Hey meiden, Als babylief niet deze week uit zichzelf komt ( klein kansje dat het wel gaat gebeuren want het rommelt al goed en 2 dagen geleden bloedverlies gehad ) dan gaan ze hem volgende week woensdag inleiden! Spannend!! Liefs!
Ow sanne wat spannend zeg,als het goed is ben je nu binnen een kleine paar daagjes weer mama van een 2de,spannend hoor,succes er mee meid.
Hey meiden, Wat een gezelligheid al die zwangere ladies!! Spannend ook weer zeg!! Heb ik het nu goed gezien dat morgen de grote dag is Sanne? Of is hij er stiekem al... Hier geen zwangerschapsnieuws, gaat lekker zo met zn 4tjes. Zijn enorm aant genieten, leven weer lekker op de rit... ik vind het wel best zo eigenlijk... definitief durf ik nog niet te zeggen dat er nooit meer 1 bij komt, dat is zo... euh... definitief... zeg maar... Maar voor nu lekker genieten dus! Met de meiden gaat het prima. Grote dame heeft 2 week geleden buisjes gekregen en voelt zich prima. Zaterdag wel een rare klapper voorover van een loopfietsje gemaakt.... plat op dr mooie gezichtje... helemaal geschaafd en blauw en dik... zag er niet uit! Ben flink aan het smeren met calendula en het werkt bijzonder goed, ziet er nu al stukken beter uit!! Nu hopen dat ze er geen litteken aan over gaat houden maar daar ga ik niet echt vanuit, geneest zo snel en goed! Met kleine meisje gaan we eindelijk na bijna een jaar aanmodderen eens flink aan de slag. Zijn naar ander ziekenhuis geweest voor een second opinion. En daar kwamen we eindelijk verder!! 22 april gaan we weer heen en krijgen we een dieëtiste te spreken (en daar was in vorige zh geen sprake van... alleen áls we duidelijk hadden dát ze écht last had van de kippenei dán zouden ze verder willen zoeken, en konden we spreken met een dieëtist... alsalsals... eerst dus duidelijk liefst zwart op wit, voor we verder zouden kunnen) Ik ben zo blij dat er nu eindelijk wat er gebeurd... Hopelijk hebben we er nu wat aan en gaan er dingen duidelijk worden! Nou goed, lang verhaal alweer, ik ga gauw weer verder, iets zinnigs doen hier in huis! Zal proberen weer wat vaker te komen (al heb ik dat vaker beloofd en niet echt waargemaakt..) doe mn best... Liefs Nettie
Spannend Sanne!! -- Nettie had het idd al gelezen bij je dat jullie flink bezig zijn met het kleine meisje! hopelijk kunnen jullie aan de slag met de dietits. Heeft ze nog steeds zo'n erge uitslag/eczeem? -- Hier gaat alles ook iets beter. De opvoedkundige is nu een aantal keren langs geweest en werpt al direct zijn vruchten af. Ook het goede weer werkt natuurlijk mee want ik gooi de achterdeur open en Jamie vermaakt zich uren in de tuin. Maar verder zwaar met een peuterpuber in huis en zwanger zijn met een te grote buik (nu al) maar goed ben tenslotte niet de eerste en de laatste die dit doet dus moet even doorbijten....
Rinet Leuk dat je weer eens langs komt Zo lijkt het toch niet echt het einde van de mama's te zijn Mamalijntje Opvoedkundige..Die geeft je tips ofzo om er mee om te gaan? Ja ik weet niet precies wat ik me er bij voor moet stellen dus vandaar mijn vraag
Hi nettie Ow wat zielig dat ze zo was gevallen en het zo erg eruit zag,gelukkig dat het met de creme goed komt,en inderdaad hopen dat het geen litteken blijft,maar dat zal wel niet als ik het zo lees. nou gelukkig dat jullie een second opnion hebben aangevraagd en dat ze meteen verder gaan kijken,hou je ons op de hoogte als je kan dan ================================================= Hai mamalijntje fijn dat het al helpt bij jaimie dat is heel fijn om te lezen,dat geeft je misschien ook een beetje meer rust? ja dat is wel zo,maar je hebt het best soms zwaar met Jaimie dus dan mag je soms best klagen vind ik dan hoor,en als je met zo'n flinke buik loopt is het niet allemaal niks............ Hoe gaat het verder met je zwangerschap?
@Sanne: Spannend! Ik ben heel benieuwd of je je kleintje al in je armen hebt! @Nettie: Ik ben blij dat alles op rolletjes loopt bij jullie. Ik hoop ook dat ze er snel achter komen waar de exeem vandaan komt. @mamalijn: Zwaar he zwanger zijn met een peuter. En het word de laatste weken alleen maar zwaarder helaas. Kun je hem niet af en toe een dagje ergnes onderbrengen zodat je rust hebt? @Patrieske: Hoe gaat het met jou? Hier lekker druk met 2 kids. Tess is een heerlijke lachebek en het echte baby gaat er vanaf. De tijd gaat zo ontzettend snel, ik word er af en toe weemoedig van.
Muppet Het gaat inderdaad zo erg snel he,echt niet normaal soms,ik snap best dat je er weemoedig van wordn,wel lekker dat ze het zo goed doet,tenminste dat denk ik hahaha. Hier gaat alles goed hoor meid,bedankt voor het vragen
mmm moet nu even opletten dat ik hier nu geen namen maar nicknames neer moet kalken haha Maar Joyce: Zij komt bij ons en op het KDV. Bij ons heeft ze een film opname gemaakt en deze een week later met ons besproken. Hierin verteld ze wat wij goed en juist niet goed doen. Hoe wij de situatie op dat moment hadden moeten aanpakken of juist dat we het goed gedaan hebben. Op het KDV heeft Jamie 3x een observatie gehad. Hierin wordt zijn gedrag in kaart gebracht. Reden hiervoor is dat Jamie dagelijks kindjes beet en slaat... (om je diep voor te schamen) en heel erg boos op het KDV is. Vanmiddag krijg ik de uitslag van het KDV.. Ben heel erg benieuwd. thuis zijn we nu heel erg druk met de tips en we merken al zoveel verschil...
@muppet: ja het gaat zo snel he? Voor je het weet ren je ze achterna om ze te vangen voor ze straat op vluchten (oid)... Leuk om te lezen dat het allemaal goed gat en ze zo'n vrolijk wijffie is. Hoe is het broer-zus gevoel daar?? Hier n butdag... voel me echt ziek.. hoop dat het een buikgriepje is... heel ergens ver in mn achterhoofd ben ik geneigd om andere dingen te denken... vind dat heftig... want schreef gister al dat het eigenlijk prima is zoals het nu is... maar goed mocht het zijn wat ik liever niet wil denken dan is het ook prima en zullen we ook erg gelukkig zijn... beetje passen en meten en regelen maar dat komt dan echt wel goed. We wachten nog maar evenn af.. Vandaar dat ik ook een beetje vaag doe erover want wil nog niet zwart op wit ergens hebben staan wat ik echt denk... je weet nooit wie er meeleest en ik wil echt niet dat anderen weten wat er speelt maar zoals altijd vind ik het wel prettig om het kwijt te kunnen, mijn ervaring is dat dit bij jullie nooit een probleem is... Dus vandaar.... Mocht je het niet begrijpen pb me dan maar ff... maar denk dat het wel duidelijk is... Zo... ei weer kwijt... prettig, thanx meiden!! Liefs Nettie oh ja: Wat mamalijntje al schreef: let ff op de nicknames hier... mijn irl-naam kwam hier al voorbij, vind dat niet heel erg ofzo maar liefst gebruik ik hier wel mn nickname....
Hai nettie Ik snap wel wat je bedoeld,dat denk ik tenminste,het is dus allemaal even spannend,succes met wachten meid.
Heeeeeeeej meiden, wat leuk een nieuw topic. Ik wist dit helemaal nog niet whaha...Helemaal gemist geloof ik. Hier gaat het naar omstandigheden aardig goed. Ik ben 25 maart geopereerd. Mijn galstenen inclusief galblaas is eruit gehaald. Hier ben ik nog herstellende van, maar het gaat enorm de goede kant uit nu. Morgen mag ik het langzaamaan weer proberen om te gaan werken. Niet volledig nog, maar ik ben in iedergeval de deur weer uit. En daar ben ik heel erg blij mee . Met J.oshua gaat het weer even minder. Hij is weer flink benauwd en heeft voor de verandering weer een oorontsteking. Hij heeft vanaf vrijdag tot en met vanmorgen koorts gehad. Vanmiddag en net voor het slapen was hij koortsvrij, dus ik hoop dat het doorzet zo. Ik ga van de week de huisarts denk ik maar bellen voor doorverwijzing KNO. Hij heeft zo enorm vaak last van zijn oortjes... Looporen, oorontstekingen enzovoorts... Ben het nu eigenlijk wel een beetje zat... Hoe is het met jullie? Oooooow vind het zo leuk een nieuw topic hahahaha, helemaal geweldig ... Ons oude kluppie weer bij elkaar Liefs, Patricia
MamavanJ wat zie ik nu!! Voor de tweede bezig meis??? Leuk leuk leuk!!! En las het idd op je hyves.. Ging dat een beetje met de kleine erbij? Bedoel je moet toch helemaal weer bijkomen van een operatie. En heel veel beterschap met J. Hopelijk knapt hij snel op. Hij had toch al buisjes? Enne lees hierboven maar eens hoe het bij ons gaat... Kan beter
Hahaha, jazeker zitten nu in 1e ronde. Ik heb dus geen idee wanneer officieel mijn NOD is... Ben nu gewoon uitgegaan van 28 dagen, maar heb 1 week menstruatie gehad en daarna af en aan steeds wat bloedverlies, dus ik heb echt geen idee... Het ging wel met de kleine erbij, maar was wel zwaar. J.oshua was toen bij mijn ouders en ik d8 ach, zo'n kleintje dat zal vast en zeker minder zwaar zijn als een peuterpuber, maar dat viel nog best wel tegen hahaha. Nee J.oshua heeft nog geen buisjes... Zijn neusamandelen zijn wel verwijderd... Er zijn nogal veel pagina's vanaf het begin, dus vandaar dat ik vroeg hoe het ging met iedereen... Is mij een beetje teveel al die pagina's bijlezen hahahaha.
Hai meid Gezellig dat je er ook weer bent.....en wat leuk dat jullie voor een 2de gaan. Wel heftig zo'n operatie denk ik,maar hopelijk ben je nu van je pijn af. Wat zielig dat je kleine manneke weer zo tobt met zijn oortjes,en inderdaad dan kan je beter een keer een afspraak maken.......... Hier gaat het goed,druk met werken en met de kindjes en veel spelende vriendjes erbij. Jaimy is echt toe aan de psz maar er is een hele lange wachtlijst dus ik denk niet dat hij voor zijn 3de geplaatst kan worden
@ Patrieske: ja ik vind het ook heel gezellig dat ik weer terug ben . Ja de operatie zelf is me flink tegengevallen hoor. Ik heb in 2004 de maagbandoperatie gehad ( dus ook een buikoperatie), maar deze pijn vond ik veel erger dan toen... Ja, ik ga morgen ook een telefonische afspraak maken en ik zeg dat ik een verwijzing wil naar de KNO. Ik ben het echt zat... Het eerste dat we maandagavond hoorde bij de HAP van de arts was: Zo, een kleine bekende hier... Nou dat is toch erg of niet??? Ze ging naar zijn longen luisteren (omdat hij ook weer benauwd is) en volleerd als J.oshua is, mocht hij dat ding vasthouden en onze expert begon gewoon zelf diep te zuchten (zonder dat het gezegd werd)... hoe erg gewoon hahahaha. Fijn om te horen dat het goed gaat met jullie. ow dat is wel vervelend zeg, dat hij pas met 3 jaar terecht kan. Wel slecht eigenlijk. Heb je geen andere PSZ in de buurt dan, waar hij misschien wel eerder naartoe kan? Liefs en dikke knuffel.
Leuk, ik had op Twitter even linkje achter gelaten Dus hopelijk wordt het hier nu iets gezelligen.. MamavanJ: Niet nieuw hoor.. Is er al heeeeeeel lang maar bijna niemand volgt
Hai mamvjos. Wat erg zeg dat je zoveel pijn hebt gehad,en dan ben je toch wel wat gewend Jeetje dat is wel rot dat je daar zo vaak moet komen,maar daar kunnen jullie ook zelf echt niks aan doen he,het gaat niet goed met de gezondheid van je kleintje en dan loop je vaker naar een arts,je zukt dat zelf ook liever graag anders zien,of niet dan Nou er zitten er nog 2 in de buurt maar dat is aan de andere kant van de wijk,en ik moet noel om 12.55 van school halen en de psz is om 11.45 uit dat ga ik dan niet halen,en ik laat noel niet verplicht overblijven omdat ik jaimy moet halen dat vind ik niks,ik zie hem al heel weinig omdat ik om half 4 moet werken tot half 8 dus dat wil ik niet,dus het is helaas dan niet anders
Haaai! Ik zal ook weer eens wat typen Ik ben met 100'en hobby's bezig, er komt geen eind aan.. Maar de naaimachine is verhuist naar boven.. Even eens als de sprei voor mn meisje en nu ben ik druk met haken, zo ongeveer een weekje kan ik Granny's haken! Zo leuk, ik ben echt fanatiek Wel is het even rustig geweest deze week want maandag had ik voor 't laatst gehaakt, maar vandaag ga ik stug verder.. Heb er even een foto bij gedaan
Oh en dan ook nog een foto van de oude sprei.. die ik nu weer ga maken maar dan in andere kleuren die meer bij mn meisje haar kamertje passen!