December 2009 mama's, Deel 12!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    We gaan lekker meiden ;)

Ik ben maar zo vrij geweest om alvast een nieuw deel aan te maken ;)

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    kneiter.. deel 12 alweer..

*mijn shift toets doet het niet wanneer ik het wil*

3. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hahaha, zag net op slot gooien....Schrok me rot! Dacht echt, wat hebben we nou weer gedaan? hahaha

4. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    whahaha deel 12 alweer, jeetje mina...
    Zag idd deze week al het aantal pagina's en reacties dus had het een deze dagen wel verwacht.

Kijk nu Trinny & Suzannah op rtl4, dan kruip ik mn bedje in na een warme douche :)
    tot morgen xxx

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Sorry voor mijn snelle reacties...anders vergeet ik het weer :)

*gaat weer verder met de overdrachtjes schrijven voor het KDV*

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Mini; jammer van je bosoogst. Ook moeilijk hoe het met je fam is gelopen allemaal.

@ Collo; nou snel nog een smaken dus, zorg ik dat er jamin pure kruidnoten klaarstaan.

ondertussen masterchef aan het kijken, het haalt het maar niet bij de bbc-versie

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Nog geen babynieuws gesignaleerd?

8. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Hey!!! ff vluchtig gelezen en nu snel een abonnementje, eerst ff douchen en dan als ik tijd heb nog ff terug hier!
    Zo niet, dan tot morgen en trusten!

@panos: ik denk dat ik zondag ook van de partij kan zijn! Weet het nog niet helemaal zeker, maar ga er wel vanuit! (kom trouwens waarschijnlijk wel zonder Marc...)

doei!!!

9. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; nope, ze had ook nog geen wee toen ik haar sprak. Kan dan maar zo nog even duren. Blijft spannend.

@ Collo; oh dat niet mogen troosten, zo verdrietig. Ze lopen echt vast he dan, die kleintjes. Maura is bij vlagen ook zo dwars, maar het kan dan ook maar zo weer helemaal weg zijn.

@ Panos; ach zo dichtbij, vreselijk wat er gebeurt is.

@ Litlewonder; hihii jij bent echt fan dus :D. Ben er blij mee, vind het een vrolijk ding. Ze is er nu nog een beetje klein voor maar ik zie Maura en Sophie er zo mee lopen: leuk!

@ winter; :$ heb een leuke sjaal en een héle warme muts gekocht gisteren voor de kleine mup. Gebreid met heel veel streepjes en kleurtjes, lekker vrolijk.

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; 1 ding weet je dan iig wel dat het binnen nu en 48u wel geboren gaat worden. Leuk!
    Winterspul moet ik ook nog aanschaffen, alles van beau schuif ik wel door naar Luca..

@Collo; Zal zo je link er nog eens bijpakken.
    Wil zo eerst ff mijn CAO opsnorren over verlof etc., wil me morgen wel goed kunnen indekken..

11. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; oh jee, je veracht ook al problemen gelijk morgen, bah bah :(
    Ja grappig dat je dat zegt 48 u, ik hoor ook van 24 u en beetje wisselend gebruik van de term 'moeten'. Ze had zelf de overtuiging dat het meisje dus nu binnen 24 geboren zou zijn omdat dat 'moest'.
    Ik kreeg helemaal geen tijd te horen, vliezen breken is bellen maar snachts was niet nodig en dan zouden we verder zien.
    Hoop voor ze dat het allemaal soepel loopt.

huh Maura is wakker :(

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dames welterusten!

13. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Ik zou me morgen gewoon van de domme houden. Je had je niet ziek mogen melden voor de ziekte van je kindjes, maar of zorgverlof of gewoon verlof op moeten nemen. Ik zou me gewoon gek houden.... dan ben je er het snelst vanaf.

14. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    tegenwoordig geldt dat volgens mij niet meer van die tijdsbeperking bij gebroken vliezen. Zolang er geen tekenen zijn van infectie oid wachten ze meestal af tegenwoordig.

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Ja dat lijkt mij ook, ook wel logisch. Kind komt niet maar zo droog te liggen ook en het kan nog alle kanten op.
    Maar het lijkt me wel leuk als het morgen is :).

Vind het zo bijzonder dat we er 9naar alle waarschijnlijkheid) weer zo snel langs kunnen en mogen. De eerste pakweg 24 u is er nog zo'n geboortewaas over ouders en kind, heel bijzonder.

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Ja erg he, ga ook eerlijk gezegd niet met een fijn gevoel naar mijn werk morgen.
    Wat ik dan vaak hoor dat ze ivm kans op infectie het kindje binnen 48 (nadat de vliezen zijn gebroken) gehaald moet worden...
    Maura wakker? Nog steeds? Huilen of kletsen?

@Collo; Klopt, dat is idd wat ik had moeten doen. Maar er is nu een vakantiedag afgesnoept...omdat ik niet beter wist ben ik daar verder niet op ingegaan.
    Nu kwam ik er dus vandaag achter dat er iets is zoals calamiteitenverlof en daarna zorgverlof.
    Wat is calamiteitenverlof en wanneer heb ik daar recht op? | Vraag en antwoord | Rijksoverheid.nl

17. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ dees; aan de klets, maar ook dat komt eigenlijk nooit voor. Niet een beetje in haar slaap maar echt wakker. Lekker laten, valt vast zo weer in slaap.
    Als je geen zorg of ander bijzonder verlof hebt dan is een gewone verlofdag toch altijd een vakantiedag?
    Ben het met Collo eens, je hoort wel wat ze er van vinden. Vroeg genoeg om er op te reageren.

18. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    In ieder geval succes meid. Maar maak het niet te moeilijk voor jezelf. Je kunt er niet ook nog een conflict met je werk bij hebben.

19. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; calamiteitenverlof ligt misschien anders. Zorgverlof kent wel een aantal aanvullende eisen. Zo heb je als parttimer recht op minder verlof, en is bijvoorbeeld 10 dagen per jaar voor een fulltimer al max. Komt omdat er als voorwaarde wordt gesteld dat je de enige moet zijn die die zorg op dat moment kan verlenen en desgevraagd bewijs moet overleggen door bijv een doktersrekening van een consult oid.
    Of ze het zo streng hanteren en controleren is een tweede. Maar dit soort regels lijken altijd gunstiger dan ze zijn.
    Hopelijk valt er gewoon in alle redelijkheid te praten en is het ook snel uit de wereld.

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik zie het dan wel morgen, kan me er iig wel flink druk om maken nu...
    Duik me bedje maar in want wordt er niet gezelliger op zo :(

Deel Deze Pagina