januari mama's 2009 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door patrieske16, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Balen dat ze ziek is... Arm ding.

Wij hebben een zeiltje bij Jamie liggen.. Maar dit is voor het plassen in bed zeg maar. Geen molton meer..

Maar voor het spugen maakt het zeiltje niks uit want hij mag toch maar 2/3 onder haal lichaam liggen dus niet bij haar hoofd.

Heel veel beterschap!

2. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Och arm meisje... Ik hoop dat ze zich snel beter voelt.
    Wij hebben een zeil onder het laken liggen. En dan bedoel ik een zeillaken onder het laken. Deze ligt over het gehele matras. Misschien ook iets voor jou?
    Ik weet niet waar hij vandaan komt, omdat wij hem gekregen hebben...

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Thnxx meis

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer

Beterschap met de kleine grote meid!

5. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Oh dus dat mag niet? Waarom kan je dan wel moltons krijgen met zo'n zeil er onder? Ik snap dat dan niet helemaal.. Anyway, waarom mag het eigenlijk niet onder het hoofdje? Of stel ik nou een hele domme vraag?

6. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Voor het ademen.. Misschien nu wel hoor maar wordt afgeraden.

7. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @nasyde!!!! Gefeliciteerd!!!! Zal even wennen zijn idd maar wel super leuk zeg!!! Mooi bekroning op jullie nieuwe begin;)
    (en ik bedoel dit niet stom hoor maar weet je zeker een jan.kindje? Ik heb een week of 2 geleden ook gedacht zwanger te zijn en al die meiden in het nodforum zijn dan zwanger van een dec.kindje... vergis ik me dan heel erg? of is het bij jou net jan.....)

8. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Nettie: bij Nasyde is het net januari... ik geloof dat ze het had over de 7e...

9. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Over dat zeiltje:
    Er zijn geloof ik speciale voor het hele matrasje die wel "ademend" zijn zeg maar, dat mag dus wel...
    Wij hebben voor M. ook een zeiltje die halverwege het matrasje ligt (dus waar ze met haar rompje ligt) maar over dat ze er niet mag liggen met haar hoofdje... ik snap dat dat niet verstandig is, maar hier een woelwatertje in bed, die dus echt alle hoeken van haar bedje onderzoekt 's nachts... kan dat dus niet echt voorkomen...

@joyce: als ik het zeiltje in de was heb zitten en niet op tijd droog krijg (of door spugen het bedje te vaak moet verschonen) doe ik vaak een gewone handoek over het matrasje, dubbelgevouwen... en dan gewoon hoeslaken erover... word het matrasje ook niet zo vuil ;) Beterschap voor je meissie!!!

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Nettie 6 Januari 1 April was ik voor het laatst ongi! :D

Thbxxx nee ik begrijp wat je bedoeld!

11. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Had ik het bijna goed hahahahahaha;)

12. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ik heb een zeiltje gevonden, en die euh heeft zeg maar aan beide kanten zacht, is heel flexibel en kan niet echt zeggen dat het verstikkend is.. Is net een molton maar dan kleiner.. zou dat ook niet kunnen?

13. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Was ik uitgerekend van mijn kleine meisje :D

14. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Nettie
    Ja dat hebben wij ook, ze gaat dus ook het hele bed door maar weetje, specifiek bij het hoofd einde gaat het mij dan weer om.. Zie mijn bericht voor mamalijntje, want het is niet echt een zeiltje maar gewoon een molton maar dan een beetje stijver maar niet met zo'n rubber idee zeg maar.. snap je wat ik bedoel?

15. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Nadesy gefeliciteerd!!!
    Zullen pittige tijden worden..................ik was trouwens van tess 6 jan uitgerekend.

Hier verder zijn gangetje tess doet het super zo wijs zondag liep ik met mijn moeder en tess in de stad vraagt mijn moeder aan mij of ik wat wil drinken zegt tess nee oma ik heb liever een ijsje, het klonk zo geweldig............

16. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Journey: whahaha geweldig... Ja die leuke reacties krijg je nou he? Ik moet ook altijd zo enorm om J.oshua lachen om zijn uitspraken soms...

17. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Zo jippie het beloningsysteem werkt:D,misschien maar voor even maar voor nu werkt het perfect en ik ben er heel blij mee :D,ik heb gisterenmiddag 2 hele lieve kinderen gehad totdat ze naar bed gingen,terwijl het gisterenochtend de hel was,ik zat jankend aan de foon bij mijn moeder,ik werd er echt gek van,en het was pas dag 2 van de vakantie.....dus was gekeken op het net en ik zag dus een belonigssysteem met stickerd,iedere taak krijgen ze een beloning voor en daar noemden ze het dan taak,maar hier is het dan lief spelen,en goed eten en niet schreeuwen,doen ze wel iets stouts dan gaat er dus ook een ster vanaf,nou de eerste ster die eraf ging was het huilen en schreeuwen,maar nadien was het dat ik zei dat ik er 1 vanaf ging halen meteen goed hahahah,hopelijk werkt het lang.
    Noel is nu dus voor als beloning naar een vriendinnetje op de camping en jaimy en ik gingen samen fietsen,lekker naar de stad gegaan en ons zelf verwend,al mocht dat niet zo hahaha,ach soms moet je even los hahah.

==============================================

Journey......hahahah heerlijk toch ze worden zo wijs,ik vind het heerlijk om te horen,jaimy tikt iedereen aan en knoopt hele gesprekken met vreemden aan hahaha,mijn kleine sjansbal,want voornamelijk zijn het vrouwen en oude mannen hahahha dat laatste moet ik nog aan wennen,kennelijk hebben ze iets ofzo.

================================================

Joyce..........Ik heb over Jaimy zijn matras en die heb ik bji de kinderzaak gekocht bij van asten gewoon een matrasbeschermer dus de onderkant is zeil en de bovenkant is net zoals een zachte handoek,ik heb het wel over een groot matras want jaimy ligt in een brandweerbed,matras is volgens mij 190 lang.
    en die zitten met hoeken net zoals een overtrek vast aan het bed,alleen in de zomer haal ik hem er wel vanaf want dan is het veel te warm.........
    Hoe is het nu met der?

================================================

18. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Patrieske: wat supergoed om te lezen dat je systeem werkt!!! Echt heel erg super zeg!
    Misschien moet ik dat systeem ook maar invoeren, al werkt dat voor het eten en slapen al best goed...

19. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Patrieske
    Ja gaat nu weer goed, ik denk zelf dat het de laatste kiezen zijn..

20. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    nou vandaag was het weer knudde hoor,we zitten nog steeds binnen,ze hebben zelfs sterren verloren en een drama als ik er 1 afhaalde,maar ze moeten het wel gaan begrijpen........ze kunnen er gwoon weer verdienen en als ze er 2 verdient hebben gaan we alnog weg,maar voor nu niet............en ik vind het zelf ook balen,want ik had ook zin om met hun weg te gaan,maar jeetje wat stond ik weer verschut in de winkels,echt waar iedereen keek me aan,zo hysterisch als ze waren :(

===========================================

joyce,,,,,,,,gelukkig dat het weer goed gaat met je meisje.

=======================================

mama van j...........ach hopelijk gana ze het snappen,

Deel Deze Pagina