Hallo dames Misschien vinden jullie het een beetje eentonig worden, een topic dat gaat over de buikjes maar ik ben zo benieuwd of de buikjes bij jullie al begint te groeien. Ik ben zelf 10 januari uitgerekend alleen is er nog niks te zien, hebben jullie al foto's???
net eentje gemaakt vandaag! leuk leuk..ik ben 26 jan uitgerekend. ik vind het op een bierbuik lijken, maar met kleding zie je het niet, als je t niet weet... tis nr 2 en die streepies zijn dan ook van nr 1 )))) istie dan:
Ik ga hem ook morgen even plaatsen heb vandaag gemaakt. Is nog niet veel maar tis wat Volgens mij denkt nu iedereen gewoon dat ik flinke vetrollen heb want die heb normaal niet. Maar goed ik ben dus 11 januari uitgerekend! Leuk eindelijk ook voor januari mamma's Ik vind het top!
zo jij heb al een grote buik, erg mooi hoor! die wil ik ook haha dan is het bij mij echt nog niks hoor
Mooi zeg, cyntje 78. Ik ben 3 januari uitgerekend, maar heb nog niet zo'n mooie buik. Ik merk het wel, maar meeste mensen weten nog niet dat ik zwanger ben.
Bij mij is er nog niks te zien dus ook nog geen foto, hihi Ben wel benieuwd wanneer ik wat gaat zien. M'n broeken zitten niet lekker meer dus daar staat m'n bovenste knoop van open. Ik zet er snel een foto op
wow echt mooie buiken al. Ik ga vanavond mijn foto plaatsen ook al is er nog niet veel te zien maar het is leuk om te vergelijken toch
@ rachell jij hebt al echt een babybuikje, mooi hoor! ik heb vanochtend foto's gemaakt dus dan is mijn buik nog wat geslonken, maar in het echt zie ik er veel dikker/steviger uit hoor het gedeelte onder mijn riem is wel wat voller geworden, maarja daar zit ukkie ook nog
ik ben 5 jan. uitgerekend maar er is eigenlijk nog niks te zien. kan ook nog gewoon mijn broeken aan.