ik vind het leuk om al jullie buikjes te zien...... Ik heb nog geen foto want er is niks te zien, zodra ik wat ga zien dan zet ik m er gelijk op
He meiden ik ben tussen 28 jan- 2 feb uitgerekend zit dus net op de grens Nu 13-14 weken deze foto is van gister. Ik krijg nu al opmerkingen van wanneer is de grote dag en kan je de baby al voelen etc wel leuk
Haha ja mn mannetje drukte het knopje iets te vroeg in haha mja ook wel weer grappig en de tweede foto was hij sjaggie omdat hij nog eentje moest maken dus ik kijk een beetje vervelend
Nou hier is mijn beloofde foto dan (ook in het andere buiken topic geplaatst) Maar dit heeft ook wel iets, allemaal meiden rond in of net iets na of voor januari uitgerekend ;D Foto van vandaag: precies 17 weken zwanger.
ik zal vandaag of morgen ook een foto maken, ook al is er nog niet veel te zien ben 5 jan. uitgerekend
Je moet klikken op plaats reactie dan zie je een paperclipje. Daar upload je foto vanaf je pc. Als dat gelukt is ga je terug en druk je weer op die paperclip en dan kan je m daar aanklikken en is je foto zichtbaar