Hihi Gaat lekker nu met Noel he! Kan mij nog goed herinneren hoeveel tranen het kostte om hem naar school te brengen en kijk hem nu eens! Maar idd hij moet leren dat niet elke dag kindjes mee naar huis kunnen... En hoe gaat het met Jaimy? Nog zo dwars? -- Ja Jamie die ging helemaal out.. Die haalde we met hele hoge koorts op van het KDV en viel op mijn schoot/schouder in slaap. (dacht ik) en op het moment dat ik hem neerlegte zag ik dat hij blauw aanliep en zijn ogen helemaal groot waren.. Reageerde niet meer... Was echt doodeng... Maar dankzij mijn EHBOtje ging het daarna snel beter. Al heeft het 30 minuten geduurt voor hij weer reageerde op zijn naam. Maar nu alleen nog huilerig maar er zitten ook nog eens kiezen aan te komen.. En ikke waggel lekker rustig door.. Kan niks meer en de wens om in de zomer te bevallen ben ik op terug gekomen.. Ik zwel helemaal op
Hai mamalijntje...... Ja wie had dat ooit gedacht he,dat hij zo goed naar school zou gaan,echt ik niet,wat een drama was dat toen,en nu moppert hij al op de vakantie,de hele vakantie staat volgepland met kindjes en vriendjes,en dat vind ik dan niet erg heb zelf ook vakantie. Nee maar ik kwam net op school en hij heeft het wel slim geregeld,hij is nu met een vriendje mee naar huis tussen de middag....en dan komt er morgenmiddag een vriendinneke spelen na school hier tot 14.00 want ik moet zelf om 15.30 werken,en dan spreek ik tot 14.00 af,die moeder kennende komt ze tegen half 3 dan wel aan als het niet later is. Nou het is best nog pittig met hem,we zijn nu wel heel consequent bezig want hij probeert ons echt uit,maar hij heeft hier een strafstoel waar hij 2 minuten op moet zitten en als hij dar 3 keer heeft gezeten moet hij naar zijn kamer ook gewoon 2 minuten en dat helpt voor nu goed,maar ik durf het niet te hard te zeggen. Alleen naar een speeltuin met noel en zijn vriendjes en dan Jaimy er niet bij dat gaat niet lukken,hij schreeuwt heel de speeltuin bij elkaar omdat hij met de grote mannen mee wilt doen,en dat gaat gewoon niet,en dan krijgt hij die woede aanvallen,en dan ga ik naar huis want dan is hij helemaal dol,dus meestal regel ik oppas als ik alleen ben,als Mart er bij is dan kunnen we wel gaan met zijn allen. Jeetje meid ik zit hier met tranen in mijn ogen het stukje van jullie Jaimie te lezen,wat verschrikkelijk om dat mee te maken,ik zou helemaal in paniek raken,wat heb jij nu zelf gedaan dan? Ja dat lijkt mij ook erg vervelend met die warmte en dan al dat vocht wat je vasthoud en dan nog zo'n lekkere pittige dreumes die rond rent..............dat wil allemaal..............je bent nu 30 weken of niet?
Ja onze Jamie heeft ook een temperament! Klinkt heel bekend hoor! Gilt ook alles bij elkaar als meneertje zijn zin niet krijgt. Hier gaat hij naar de gang... En dat helpt heel goed. Ook als we uitleggen waarom iets niet mag en dat het ok is als hij huilt/boos is etc.. Moeten echt zijn gevoelens omschrijven. Ik heb hem op zijn zij neergelegt.. (stabiele zijligging) met een natte doek en ben gaan praten tegen hem. Ondertussen wrijven over zijn rug.. En heel langzaam aan knapte hij op.. Maar de schrik kwam veel later bij mij.. Heb echt die nacht niet geslapen en het weekend ril geweest ervan. Ben morgen 31 weken.. En kijk heel erg uit naar het einde.. Tot tegenstelling van heel veel vrouwen vind ik zwanger zijn niet zo heel erg leuk eigelijk haha
@ Journey: ja, heerlijk he? Nu alweer weekend . Hier nog niet... Moet zaterdag ook nog ivm koninginnedag... @ Mamalijntje: ik kan me zeer goed voorstellen dat je geschrokken bent. Toevallig had mijn buurmeisje afgelopen zaterdagavond ook een koortsstuip. Mijn buurvrouw belde toen in paniek aan, omdat ze niet wist wat ze moest doen en drukte toen de kleine meid in zijn armen. Ik heb haar even later overgenomen en mee naar binnen genomen en maar constant geprobeerd contact met haar te krijgen. Dat lukte gewoon niet. Echt eng... Dus kan me enorm voorstellen hoe je geschrokken moet zijn. Ik vind het heel knap dat je zo rustig hebt kunnen blijven meid... Respect! Hahahaha, toch liever in de winter bevallen? Ja dat doen wij ook idd. Alles uitleggen. Kan me voorstellen dat je de hele nacht niet hebt kunnen slapen... @ Patrieske: hahaha, dat zijn kinderen he? Ze zeggen het te snappen en gaan het vervolgens toch doen... Meid, vanaf morgen word het weer beter . Ow fijn zo'n moeder die zich aan de afspraken houd :s... Wat fijn dat dat helpt meid (ook al is het maar voor nu). Bij J.oshua helpt het goed door hem in de stoel te zetten en dan in de gang af te laten koelen... Heel herkenbaar dat gillen hoor. Dat doet J.oshua ook als hij zijn zin niet krijgt. Ik zet hem dan ook in de gang en zeg hem dat hij daar dan maar moet gaan gillen en dat hij pas de gang weer af komt als hij klaar is met gillen. Ik merk wel dat de gilmomentjes steeds minder worden (en in de gang ook korter...) Hier vandaag heerlijk gewerkt. Zelfs nog een half uurtje extra op het extra uurtje gewerkt. Maar dan had ik het wel af, waar ik mee bezig was . Eenmaal thuis J.oshua opgehaald en begonnen met het eten. Toen manlief thuis was konden we vrijwel meteen aanvallen, dus dat was wel lekker. Straks met mijn beste vriendin even boodschappen doen. Ik de week boodschappen en zij voor haar verjaardagsfeestje morgen... Morgen weer werken (lang dagje) en dan overmorgen ook nog, i.v.m. koninginnedag. Waarschijnlijk moet ik dan de lunchpakketten rond gaan brengen naar collega's. Dus dat is een uurtje of 2/3 en dan ben ik alweer klaar. Moet dan wel naar Amsterdam als het goed is, dus moet dan wel optijd weg... Ik krijg hier trouwens steeds vaker te horen dat J.oshua zo enorm goed praat voor zijn leeftijd. Echt heel erg leuk om te horen moet ik zeggen... Op het kdv zeggen ze het steeds vaker dat hij zo hard gaat ineens. De fysio vroeg gisteren hoe oud hij was, omdat hij zo goed praat en laatst bij de HAP vroeg de HA ook al van: Hij is toch 2? hahahahaha *hoezo trots*
Hai nou noel net naar school gebracht en ik ben al helemaal op,jaimy is al vanaf 6.15 lastig heeft al een paar keer straf gehad en blijft gewoon door gaan,ik word er nu wel helemaal gek van,de straf lijkt even helemaal niks te doen,al zal het wel nu even zo zijn dat hij aan het uitproberen is,maar pffffffff ik ben er echt moe van,kijk er naar uit dat ik vanmiddag kan gaan werken,om 12.00 heeft noel een vriendinneke mee,en als Jaimy nu al lastig is hou ik mijn hart vast,hopelijk is het vanmiddag wat goed weer dan cross ik maar vlug even naar de speeltuin........ nu ben ik zelf ook niet echt happy,heb weer die verdomde oorpijn straks als ik heb gedoucht maar weer druppelen,en ben verdorrie weer ongesteld vorige week ook al 2 dagen nadat ik bijna 4 weken heb gebloed en nu weer,hopelijk is het maar weer een paar dagen,maar ik denk dat ik in de vakantie echt mijn spiraaltje er uit laat halen want dit is echt vervelend,en altijd als we iets gaan doen ben ik ongesteld bah:x =============================================== mama van j.............Ja ik ken ze onderhand,en ach weet je het meisje is echt heel lief dus vind het niet erg,ik zei net al tegen de moeder express je bent om 14.00 bij mij he,dan word het hopelijk wel half 3 want ik moet om 15.00 zelf gaan werken. Nou dat ga ik dan ook proberen met dat gillen,ik pak nu alle tips aan die ik aan kan pakken hoor ow wat super goed dat hij zo praat meid,ik snap dat je zo trots bent
Hooooi! Hier ben ik ook weer eevntjes, ik wilde even vertellen dat wij een neefje er bij hebben gekregen 2 dagen geleden
MamavanJ blij dat het goed gaat met je! Heerlijk aan het werk en J. doet het ook super he! Volgens mij ook bijna niet meer ziek of wel? Joyce gefeliciteerd! Patrieske. Kleintjes lijken het altijd wel aan te voelen he als je even niet lekker bent of in je vel zit om dan juist het bloed onder je nagel vandaan te halen.. Hier ook hoor. Gisteren een hele boze huilende jamie de hele dag gehad. -- Hier even van mijn uurtje rust genieten.. Werk nu andere uren maar Jamie gaat gewoon naar het KDV.. Heb die tijd echt even nodig om bij te komen.. Volgende week krijgen we de opvoedkundige weer over de vloer.. En moet zeggen het gaat al zoveel beter.
@ Patrieske: hoe gaat het nu met Jaimy? Nog steeds zo vervelend? Ik hoop dat jij je ook snel weer goed voelt... En was ze nog op tijd, die moeder? Of was jij te laat op je werk? Ja kan me voorstellen dat je dan alle tips aan wilt pakken... Werkt het al een beetje? Ja ik ben echt supertrots op mijn kleine manneke... @ Joyce: supergefeliciteerd met je kleine neefje meid!!! @ Mamalijntje: nou hij is helaas nog steeds regelmatig ziek. Gisteren had hij alweer 39,6 graden koorts. En nu is hij weer zwaar verkouden (en dus ook weer benauwd, dus weer flink aan de puf). Voor de rest gaat het met J.oshua heel erg goed en doet hij het ook enorm goed . Kan me voorstellen dat je die tijd nodig hebt om bij te komen zeg... Wat fijn dat het nu zo goed gaat met die opvoedkundige erbij zeg! Hier gisteren de HA gebeld, omdat ik maar niet ongesteld word en wel steeds ongi pijn heb. Ben al bijna een maand overtijd (maar niet zwanger)... Ik heb Provera gekregen om de menstruatie op te wekken. Ik heb namelijk geen zin om constant met die buikpijn/menstruatiepijn rond te blijven lopen... Ik hoop dus dat ik snel ongi word, zodat we weer aan het knutselen kunnen gaan...
Hallo meiden hier even een berichtje van mij totaal onverwachts zijn wij zwanger van ons derde kindje! en het word weer een Januari kindje
Wauw van harte gefeliciteerd meis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Denk wel even wennen! Nu alles weer een beetje op de rit is maar wat gaaf zeg! Je krijgt je handjes vol maar geniet ervan! Dikke knuf
Ja heel erg wennen idd,net een fulltime baan etc,maar die geven we niet op,het het ergste is was net 3 maanden aan de pil,voor het eerst van me leven gegaan,maar het is gebeurt toe Roel en ik een weekendje weg waren,was toen ook paar dagen aan de dia,maja wist ik veel dat het invloed kon hebben op de pil zo ben je 2 half jaar bezig voor Sylvano en zo ben je zo ineens zwanger vaag gedoe ihihi,het is nog erg onwerkelijk allemaal
Ik wist het natuurlijk al, maar meid, nogmaals enorm gefeliciteerd met nog een januari-kindje . Geniet er maar lekker van lieverd!
Klinkt heel bekend hoor.. Zo ben ik nu ook zwanger geraakt.. en komt ook wel weer goed.. Maar helemaal super! Nu de spannende weken in en dan genieten!
Hai Nou gisteren zijn we lekker naar trix in te mixx geweest,met een groep vrienden en daar waren echt veel bekenden zo leuk en gezellig met zijn allen,alleen ik ben een beetje moeilijk met drinken,ik lust maar 2 verschillende drankjes en die hadden ze niet dus moest ik wat anders zoeken een vriendin zei pak wodka reddbull dat is net ranja,dus ja dat smaakte wel,maar ik drink dus nooit redd bull en inderdaad ik kreeg vleugels hahaha,ik leek wel een stuiterbal en heb tot 3 uur gestuiterd,we waren al om 1.00 thuis met jan en alleman meegenomen en om 3.00 ben ik toch maar gaan slapen,en volgens mij hoorde ik om 5.00 de deur dicht gaan,jeetje en mijn huis vandaag een bende ik heb 3 keer moeten dweilen maar het was echt heel leuk,dat smaakt naar meer hahaha. ================================================= mamalijntje.........Ja dat hebben ze echt wel door,en weet je wat ik het moeilijkste vind,dat morgen hebben ze 2 weken vakantie,ja noel dan he,en dan hik ik er nu al tegen op dat ze heel veel ruzie maken,maar ik zei al tegen Mart ze gaan er echt samen straf voor krijgen hoor,en hopelijk gaat het dan meteen wat beter. Ja ik zou jaimie ook gewoon naar het KDV brengen dan heb je nog even rust voor jezelf,ik weet wel met mijn zw van noel dat ik het fijn vond die 2 keer in de week dat ik even kon rusten en dan echt rusten =============================================== mamavanj..........nou hij is nog wel vereveld,maar het gata nog,maar goed ze waren sinds gisteren middag bij mijn moeder en nu pas thuis,maar mijn moeder zei wel dat ze heel vervelend waren,dus die wil zo niet meer oppassen dus dat moeten we toch wel aanpakken want ze is echt mijn enigste oppas. ja het was maar 1 keer bloeden,en toen was het gelukkig weer weg,ik had wel keel en oorpijn maar dat heb ik denk ik weg gedronken hahaha. Nou de moeder was netjes op tijd al om 14.40 dus dat was echt heel netjes,en ik was mooi vroeg op mijn werk helaas zatten alle klassen vol en kon ik niets doen dan alleen maar wachten dat ze leeg waren,maar nu heb ik lekker een weekje vrij nou hopleijk ben je dan snel ongi dat je verder kan he meid =============================================== nadesy...........gefelicteerd meid. ==============================================
Ik ben er wel, ik dacht waai even langs.. tussen de bedrijven door, m'n kleine meisje is ziek dus die ligt op de bank te slapen. ze had vannacht alles onder gespuugt, en ze roept nu de hele dag, 'ikke gespuugt, op bed & oppuh grond' en wij hebben gezegt omdat ze zo in paniek raakt dat het niet geeft, kan gebeuren.. Dus zegt ze 'maah geeft niet want kan gebeuren' de kleine schat! Dus ik ben druk, ga zo met het eten bezig dan heb ik dat maar gehad, folders bekijken en dan de wasmachine maar weer leegtrekken want die draaid overuren! Ik heb geen zeiltje of ding meer onder de molton en onderlaken en nu moet ik dus (voor 2e keer) de matrashoes ook uitwassen.. Echt balen! Wie heeft nog wel een zeiltje of iets er onder liggen? Zou nu toch geen kwaad kunnen? Wnat je hebt ook moltons incombinatie met van die zeiltjes..