovu test ineens eens stuk lichter. Me zus zei dat me LH aan het schommelen is , dat is dan erg te merken Bekijk bijlage 84446
@ Kim, je LH schommelt volgens mij altijd een ietsie beetje? Wel gek zeg, al die verschillende testen van je zo op een rijtje!!! Pffff...is het bij jullie allemaal ook zo vreselijk warm???
De middelste is trouwens wel een zwangerschapstest Ja het is hier echt spaans benauwd , me hond ligt op de bank en me katten liggen ergens verstopt.