Eindelijk het zwangerschaps forum ontdekt en nu blijkt er ook een januari mamma forum te zijn waar je trots al kan laten zien. Wauw wat een leuk topic en wat zijn jullie allemaal mooi zwanger. Super om te zien hoe iedereen weer heel ander draagt. Een kijken of ik mijn bolletje geplaatst krijg 30 weken en 4 dagen Bekijk bijlage 106987
Ik zal ook weer eens een foto plaatsen. Deze is gemaakt met exact 30 weken. Krijg continu opmerkingen als " aan het aftellen zeker" of " lekker dat je niet meer hoef te werken" Nou ik moet nog een 4 weken werken...Maar ik ben trots op mijn bolle buik! Bekijk bijlage 107330
@ Macdee, dat zeggen ze ook steeds tegen mij! s1986, mooi bescheiden buikje!! Deze is van vandaag, 29+6
Vind hem niet zo mega denk dat wij niet zoveel schelen! Terwijl jij verder bent! Een mooi rond buikje!!
@ Juju: je houd je fotocamera elke keer op zo'n manier dat het voor ons helemaal niet zo kolosaal lijkt ik zal ook weer eens wat foto's gaan maken, de laatste was van 6 weken terug
Hey mama van Bas en broertje, we staan toevallig onder elkaar Ik heb een nieuw profiel dus weet niet of je mij had herkent. X Patricia
Hey, Had je al herkent.. Jou buikje is trouwens ook al flink gegroeid. Oei oei nog 10 weken...haha gaat snel.
Het moet ons in die 10 weken toch echt een keer lukken om af te spreken toch?! We moeten gewoon maar eens een datum plannen (ik werk inmiddels ook niet meer)
hihi ja dat moet nu toch wel lukken. In week 33 kan ik sowieso niet, want dan ben ik lekker op vakantie (met een rolstoel waarschijnlijk) Oow groeiecho was goed... (zegt niks een kleine buik) roep maar een datum..