MamavanJ Joh dat zei ik je laatst toch.. Zo heeft manlief zijn opa een aantal weken terminaal gelegen en zo opeens krabbelde hij weer op! Nu zit hij in zo'n revalidatie (daar gaan mensen na ongelukken ook heen) huis en daar hebben ze een blijvende afdeling en hij blijft daar nu dus! Maar goed nieuws van je oma lieverd!! Patrieske Ja gaat goed! Het is de opa van manlief trouwens Maar hij blijft in dat revalidatie huis wonen, weer zelfstandig thuis wonen is echt uitgesloten! Wel fijn want hij is daar in goede handen. En toen we er zondag waren was hij echt helemaal happy! Schoonouders hadden even een stuk met hem gewandeld dus dat heeft 'm vast en zeker goed gedaan
Joyce...........Fijn om te lezen dat het zo goed gaat,en dat hij zich ook happy voelt,dat is ook erg belangrijk,soms hoor je ook dat die mensen het verschrikkelijk vinden,en dan ga je ook naar huis met lood in je schoenen,dan is dit heel fijn om te lezen,en ook wat is jullie opa een vechter,ik zeg jullie ,want jullie zijn man en vrouw dus ook jou opa toch
Hoi meiden, Ik ben 8 april bevallen van onze Finn! Na 2 dagen heen en weer rijden tussen het ziekenhuis ivm het inleiden is hij uiteindelijk na een bevalling van 2 uur en 4 minuten geboren. Het gaat nu onwijs goed hier en ik geniet iedere minuut van mn twee mannen. Liefs!
Sanne van harte gefeliciteerd met de geboorte van Finn! mooi mannetje en prachtige foto van jouw mannetjes samen zeg! Hoe gaat het nu met je?
Van harte gefeliciteerd meid!!! Geniet ervan en wat een supermooi ventje zeg! Hoe gaat het nu? Liefs, Patricia
Hai Sanne Gefeliciteerd met je zoontje,en wat een prachtig manneke Zo te lezen is na het inleiden van 2 dagen ineens een snelle bevalling geweest.........
@sanne: Gefeliciteerd met jullie Finn!!!! Wat een prachtig mannetje! En die foto van je 2 mannetjes.... om te smelten, zóóó gaaf!!! Geniet!!!
Hiero!! Ik ben hier.. Maar te mooi weer geweest om hier aanwezig te zijn op het i-net.. Ik heb het hele weekend genoten van mijn complete gezinnetje, dat gebeurd niet vaak dus daar nam ik het van
Ben er ook nog.. Een doodzieke Jamie gehad.. Schrik van onze leven maar gelukkig was het een onschuldige koortstuip maar jee wat is het eng om je kind helemaal blauw en bewusteloos te zien... En verder druk met waggelen.. Kijk de weken weg op dit moment.. Wil zo graag mijn meissie vasthouden.
Ikke is er ook wel hoor . Hier ook heel erg druk geweest en lekker genoten van m'n gezinnetje afgelopen weekend. Nu weer lekker aan het werk ...
ik was het weekend ook in en om de tuin met dochterlief helaas moest mijn vriend werken maar samen hebben we het ook gezellig gehad......... Morgen nog een dag werken en dan gaan we wel met zijn drietjes van een welverdiend weekend genieten
Hai Nou vandaag een drukke dag,heb net noel naar school gebracht en gezegd dta hij vandaag een keer geen vriendjes mee kan nemen,als hij vriendjes meeneemt zijn het er meestal een stuk of 3 en Jaimy word daar erg trubbelig van en mijn vader moet vanmiddag als ik ga werken oppassen en die kan daar niet tegen,dus hij zegt dat begrijp ik en we zijn nog niet op school en hij liep al af te spreken ================================================= mamalijntje...........Ik las het op hyves,wat is dat verschrikkelijk schrikken,gelukkig gaat het nu weer beter met hem,maar ik snap dat je echt bent geschrokken,ik moet er al niet aan denken laat staan als je het meemaakt,Jaimy had toen ook een koortsstuip maar die was anders............hij was gelukkig niet buiten bewustzijn. Hoe gaat het nu met hem? Kon je het trouwens wat volhouden zo zwanger met dat warme weer? =============================================== Nou zo te lezen heeft iedereen genoten van het heerlijke weer,hier begint maandag de vakantie en ik hoop dat het dan weer wat beterder word als nu,anders hebben die mannen ook niet echt veel:x