januari mama's 2009 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door patrieske16, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    wauw knap dat je dat kan joyce :D

2. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    ach, zo moeilijk is het niet.. Iedereen kan het :)

3. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    ja als je het geduld er voor hebt denk ik dan hoor,en ik ben niet zo'n geduldig mens :(

4. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ja vooral in het begin, dan deed ik een uur over zo'n klein lapje.. Pfff.. Maar goed nu heb ik de handigheid :)

5. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    jeetje een uur ik zou de naalden al door het huis gooien hahaha

6. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Het is maar 1 naald hoor :) een haaknaald!
    Nou ja, je moet het eerst onder de knie krijgen, nu gaat het al veel sneller.. Gewoon even door zetten!

7. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @joyce en @patries: whahahahaha:p

8. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ikw acht met smart op jouw'n eerste creatie:cool:

9. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Hier alles weer redelijk. Merk wel dat ik nog niet de oude ben maar heb zeker weten een griepje gehad, dat andere waar ik bang voor was zal het niet zijn...(hoop ik... stiekem ben ik nog wel n beetje angstig dat het wel zo is)
    Gisteravond echt last van mn spieren enz dus zal een griep zijn geweest
    Vannacht goed geslapen, heerlijk!! Voelde me echt top toen ik uit bed stapte... tasjes van meiden klaargemaakt aangekleed, kids aangekleed, gegeten gedronken... ik was kapot! Daarna meisjes naar school en psz gebracht en was in machine gedaan, op bank geploft en er niet meer vanaf gegaan tot ik mn kleine dame moest halen van psz...
    Merk dus dat ik écht nog niet beter ben maar het gaat de goede kant op gelukkig!!

Gezellig dat we hier weer wat meer kletsen zeg!!! Vind het echt leuk!

10. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

zo, vandaag heerlijk gewerkt, al voelde ik mijn buik wel een beetje na die tijd... Maar het ging wel goed en voelde me er ook goed door, dus helemaal blij dus :D

Toen ik thuis kwam lag er een test in de bus, dus meteen getest. Maar zoals ik al dacht... negatief helaas. Maar daar ging ik al vanuit dus de teleurstelling is niet groot en heej het is pas de eerste ronde ;).
    Nu afwachten tot ik ongi ga worden dus...

Ook belde mijn jongste zusje mij. Ze vroeg zich af of ik met haar mee wilde. Dus toen ik vroeg waar naartoe toen zei ze: De liveshow van Secret Story! Superleuk dus. Lekker een avondje op stap met mijn kleine (ze is groter dan ik whahaha) zusje.

@ Patrieske: Oooooow vandaar. Dan snap ik het geheel... Whahaha zal het aan de naam liggen? Ik zou daar ook de rust niet voor op kunnen brengen.

@ Joyce: mooie dingen heb je weer gemaakt zeg :D.

@ Nettie: wat fijn dat je je nu weer beter voelt :D.

Ik ga nu het eten klaarmaken en mezelf klaarmaken voor Secret Story :D

11. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Zo noel is weer naar school en jaimy zit even tv te kijken dan heb ik altijd even tijd voor de pc,want eenmaal in de middag dan komt ie hier bijna niet meer aan,dan is het lekker tijd voor buiten te spelen:D.
    Noel moet vanmiddag weer naar de logi,maar of het nog echt nut zal gaan hebben dat weet ik niet,mijn grote man heeft boven al bijna geen tanden meer dus slist er op los,dus ik denk niet dat het echt nut heeft om zo te gaan,maar dat horen we wel als we zijn geweest.

==================================================

mamavanJ..........zolang je niet ongi bent meid,is er nog steeds hoop zeg ik altijd,ik teste pas op dag 35 positief:D
    Wat leuk zeg dat jullie daar naar toe gaan,ik kijk het ook vaak,al vind ik het wel steeds saaier worden:(
    Ik denk het dat het aan de naam ligt hahaha,ik wauw dat ik er geduld voor had,gewoon voor een hobby misschien dat ik dan een keertje rustig kan gaan zitten,nu is het voor mij alleen zit tijd bij de pc hahaha.

================================================

Nettie............Gelukkig ben je nu wat aan het opknappen,het is niet niks om ziek te zijn met 2 kindjes:$
    Vind het zo jammer dat Jaimy nog niet naar de psz kan he,als ik hier lees hoeveel plezier jullie kindjes allemaal hebben,en ik weet dat hij het ook te gek vind..........jammer maar het is niet anders:(

12. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Patrieske: Heerlijk he, als het dan even zo rustig is, dat je de pc even aan kunt doen... Wat zei de logo?
    Hahahaha, ja dat is waar, maar ik denk het zelf echt niet hoor... Ik voel me ook totaal niet zwanger en heb ook nog geen poes die achter me aan loopt hahahaha...
    Ja het was echt hardstikke leuk gisteravond :D. Ik zal de foto's ff van mijn blackberry op hyves zetten... (kan gelukkig helemaal rechtstreekt LOL).

Gisteravond dus naar Secret Story geweest en dat was echt superleuk. Was erg gezellig met mijn zusje. De show was ook erg leuk. Al vond ik dat sommige dingen die ze nu doen daar gewoon onmenselijk zijn, zoals bijvoorbeeld de (ex) vriendin van Maik het huis in laten en dan ook nog toestemming geven om haar mee te nemen naar binnen. Vond het alleen maar heel goed van Maik dat hij dat niet gedaan had.

Om 00.00 uur was ik weer thuis ongeveer. Meteen samen met grote man naar bed gegaan en gaan slapen, want ik moest vandaag weer werken en dus ging de wekker weer om 07.00 uur...

J.oshua ligt nu lekker op bed en ik zit lekker met mijn vent in de tuin. Man is lichtelijk aan het slapen dus ik dacht: ik doe ff lekker de laptop aan om de mails bij te werken sinds gisteren...

Vanavond gaan we even lekker met zijn drietjes naar de kermis.

Ik moet er nu ffies vandoor, even een wasje ophangen buiten :D (heerlijk dat mooie weer :D )

13. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Nu we hier toch weer allemaal zijn... ff mn gal spuwen... mannen!!!! grrrrrr

Nog niemand aangekleed hier, gaat hij al staan opruimen in de verkeerde kamer... en ik kan daar niet tegen...
    Elke dag kleed ik de meiden aan, had vandaag graag zijn hulp gehad, ff allemaal aankleden en dan beginnen met zn allen tegelijk... ik kan niet werken in pyjama en helemaal niet als ik weet dat de meiden ook nog aangekleed moeten worden... (en grote dame aankleden hoef ik weing aan te doen, maar de kleine dame is heel wat werk met het smeren enzenz) Heb hem dus al weggestuurd uit de kamer van mn grote lady... die hoeft niet opgeruimt en er hoeven al helemaal geen dingen weggegooit... hadden afgesproken: hij doet de logeerkamer en ik haal een poetslap door de rest (logeerkamer is ook rommelkamer dus een enorme puinhoop)

zo... dat moest ik ff kwijt... sorry... maar lucht wel op!:D

14. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Nettie.

Grrrrrrrrrrr mannen breek me de bek niet open op zijn bosch gezegd,hier dus hetzelfde,ik was mezelf boven aan het verzorgen,was ik al boodschappen gaan doen met de jongens en ze verzorgd en nu ging ik mezelf even wat opfrissen,dus zie ik jaimy tussen de auto's struinen,zeg ik tegen Mart door de raam hallo let eens even op,ja zegt die ik moet ook mijn ding doen,pffffffffff wat is nu belangrijker let verdorrie toch gewoon even op..........

15. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @patries: nou pfff.... alsof het alleen onze kids zijn... grrr!

Gelukkig kreeg ik hier excuses van hem en hebben we een heel gezellige dag gehad met zn allen.
    Hebben voor man een kado gekocht alvast voor volgende week (word ie 30!:D) een vuurkorf met een rooster erop... kunnen marshmallow's (op zn amerikaans) maken!!!!
    Ook een zomerjasje gekocht voor de grote lady, de kleine heeft nog 1 liggen die de grote nog niet had afgedragen.
    De meiden hebben de hele middag buiten gespeeld, eindelijk eens lief en gezellig, zonder gemekker! zó fijn!!!

En ik heb de hele bovenverdieping schoon!!! Ramen gelapt, opgeruimd en gepoetst, man ging er daarna met een stofzuiger achteraan, dus echte voorjaarsschoonmaak boven gehad..
    Ben nu dus echt helemaal kapot, heb snel nog ff wat opgeruimd beneden en omdat ik toch bezig was nog ff een stofzuiger erdoor gehaald... nu op de bank geplofd en man maakt patatjes!! Straks lekker eten, meiden douchen en dan in bedjes leggen en dan ff de was naar binnen, zien we maandag wel weer, want daarna ga ik de beentjes omhoog leggen laptopje op schoot, rtl4 aan! Heerlijk!!!

Ondertussen me verbaasd over de gekken in deze wereld... wat een vreselijk nieuws uit Alphen... geschokt! Hoorde nu net dat er ook kindjes onder de slachtoffers zijn... maar natuurlijk hebben veel mensen en ook kindjes het zien en horen gebeuren... wat een trauma... kan daar echt niet bij...pfff
    En dan maak ik me druk over mn man die n beetje anders zijn ding doet als ik... ben wel weer ff met beide benen op de grond gezet iig nu!!

16. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

@ Nettie: Meid, heel herkenbaar zoals ik vanmorgen op twitter al zei... Gelukkig heeft het galspuwen je opgelucht.
    Wat fijn dat je excuses hebt gehad meid. Dat doet een mens goed he?Ooooow wat een gaaf cadeau zeg :D Ow heerlijk dat ze een keer lief konden spelen :D.
    Goed bezig. Ik ga morgen de bovenverdieping stofzuigen en dweilen... Dan hoeft mijn moeder dat maandag niet meer te doen.

@ Patrieske: Waaaaaat "ik moet ook mijn ding doen???" Het lijkt mij toch wel dat je kind op dat moment toch wel even belangrijker is dan zijn ding!!! Ow sorry hoor... werd ff boos... Je hebt helemaal gelijk, hij had gewoon op moeten letten.

Vanmiddag met ouders naar mijn oma geweest. Zo ligt ze in coma en zijn we met zijn allen aan het wachten tot ze gaat (om het even heel cru te zeggen) en zo heeft ze weer praatjes voor 10! Ik ben echt zo blij dat het weer goed met haar gaat!!!:)
    Daarna door naar de stad en daar zijn we geslaagd voor open zomerschoentjes voor J.oshua en zijn er andere schoentjes besteld. En als ze passen mag ik ze meenemen voor de actieprijs en mag ik dus 40% minder betalen.

Ook hier compleet geschokt over het nieuws van Alphen a/d Rijn... Ik had het geheel helemaal niet meegekregen, maar pas toen ik thuis kwam zat ik het op NED1... Een groot drama en een trauma voor alle mensen die daar in de buurt zijn geweest en die erbij zijn geweest.
    Wat ik ook echt heel erg vind, is dat er ook kinderen onder de slachtoffers behoren...
    Die man heeft gewoon in het wilde weg zitten schieten...
    Ik kan er echt niet over uit... Het zet je wel aan het denken...

17. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Nou Jaimy heeft lekker uitgeslapen tot 7.45 wat een feest zeg,dus alles is boven al klaar dat had ik gisteren al gedaan dus daalijk even beneden alles stofuizgen en dweilen en dan misschein nog alles soppen anders word dat morgen..........Want gisteren was mijn schoonvader zijn sterfdag dus we gaan even naar het kerkhof,hij ligt bij zoe* dus dan maak ik het bij hem ook even schoon en een plantje neerzetten............dan misshien even naar de speeltuin,als noel wat opknapt hij heeft erg buikpijn en diarree dus dat kijk ik dan nog even aan.

En het weekend was hier tot,ik vraag een maandag een gesprek op school aan,een moeder had mij gebeld dat bij haar zoontje door andere kindjes een vies spelletje was gedaan en het was echt heel erg om te horen en dan ben je verschrikkelijk bang voor je kind zelf,en mijn moeder en vader hebben met noel gepraat,omdat hij tegen ons niets wilt zeggen,maar ze krijgen er ook niet veel uit,ik ben echt heel boos,we praten hier over kinderen van de 4 tot 6 ik kan dit echt niet bevatten,ik kan e niet te veel over zeggen omdat je niet weet wie er allemaal mee lezen,maar ik ga een maandag zeker een gesprek aan,want hoe dit heeft kunnen gebeuren op school dat kan er bij mij niet in,waar zijn die juffen als zoeits gebeurt en dat gaan ze maandag zeker van mij horen,ik ben echt heel boos en ook heel verdrietig,het zijn kinderen waar noel ook altijd mee speelt en ook bij hun thuis.

===================================================

mamavanJ..........Ja dat heb ik ook,en hier rijden ze soms als gekken door de straat daarom werd ik zo boos.
    Wat fijn dat het weer beter met je oma gaat,ze is wel een vechter als ik het zo lees.
    Nou dat is mooi mee genomen zeg alsnog 40% korting.
    Ja ik zag het gisteren ook pas tegen de middag toen ik thuis kwam van de stad verschrikkelijk gewoon,ik snap niet wat zo iemand bezield..........verschrikkelijk echt,ik heb er geen woorden voor,ik loop zelf ook weleens over zo'n winkelcentrum en dan loop je daar en schieten ze je neer of je kind,zomaar uit het niets,zomaar zoveel mensen en kinderen overleden en gewond,ik kan het niet bevatten.

============================================

Nettie..........Fijn dat hij zijn excuus heeft aangeboden en dat jullie er een fijne dag van hebben kunnen maken.
    Wat een leuk kado voor je man.
    En super dat ze zo lief hebben zitten spelen,hier kan dat gewoon echt niet,het is echt de hele dag ruzie,doodmoe word ik er van.
    Nou je bent flink tekee gegaan als ik het zo lees,maar alles is weer lekker schoon.

18. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Haaai!

Ik ga niet terug lezen en reageren.. maar ik zag iets over alphen voorbij komen! Ik ben echt zeer geschokt!!

Hier gaat alles verder goed hoor.. Lekker rustig weekend best wel, gister met meisje naar de winkel geweest, manlief in de tuine n later nog met z'n 3tjes boodschapjes gedaan, meisje heeft een zandbak (schildpad) uitgekozen en die kan hopelijk snel opgehaald worden en in gespeeld worden.
    Vandaag eerst naar lief zijn opa geweest, die is nog steeds in het revalidatie/verpleeg huis.. Hij blijft daar geloof ik, kan niet meer naar huis.. En dan gaan we vaak op zondag ochtend even langs.. Toen weer naar huis, zusje hier geweest even wat dingetjes bekeken op het i-net en nu aan t koken.. we eten nasi :)
    Verder is manlief druk met de tuin, gaat niet snel amar wel netjes :D

19. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Patrieske: meid, ik stuur je even een PB...
    Ja mijn oma is een echte vechter, want dit had echt niemand verwacht!!!!
    Ik heb er ook geen woorden voor hoor. Ik kan het ook nog steeds niet bevatten...

@ Joyce: klinkt als een erg fijn weekend meid :D

Vandaag heerlijk gewerkt. Wat voelt dat lekker zeg, als je 2 weken thuis hebt gezeten :D

20. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Ik heb je een pb terug gestuurd meid

Deel Deze Pagina