Dat hebben wij ook gehad hoor, Ze ging vorig jaar zomer dus hartstikke goed op het potje, en deed plassen en poepen, we verhuizden naar ons eigen huis, wilde ze niet meer.. van alles geprobeerd, andere potjes en wc bril verkleiners maar niets heeft geholpen!
@ Patrieske: heel goed dat je het hem rustig uitgelegd hebt. Vaak snappen ze dat beter dan als wij maar tekeer gaan tegen ze (om het maar even zo te noemen). Ik heb gehoord dat jongetjes er vaak langer over doen om zindelijk te worden... @ Nettie: och arm meisje. En onder de eczeem en dan ook nog de waterpokken. Arme meid... @ Joyce: whahaha, de alarmbellen LOL...Wat goed van de kleine meid zeg! Wij hebben stickers voor het naar bed gaan/slapen, het avondeten én het potje... Voor nu hebben wij er nog geen cadeautjes aan verbonden, hij vind het stickertjes plakken helemaal geweldig, dus dat is voor hem al een heel groot cadeau. Joshua begint nu ook weer interesse te tonen voor het potje, dus daar gaan we ook weer mooi mee aan de slag hahaha. Ik heb gisteren een telefonisch consult gehad met een medium (ga een artikel erover schrijven, dus kreeg het gratis) en dat was zo enorm leuk en herkenbaar! Als jullie enorm nieuwsgierig zijn, laat het me dan maar weten, dan stuur ik jullie een mail...
mamavanJ Ja het is zo leuk. Gisteravond weer op het potje en vanmorgen kwam ze beneden en eerst was het Joy groeten en toen kwamen de stickertjes in zicht en was ze trots aan het vertellen over haar euh, plassen op het potje en verdiende stickers Ze mocht een dikkie dik boek, ik vroeg haar gister waar ze die weg wilde, bij de intratuin, dus daar gaan we zo heen!
Hai Nou we zitten toch nog steeds binnen,maar het schreeuwen is niet aanwezig,alleen he ruzie maken nog wel dus daarom zijn we niks gaan doen,hopeljk veranderd dat daalijk nog en kunnen we naar buiten,want weet je,ik wil zelf ook wel heel graag,maar voor nu is het belangrijk dat ik het zelf ook volhoud natuurlijk ============================================== mamavanj..............Nou daar heb je dus helemaal gelijk in hoor. Nou noel was ook erg laat met zijn potje,maar goed van Jaimy had ik het gewoon sneller verwacht,maar hij speelt gewoon lekker door met een dikke vette drol in zijn broek:x Nou mij mag je de mail wel sturen hoor,ik ben erg niwschierig ============================================== Joyce.........nou hij wil wel maar plast niet...........staat op en plast op de vloer
Patrieske Dan ben je dus al een heel stuk verder Ruzie's houd je denk ik toch wel een beetje, en buiten in de tuin spelen is geen optie? Hebben jullie nu vakantie dan? Oh jah da's ook niet handig, hier is dat gelukkig niet zo.. Ze gaat wel steeds staan maar dan gelukkig ook wel weer zitten. Tijdje terug hadden we ook een poging maar dat ging niet echt, ze plaste toen dus ook op de grond
Jawel buiten op de plaats mogen ze wel gewoon spelen,nee dat neem ik niet af,maar goed noel zit nu toch weer voor de 2de keer op zijn kamer,jaimy kan er niet tegen draait helemaal door als je hem nat maakt en dat bleef hij doen,dus ja dan moet hij maar even nadenken.
Meiden hoe gaat het met jullie??? Van Patriekse en Deronasy heb ik al een poos ook op hyves niet gelezen...
Hier gaat het redelijk. 15 Juni mag ik eindelijk naar Beverwijk toe (Ra-Medical, obisitaskliniek) voor mijn maagbandje. Ik ben al een paar weken aan het spugen en houd barweinig binnen... J.oshua krijgt buisjes 29 juni, dus ook voor hem weer flink aan het vechten geweest... Inmiddels ben ik nog steeds niet ongesteld geworden en begin ik te twijfelen of de Provera wel aangeslagen heeft. Misschien doordat ik zo weinig binnenhoud?
Hier is alles oke! Druk met de hond, mn meisje en de rest.. Ik zag ons topic niet langs komen dus dan valt er ook niet veel te reageren Hoe is het met jou Mamalijntje? En idd lang niets gelezen van Patrieske en Deronasy (was dat niet veranderd?).. Hoe is het met je zwangerschap? Mn meisje is zo druk met de katten & de hond, ongelooflijk! Wel is ze met de hond heel erg blij, haar eigenste hondje, wat een pret! Helaas vervalt onze 'gestoorde' kat weer in haar oude patroon, rondjes lopen tot vervelends toe.. Blegh! Maar goed, we houden hoop dat het weer over gaat, toen ons meisje werd geboren was het voorbij, dus nu maar hopen dat het vanzelf voorbij gaat, want ik dnek niet dat er hier nog een kindje komt
Joyce zou wat wezen... Je bent zo zekers.. Heeft de poes straks toch gelijk -- Hier gaat het goed.. Teminste we hebben hier onwijs veel problemen gehad met het kdv en Jamie. Is nu zo erg dat er een kans is dat Jamie van het KDV af moet.. Een heleboel stress en spanning die ik er nu even niet bij kan hebben.. Maar goed we zijn druk bezig met een oplossing. Met mijzelf gaat het redelijk... Laatste loodjes en dat begin ik goed te merken aan mijn lichaam maar lekker met verlof en bevalt me super! Dame ligt keurig.. Half ingedaalt dus grote kans dat ik normaal mag gaan bevallen.. Een hele nieuwe ervaring.. Echt een andere zwangerschap. Wel rommelt het alweer een paar dagen. Krampen, harde buiken en nu ook donkere afscheiding dus wordt steeds spannender..
Hai Nou ik ben er wel hoor,op hyves ook,maar heb niet meer zo heel veel tijd,we hebben op mijn werk al met de grote schoonmaak te maken dus erg druk,en ook met noel en zijn grote mond,daar zijn we ook heel hard aan het werken,en Jaimy heeft weer verschrikkelijke woedeaanvallen,ze zijn nog extremer als eerst,ik moet hem gewoon echt in de houtgreep nemen en dan word ik geslagen en geschopt en moet opletten dat hij me niet bijt en als dat hem geen een van allen lukt dan spuugt hij me helemaal onder.........we hebben ook weer contact gehad met het cb,en ze zijn waarschijnlijk nu extremer omdat hij weet dat het niet lukt om anders zijn zin te krijgen en dan gaat ie het zo proberen,af en toe heb ik hem echt zo een half uur vast en dan word ie moe en rustig en valt hij in slaap,het is een kwestie van het zo oplossen daarna met hem praten en dan zeker niet boos worden,want hij kan er zelf niets aan doen,maar soms is dat zo moeilijk. En verder gaat hij op zijn potje plassen en zelfs poepen,hij schrok er zelf van hahaha,maar als hij zijn pamper aan heeft doet hij het zeker nog in zijn pamper,dus als het daalijk lekker weer is dan laat ik hem zeker uit. En het cb heeft achter de psz aan gezeten,ze hebben een klacht neergelegd,heb nog steeds niets van ze vernomen en nu als het goed is moet ik binnen 2 weken wat gaan horen. ================================================ mamalijntje..........Jeetje meid is het zo erg dat hij van het kdv afmoet,wat rot voor jullie en ook voor hem zelf,wat deed ie daar dan allemaal? ow je komt al dicht naar het einde echt heel spannend hoor meid =============================================== Joyce...........wat zou er veranderd moeten zijn bij mijn hyves dan ? Ow wat gek van je kat,misschien dat als er wat nieuws is dat ze zo doet? =============================================== mamavanJ..............veel succes meid met je bandje,hopelijk veranderd dat snel,maar misschien ben je toch zwanger als je zo spuugt of kan dat echt niet?
Je bent er druk mee Patrieske! Noel had toch ook van deze buien toen hij van peuter naar kleuterklas moest? Zou toch aandringen bij het CB voor wat hulp erbij met Jaimy. Wij hebben een opvoedkundige gehad en dat heeft ons heel goed gegaan... Tuurlijk bijt hij nog steeds maar dat spugen is niet de bedoeling... Hopelijk vinden jullie snel een oplossing voor jullie boefjes! Handen vol aan de heren! -- Eigelijk heeft Jamie niks zo extreems gedaan.. tuurlijk hij is gewoon heel tempramentvol.. Druk en kan heel boos worden.. Maar hij heeft dus nu een paar keer hetzelfde kindje op het KDV gebeten.. Gekke is dat dit ook zijn beste vriendje is.. Maar de leidsters geven nu aan dat ze teveel aandacht en tijd in Jamie moeten steken en die is er niet.. er moet een oplossing gaan komen anders dan is er een grote kans dat Jamie na de zomer niet meer terug mag komen...
Mamalijntje........Nou maar niet van die woede aanvallen,wel heel stout en echt overgeven en verdrietig,maar dit is echt heel nieuw voor mij,wat Jaimy dan heeft he,en ook dat je er niks mee kan doen,je mag en kan er hem geen straf voor geven. Nou ze helpen ons wel al,en voor nu is de hulp zo goed met tips,en als het echt niet meer helpt dan gaan we dat zeker doen hoor. En dat andere kindje doet die niet iets bij Jaimie,misschien dat zijn bijten hier een reactie op is,niet dat ik Jaimie wil schoonpraten maar ik zag dat bij noel wel zo,omdat hij niet kon praten kon hij ook niet zeggen wat er aan de hand was en wat er was gebeurt,en kreeg dan ook de schuld,en natuurlijk zou hij ook beginnen,het is heus wel waar 2 vechten 2 schuld,maar ik ben een keertje stiekum gaan kijken met buiten spelen en noel werd 2 keer geslagen door een jongentje en sloeg toen terug en op dat moment keek de juf en kreeg hij straf,ik heb toen meteen even in gegrepen,en gezegd dat ze wel beter moesten opletten,dat niet steeds noel de boosdoener was,begint hij of doet hij iets stout,mag hij ook straf krijgen dat is heel normaal natuurlijk.
Mamalijntje Ik ben zeker en ik blijf zker.. Hier geen volgende! Oh jeetje, hij was toch zo aan t bijten? (ik heb t al gelezen) Ik hoop in iedergeval dat het mee valt en hij daar mag blijven! Zo, spannend dus met de kleine meid.. Natuurlijk bevallen moet veel prettiger zijn heb ik gehoord, maar heb geen vergelijking (en die komt er ook niet) maar ben heel benieuwd wat jou conclusie straks is Patrieske Je hebt het maar druk met 2 van die knapen zeg! Jeetje, nou dan ben ik echt zo blij dat ik opzich een heel makkelijk kind heb en niets te klagen heb wat dat betreft.. Maar een grote mond geven kan ze als de beste.. Nee niets veranderd aan je hyves hoor, geen idee! Ja die kat deugt niet, ze is de enigste van het nest dat nog leeft, omdat ze bij ons woont, we zijn er stellig van overtuigd dat als ze ergens anders woonde dat ze er dan niet meer was geweest.. Wat goed, op het potje poepen en plassen! Nou hier is dat van de baan hoor, Dikkie dik is binnen en de pret is voorbij, we hebben zelfs nieuwe stikkers gekocht maar ook dat mag niet baten..
Vooral het herstel is gewoon veel sneller... Met die keizersnede kon ik de eerste 2 dagen helemaal niks.. 3e dag kleine stapjes.. En 6 weken niet tillen/auto rijden en ga zo verders... Tuurlijk zal het verschrikkelijk pijn gaan doen.. En ik ben bang dat ik van voor naar achteren scheur (heb er over gedroomt) maar toch kijk ik er zo naar uit!!
Hai Nou wat ene gehaast vanochtend zeg,ze kwamen het metselzand brengen voor de schutting en dan merk je meteen dat je uit je ritme word gehaald en moeten we volop haasten,pfffffffff daar kan ik helemaal niet tegen en word dan ook meteen sjaggie,maar goed het regende ook keihard dus zijn we met de auto gegaan,en omdat het zo hard regende zijn we gewoon de school naar binnen gegaan,en er stonden er al een hoop ouders en wij kregen weer commentaar en omdat ik al sjaggie was kreeg ze commentaar terug de juf van de bovenbouw en gaf ze weer een commentaar terug en ik ook weer,toen liep ze door ze was er niet blij mee,en ik kreeg het er te pakken van,dat moet even zakken ============================================ Joyce.........Nou noel was echt altijd een heel lief kindje,daar had je niet eens een kind aan,Maar jaimy is echt het tegenovergestelde en sinds noel op school zit op de kleuterschool dan,is het hek van de dam,maar goed de aanhouder wint,ik hou het vol en hopelijk gaat ie dan inzien dat het anders moet worden. Nou ik vind het wel super dat jullie zo je best doen met de kat,net wat je zegt een ander had misschien allang gezegd eruit. hahahah ze heeft de buit binnen,nou wij hebben hier gezegd,als je naar school wilt dan moet je op je potje plassen en poepen dus dat moet je dan leren en voor het poepje krijgt ie een centje dat doet het nu goed,maar wat het over een week doet dat moeten we dan weer zien.
Hey meiden, @ Joyce: Leuk he als de kinderen zo druk zijn met de beestjes. J.oshua wil op het moment constant kusjes geven aan onze poezebeestjes hahaha. Wel vervelend dat jullie kat weer in haar oude patroon vervalt... Misschien toch stiekem zwanger? Nala doet op het moment ook steeds naast de bak, dus ik heb misschien wel zo'n idee dat ze misschien weer blaasontsteking heeft. Even in de gaten houden, want heb nu al 2 dagen niets gevonden... @ Mamalijntje: ow wat vervelend dat het zo slecht gaat bij het kdv, dat Jamie er misschien af moet...Ooooow, lekker he, dat verlof... Lekker rusten meid. Wat super dat de kleine meid zo goed ligt. Dat is altijd prettig. Ik duim voor een normale bevalling dan . Spannend hoor...maar nu mag de kleine nog wel even blijven zitten, is nog een beetje vroeg Jeetje meid, dat is echt niet leuk zeg, dat als het zo doorgaat, Jamie na de zomervakantie niet meer terug mag komen...Maar die driftbuien en dat bijten komt vaak niet zomaar...net wat Patrieske al zegt... @ Patrieske: nu al de grote schoonmaak joh? Lekker optijd hahahaha. Och jeetje, Noël zo'n grote mond joh? Kleine boef. En dan ook nog de woedeaanvallen van Jaimy... bah wat vervelend meid. Jeetje wat een heftige woedeaanvallen zeg... Kan me voorstellen dat je er moeite mee hebt. Helpt het ook niet door hem in de gang ofzo te zetten? Ow wat goed zeg, dat hij al op het potje plast en poept. Grote vent! Goed dat het CB er achteraan is gegaan, duurt wel lang zo hoor... Ik hoop dat het nu weer beter gaat? Nee ik ben echt niet zwanger, heb al meerdere testen gedaan... Ik ben ook niet misselijk ofzo. Het echt puur dat het eten/drinken er niet doorheen wil en dan weer omhoog komt... Oooow, sommige mensen he....die pakken altijd dezelfden... Als er al meerdere ouders stonden, dan had ze hen toch ook aan kunnen spreken? Ik snap dat niet hoor... Hier gisteren een topdag gehad qua eten en drinken. Misschien komt dit ook wel doordat ik 's morgens een waterijsje gegeten heb. Dat de boel daarbinnen een beetje geslonken was? Ik heb echt geen idee. Vandaag gaat het in iedergeval weer bagger. Heb alweer een aantal keren boven de pot gehangen... Kan iemand misschien de klok vooruit doen, zodat het morgen al 15 juni is? Hahahaha...
Hai Zo Jaimy ligt in bed,we hebben een leuke dag gehad,er was bij ons bij de plas heel veel te doen,lekker weer gehad dus perfect ==================================================== Nadesy................veel succes met je echo morgen ================================================= mamavanj..........Ja ik ben alleen op de school dus ik moet 17 juli klaar zijn en de kinderen hebben 2 weken ervoor vakantie en nog niet iedereen de leraren zijn er ook nog,dus moeten we nu al beginnen,met verwarmingen en kasten en de hoge ramen zemen en roosters schoonmaken,de tafels en stoelen en wc tegels is pas als de kinderen vrij zijn. Als je na gaat dat er 10 klassen zijn en dan nog de aula en de leraren kamer en dan nog de kamer van de conciergers en directeur heb ik het druk,en dan nog de mentor kamers dan heb ik het hard te halen Nee als hij echt zo'n extreme aanval heeft dan moet ik hem ook vasthouden omdat hij zichzelf kan bezeren. Nou ik lees dat het er gelukkig vandaag een beetje in kon blijven wel verevelend zo met je maagband,dit heb je al eerder gehad toch? Ow ik lees al dat het vandaag niet zo gaat,mag je dan wel zo lang wachten want als je niets kan binnen houden.lijkt me 2 weken nog best lang
@ Patrieske: ow jeetje wat vervelend zeg, dat hij zichzelf dan bezeerd. Lijkt me zeer heftig lieverd... Ow jeetje dat is dan zeker wel druk zeg, alleen op een school alls schoon moeten maken voor de vakantie... pfoe... knap hoor, respect! Ja gisteren ging het helemaal goed en vandaag dus helemaal niet zowat. Gelukkig is er wel wat drinken in gebleven vandaag, dus krijg wel vocht binnen. Ik zal wel moeten met wachten, want er is niet eerder plek en hier in het ziekenhuis kunnen ze niets (heb al eerder bij de EHBO gezeten en kon ik alsnog de dinsdag erop naar België, dus dat schiet niet op)... Ach het gaat al zo'n 2 maanden zo, dus die 2 weken kunnen er dan ook nog wel bij, al word ik er wel enorm gek van nu hoor... Ben ook heel moe én ik kan mijn gewone tramadol niet innemen, dus heb nu zetpillen gekregen, maar dat is 100 mg ipv 50 mg, dus morgen ff bellen of dit wel klopt, want ik slik ze alleen 's avonds (voor het slapen gaan) en ben dan 's morgens een beetje licht in mijn hoofd... @ Deronasy: meid geeft niets, je bent ook druk met werken natuurlijk he? Ow spannend hoor . Veel succes en plezier morgen met de echo .