januari mama's 2009 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door patrieske16, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Zo alles in huis is weer klaar,dan kunnen we daalijk gaan genieten van het lekkere weer.
    Het zkh heeft net gebeld en Noel moet morgen komen voor zijn hartecho,ik belde van de week en toen kon het wel 3 weken duren voordat hij een oproep zou krijgen,maar er was nu plek dus kan hij morgen om 15.15 terecht,nu is het ineens wel heel dichtbij dus ik ben wel een beetje bang..........

=================================================

mamavanj..........ik snap dat je zo moe bent,want eten daar moet je toch ook je energie van krijgen,ik vind het zo rot dat je er zo lang al last van hebt.
    Ja dan kan je beter even bellen,want met zo'n kleine man is het ook niet de bedoeling dat je duizelig bent denk ik dan

2. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Partieske
    Oh centjes, dat is ook nog wel een idee jah! Hier is het nu een vlieger, maar ze zegt dat ze het 'eng' vind, het potje.. Nou ja, we zullen vanzelf zien wanneer het zover is..

MamavanJ
    Ik denk dat je niet goed hebt begrepen wat ik vertelde, de kat heeft altijd al zulk gedrag vertoont, het was alleen afgelopen toen we Sidney kregen, en bij elke verandering (dus ook de verhuizing) is ze even van slag geweest en had ze er last van.. Of misschien heb ik het wel niet goed uitgelegt kan ook, maar ik hoop echt niet zwanger te zijn..

3. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ik ben er ook weer even, ikw as zaterdag ochtend hier ook, maar werd gebeld.. M'n moeder overstuur kat moest ingeslapen worden! 17 jaar & een maand bij ons geweest, verschrikkelijk verdrietig en dan ook nog verjaardag van broertje (het was zijn kat) en zusje vieren.. Verder leuk weekend gehad, alleen daalde gister rond 4'en mijn humeur tot het 0 punt dus gezelligheid was snel afgelopen!

Ik heb ook een probleem, weet niet wanneer ik ongesteld moet worden.. Sjips.. Hopen dat ik een kruisje in m'n boek op het werk heb gezet want in agenda staat dus niets..

4. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Joyce.............Wat erg van de kat van je moeder,een dier is toch altijd echt een lid van het gezin vind ik zelf.....en dan op hun verjaardag,hebben ze hem nog wel een beetje gevierd?

Jeetje dat word afwachten dan,je weet helemaal niet meer hoelang het geleden is dat je ongi bent geweest?
    Gebruik je niks dan,anticonceptie pil ofzo?

Nou of de duvel er mee speelt,ik wilde Jaimy vanochtend toen hij wakker werd op zijn potje zetten en die begon hysterisch te huilen,dus ja ik heb hem maar niet meer erop gezet.............waar dit vandaan komt ik weet het niet.

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Joyce owwwh spannend :D:p ook al lees ik dat je nog niet zwanger wilt zijn! waarom doe je geen testje :D

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @patrieske ben je al aan het oefenen om hem zindelijk te maken?

7. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Ja,we waren al een tijdje bezig maar hij deed niet veel,en de laatste tijd deed hij er netjes een plasje op en ook poepjes,maar nu wil hij er niets meer van weten :(

Hoe was je echo,of moet je nog?

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Patrieske hoor je vaker hoor hij is nog jong!komt goed

ja die was vandaag en was helemaal goed :D foto staat wel in mijn album ervan :D

9. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Ik ben net al op je hyves gaan kijken,hahahah je kent me he ,ik dacht ga gewoon even spieken,en heb daar je prachtige foto al gezien :D

10. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ergens heb ik het idee dat ik het deze week moet worden, mn zusje zei het zelfde. Alleen ziet zij het wel zitten een broertje/zusje voor mn meisje

11. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Nee zij waren vrijdag jarig maar hielden het dus zaterdag.. Ja nog wel verjaardag gevierd maar toch niet zo als je je verjaardag zou willen vieren he..
    Nee we gebruiken condooms! Hahaha.. Al ander half jaar, omdat ik van de pil ook geen hoogte kreeg en dus het risico niet wilde lopen om zwanger te raken.

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Joyce jaa is toch ook leuk :D

13. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Joyce........nee inderdaad meid,dan vier je hem niet zoals je hem zou willen vieren dat zou ik ook niet kunnen.

ow nou het is dus nog even spannend,we wachten allemaal met spanning mee af;)

14. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    hahaha.. Ja jullie zijn dan de enigste met wie ik het dan ook deel ;)

15. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Joyce: ow kan heel goed dat ik je verkeerd begrepen heb hoor. Ben ook erg moe de laatste tijd, dus de dingen komen minder goed aan hahaha.
    Och arm beestje. Kan me voorstellen dat het een beetje dubbel voelde... Kat in laten slapen, maar toch verjaardag vieren... Ow jee...das wel vervelend dat je niet mee weet wanneer je ongi moet worden... word afwachten dus...

@ Patrieske: ja is echt niet leuk meer hoor... vandaag ging het gelukkig wel weer aardig goed het eten... Ik heb de HA niet meer gebeld, omdat ik vandaag niet meer licht in mijn hoofd was van de pijnmedicatie...Blijkbaar moest mijn lichaam er gewoon weer even aan wennen, aangezien ik al weken niets meer heb kunnen slikken...
    Ow dat is wel heel snel inderdaad. Maar aan de andere kant... nu kun je je ook niet echt zenuwachtig maken...
    Och... misschien wil hij het even niet meer op het potje? Heeft J.oshua ook een tijdje gehad...

@ Deronasy: mooie echo meid!! Je ziet gewoon echt al een klein mensje...

16. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Nou nog even en dan kunnen we naar het zkh toe,zal blij zijn als het achter de rug is,en hopelijk krijgen we ook meteen de uitslag,en ik merk dat ik zelf zenuwachtig ben dat de jongens lastig door mij worden,en jaimy is echt moe en lastig maar goed die blijft daalijk bij mijn moeder dus dan zal hij wel in slaap vallen.

================================================

mamavanj............Fijn om te lezen dat het vandaag wat beterder ging meid,dat heb je ook wel nodig denk ik van die goede dagen er tussen.
    Misschien wel dat je er aan moest wennen,maar goed krijg je het terug kan je alsnog even bellen.

17. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Patrieske: Hoe is het gegaan in het ziekenhuis lieverd? Is Jaimy nog in slaap gevallen bij je moeder?
    Ja, want vandaag was het weer bagger met eten en drinken... Ben al vanaf half 6 bezig met eten en loop constant naar de wc om het er weer uit te gooien... De laatste hapjes die ik net genomen heb, zitten er tot nu toe nog in...
    Ja daarom, mocht ik het weer krijgen bel ik alsnog de huisarts...

18. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Nou we zijn gisteren naar het zkh geweest,het nieuwe zkh wat een ellende zeg,we moesten eerst allemaal nieuwe ponsplaatjes maken en dat duurde dik een half uur,maar goed dat we op tijd waren,toen werden we naar de verkeerde afdeling gestuurd en toen we wisten waar we moesten zijn ging het gelukkig allemaal erg snel,maar het verlossende woord is eruit,noel heeft wel een ruisje maar daar kan ie 100 mee worden,dus niets gevaarlijks,zijn hartklepjes als hij ziek is dan kloppen die sneller en dan hoor je die ruis en dat hoor je heel vaak bij kindjes dus niks om zorgen over te hebben,ik janken natuurlijk wat een opluchting zeg,en wat ben ik trots op mijn manneke hij bleef erg stil liggen met het hartfilmpje en dus was het ook in een keer gelukt:D

================================================

mamavanj........wat vervelend dat je vandaag weer zo'n last hebt meid,ik heb echt met je te doen

19. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    De duivels zijn op bezoek! Meteen even noteren ;)

Verder ben ik hier gister niet geweest zo te zien, nou ja niet geweest wel eventjes maar ik had hele andere dingen aan m'n hoofd.. Ik wil er zo hier 123 niet over uitwijden, dus wie wat wil weten kan me PB'tje sturen!

20. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Joyce......nou gelukkig is je ongi er :D

En als je wilt praten mag je mij altijd een pb sturen meid

Deel Deze Pagina