Prachtig hoor dames! Raar dat ik al deze buiken prachtig vind maar zo kritisch kan zijn op de mijne Jullie zijn in ieder geval allemaal MOOI dames!
Nou dat heb ik ook. Ik vind dus ook de buik van iedereen zoooo mooi en de mijne is dan zo klein enzo en dan hoor ik dat ook nog eens 100x van iedereen dat ie zo klein is Dus je bent niet de enige hoor
Nou ik hoor alleen maar dat ie zo groot is, dat ik vast een tweeling verwacht, geschokte uitroepen als ik zeg dat ik nog 10 weken 'moet' en opmerkingen als: wat een toeter, wat een pens, wauw die groeit hard, jeetje wat een buik enz. Conclusie: het is ook nooit goed
haha nee is nooit goed. Maar goed het maakt ook allemaal niet zoveel uit natuurlijk als de kleine er straks maar uitkomt
Ik heb er ook weer 1 zie alleen helemaal geen verschil met 2 weken geleden;(..... Zal eerst die van 2 weken geleden plaatsen en dan de nieuwe Bekijk bijlage 103172
Vandaag 29 weken. Geniet echt van mijn buikje! Nog een goeie 10 weken, doopsuiker is klaar, kamer bijna klaar, tasje voor ons meisje is klaar, nu de mijne nog (heb nog tijd, hé) Succes allemaal!!!