januari mama's 2009 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door patrieske16, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Patrieske: wat fijn om te horen meid, dat je je geen zorgen meer hoeft te maken om Noël.

@ Joyce: je mag mij ook altijd een PB sturen meid. Zoals ik laatst al op twitter zei: ik kan goed "luisteren"...

2. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Hello ladies

Ben ik ook weer ff, heb het megadruk en ben enorm moe.. Mn kleine meid heeft zich ontpopt tot n monster. Echt waar wat kan ze gillen en dwars zijn, écht ongelovelijk. Al voor half 8 's ochtends heeft ze al 1 keer de mat (straf dus) te pakken, en alles wat wij zeggen is "nee" Ik dacht dat de nee fase al ingezet had maar ik denk dat t hoogtepunt nu wel zo ong is bereikt...(hopelijk zeg!)
    Ze is echt heel erg en dat is vreselijk vermoeiend. Het gekke is dat ze ook dwars gaat doen als man haar naar bed wil brengen, dan ineens moet ik dat doen... Ze ging compleet over de zeik toen man haar tanden ging poetsen en haar op bed legde... Ik heb het genegeerd, want ik vind dat ze het van ons beide moet pikken... Ik kan het toch niet overnemen, dan "ondermijn ik zijn gezag" Klinkt miss oubollig maar zo denk ik erover, ben alleen wel benieuwd hoe jullie daarover denken...
    Ik hoor t wel van jullie!

Verder gaat t super her hoor! Ben ook mega trots op het kleine prinsesje want ze drinkt (eindelijk) uit een gewone beker!!! Tuitbekers en flesjes verlaten huize E. maakt me n klein beetje verdrietig maar vind het ook wel heerlijk! Word weer een tikkie makkelijker!
    Mn grote prinsesje is lief! Vreselijk lief! Ben megatrots op dr! We zijn nu aan het oefenen om te fietsen zonder zijwieltjes, da's nog niet zo makkelijk maar we komen dr vanzelf! Ze gaat lekker groep 2 nog een jaartje over doen, was aan het begin vh jaar ff de vraag maar het is te zwaar voor haar om nu al groep 3 te gaan doen! Ze zou dan haar hele basisschooltijd moeten opboksen tegen de "groten" (zij word in dec. 6 terwijl haar oudste klasgenootje 7 word in SEPT!!!!:$) en ze zou als ze het al vol kan houden op haar 11de al van de b.school af gaan.... Da's n beetje té, dus mag ze lekker nog n jaartje kleuteren.

Met mij gaat het best. Ben dus erg moe vanwege dat peuterpubergedoe maar verder goed nieuws! Heb n echo gehad van mn re-borst en hij heeft alleen klierweefsel kunnen vinden! Heeeeeel erg fijn dus Echt een opluchting. Ik ging al echt denken aan hoe en wat als......... Dat hoeft nu dus nog niet! Ik ga wel vaker vragen om te laten checken gewoon voor eigen gemoedsrust, en zodat we dr op tijd bij zijn als het wel mis zou gaan.... Maar daar gaan we nu niet van uit!

Zo dat was weer ff mijn verhaal.
    Liefs Nettie

3. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

pffffffff wat een drukke dagen met vrij zijn hahahah,heb net mijn boodschappen al gedaan en mijn huis gepoetst en dan haal ik daalijk noel zijn vriendje en vriendinneke op en hu moeder en dan zien we daar nog meer moeders van school bij de grote speeltuin,jaimy blijft bij mijn ouders die kan daar nog niet echt spelen en die gaat daar zwemmen.

Gisteren zouden we ook allemaal leuke dingen doen,maar door het stout zijn van de jongens zaten we de hele dag thuis,in de avond waren ze toch lief en is noel zijn vriendje gaan ophalen en zijn we 1.5 uur gana voetballen bij de flat,en nog bij de oosterplas geweest om te spelen,dus wel laat thuis,maar toch nog erg gezellig geworden.

En noel zei dus vanochtend "mama ik zal alles doen wat je zegt en erg lief zijn,dan gaan we wel leuk weg he:D

En dan morgen erg druk,naar de stad en een verjaardag en zondag hebben we de hele dag een familie reunie,kei leuk met al die kids,denk ik dan,hoop ik dan hahahaha.

==============================================

Nettie..............Nou ik ben het met je eens hoor meid,ze moet het gewoon leren dat haar papa het ook doet,daarom wisselen wij het hier ook af,want ja soms moet je ook weg he,en dan is het niet anders,dus ja het is doorbijten,ik ken het van Jaimy hoor,echt heel zwaar en echt heel moeilijk.

Nou meid,noel word in okotber 6 en die heeft groep 1 ook over gedaan hoor,en dat gaat stukken beter dus ik ben heel blij dat hij het heeft gedaan,hij gaat nu dus dit jaar naar groep 2 en doet het super dus ik ben heel blij dat we het gedaan hebben.
    En dat fietsen gaat daalijk ineens heel snel,onze noel is erg bang,dus wij zijn er al heel lang mee bezig,maar iedere dag 10 min en het gaat steeds beter hij kan nu bochtjes maken :)

Nou wat een goed nieuws meid,ik ben kei blij voor je:D
    En inderdaad wat je zegt gewoon wat vaker checken.

===============================================

mamavanj............inderdaad daar ben ik heel blij om,nu nog in oktober naar rotterdam en dan kunnen we er hopelijk weer 2 jaar tegen:D

4. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Nettie
    Ik vind dat je gelijk hebt. Hier is het papa brengt je naar bed, doen we dat niet dan is het feest, maar.. Soms wil ze wel eens heel vervelend zijn en dan opeens moet ik het doen, maar daar trappen we niet in.. Dan is het hele nacht janken!

5. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Mensen, ik reageer verder niet hoor.. Toevallig zag ik dat stukje staan bij Nettie dat ik dacht even reageren maar volgens mij is zelfs dat nog niet volledig gelukt!

6. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

@ Patrieske: jeetje meid, wat een drukte allemaal zeg hahahaha. Ow wat lief van Noël dat hij dat zei vanmorgen. Heeft hij zich er ook nog aan gehouden dan? ;) Gezellig zeg een familie-reünie :D. Veel plezier meid.
    Ik duim voor je hoor, dat alles in Rotterdam straks ook gewoon weer goed mag zijn en dat jullie weer even 2 jaar vooruit kunt.

@ Nettie: meid, ik vind dat je helemaal gelijk hebt. Het is logisch dat jij dat dan niet doet. Dat doe ik ook niet...

@ Joyce: hoezo reageer je niet meer? Of alleen vandaag niet???

Hier een verwijzing gekregen naar de gyn, ivm mijn menstruatie die maar niet wil komen...
    Ik ben benieuwd wanneer ik er terecht kan...

7. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    oooh wat ben ik erg.. :( had al tijdje terug al beloofd dat ik vaker zou komen.. maar helaas lukt dat niet.. en nog steeds niet.. maar ik dacht laat ik eens kijken ;)

hier zijn we druk bezig met babykamer.. aangezien de tweede over tien weken ongeveer komt...

hoe is het met de dames die er nog zitten?? :)

sommige spreek ik nog via hyve of twitter of facebook...

8. Seth

Seth Niet meer actief

goeie avond...

ben verzocht om hier weer ff te komen kijken.. :D

ik dacht dat dit al lang over was....... maarja zie dat er toch weer wat gekrabbeld wordt....

hier over dochter..:

"heb toch wel een retourtje ooivaar" gedacht..... laatste weken... hahahahahaha....

ohhhh men.... wat zijn peuter+puber+dochters.... erg zeg....!!!! daar zijn zonen echt "easy" bij...!!!!

9. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Seth: whahaha is het zo erg meid??? Nou die zoon van mij kan er ook wel wat van hoor..

10. Seth

Seth Niet meer actief

nouja dat dacht ik toen dus ook..... maar als je nu het verschil ziet......
    :$

alleen het "geluid" wat er in zit.... is al een stuk luider....... ;)
    of zou dat komen dat het een reluxbaby was... en dat huilen de longen versterkt... :cool:

verder nog steeds soms bijten... en alles is "mijn" mijn mijn.....

nog een verschil, is dat oudste altijd heel netjes at.... maar zij.... lekker met eten kliederen... en elke dag stoot ze wel dr melk om.... (of paar keer per dag..)...
    Nee hier zit er echt dag/nacht verschil tussen.....

ook qua ontwikkeling... zo is ze al ruim een maand, zindelijk.... en dan zowel overdag en snachts....
    heb er niet eens wat voor hoeven doen..... ze wou het gewoon zelf... dus denk tja eens proberen... en hup droog... :)

11. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ja ik heb natuurlijk nog geen vergelijkingsmateriaal whahaha. Enige vergelijkingsmateriaal dat ik heb is mijn oppaskindje. Zij is een half jaar jonger dan J.oshua, maar als ze beiden aan het schreeuwen zijn, dan komt J.oshua wel over haar heen hoor whaha...

Ow kijk, dat is wel beter zeg. Hier wil J.oshua nog niet altijd op het potje... dus hier nog wel in de luiers... Maar ach, dat komt vanzelf wel...

12. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    he mamma van joshua... hier wil ze wel afentoe naar potje of wc... maar luier moet omblijven.. dus het komt vanzelf wel :)

13. Seth

Seth Niet meer actief

komt idd vanzelf wel hoor..... ieder zijn/haar eigen tempo.... en als ze niet willen, tja dan kun je hoog of laag springen, dan houdt het gewoon op.....

Als het mooi weer is.... gewoon lekker zo rond laten lopen... komt het wel, toch?

14. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Nou de speeltuin was erg leuk,maar helaas hebben we daar ruzie gehad met een vader van een kind,hij had het zoontje van 5 van een vriendje van noel geslagen dus het hek was van de dam,en niet een tik maar echt geslagen,nou wat er ook is wat kinderen ook doen je slaat geen kind van een ander en dat heeft ie geweten ook,ik was zo boos,en ben nog zo boos:x...........hij liep jankend weg die vent,toen die moeder met hem klaar was,maar kom op dan jankend weglopen maar wel een kind van 5 slaan:x

Zaterdag heerlijk naar de stad geweest,en me eens lekker laten gaan,maar niks voor mijzelf,ow nee ik mag niet liegen 2 korte leggings heb ik gekocht en de rest was voor de jongens en voor Mart.............voor Noel een rugsteun en voetsteuntjes gekocht,dan kan ie weer lekker mee op de fiets,hij werd te groot voor zijn stoel achterop,maar goed het is eigenlijk wel de bedoeling dat hij zelf mee kan gaan fietsen.
    En mijn vriendin haar kleine is jarig op 18 juni en ben gisteren geslaagd voor zo'n leuk loopfietsje van die elfjes kan zo niet op de naam komen,maar echt super leuk,heb ook iets meer uitgegeven,want ach het is een klein beetje mijn meisje wel.
    Later is noel zijn vriendje nog komen spelen,de poort is hier altijd open dus ze duiken gewoon naar binnen hahaha.

Vandaag gaan we naar de familie reunie,ben benieuwd hoe dat gaat,daalijk eerst even mijn huis poetsen,heb boven alles de grote weg gooi beurt gegeven,ergerde mezelf stuk aan die laaien en planken dus hop weg ermee.

Seth............Pfffff ik herken het hoor wat je zegt,hier is het ook alweer de hee ochtend aan de gang,en apart van elkaar heb je er geen kind aan,maar samen,pffffffffffff dat wil je niet weten.

Lotus............Wauw alweer 10 weken en dan is je 2de bengel erweer,wat gaat het toch hard zeg...hoe gaat het met je zw?
    Ik zit eigenlijk bijna niet meer achter de pc,ik doe veel via mijn mailbox ook voor mijn vrijwillergers werk en dat gaat voor en als ik hier een mailtje van krijg ga ik wel altijd even kijken,dat vind ik wel zo gezellie.........

mamavanj..............ja hij heeft er zich echt aan gehouden,en is eigenlijk ook erg lief geweest,helaas schold hij gisteren een erg vies woord,hij speelt nu buiten en ik denk dat hij dit van de grote kinderen heeft gehoord dus hij heeft wel straf gekregen en ik heb hem uitgelegd dat dit een heel naar woord is,en dat mensen hier dood aan gaan,hij weet wat dood betekent en zei ook sorry,dus ik hoop dat hij dit niet meer zegt.
    Laat je even weten wanneer je terecht kan?

15. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Lotus: ja daarom... J.oshua doet het de ene keer wel op het potje en de andere keer weer niet...

@ Seth: nee dat werkt idd niet, want dan gaat hij er gewoon af whahaha.... Ja daarom ik laat hem ook gewoon rondlopen zonder luier als het enorm mooi weer is :D.

@ Patrieske: Pardon???!!!! Een kind van een ander geslagen? Wat denkt hij wel!!! Ik kan daar ook enorm kwaad om worden. En dan ook nog als een zielig ventje zelf jankend weglopen... Sjonge jonge zeg...
    Klinkt als een gezellig dagje gisteren :D. Veel plezier bij de familie reünie meid!!!
    Ow wat super om te lezen dat hij zich er ook echt aan gehouden heeft. Oooow ja dat vieze woord mag hij niet zeggen. Heel goed hoe je dat hebt aangepakt. Ik zou het precies op die manier aangepakt hebben.
    Tuurlijk laat ik weten wanneer ik terecht kan...

16. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

zo komen net van zoe* af,en weer had ik wat spulletjes de laatste keer bij 2 grafjes neergezet omdat ik bij zoe* plaats moest hebben,en ze nog netjes waren om weg te doen,en weer stonden ze bij een grafje van een ander kindje,mijn moeder was zo boos en heeft het weggepakt en terug gezet,ik zei al laat nu maar staan,ik vind dat weer zielig voor dat kindje,mijn moeder zei,kom op zeg,het staat helemaal vol hier en bij die kindjes staat niks,ze moeten zich kapot schamen:$...............ergens kan ik het ook niet begrijpen,als ik ze ooit zie ga ik het toch aan ze vragen waarom ze dat doen,mijn moeder zei nog even en dan halen ze het bij jou weg:$

================================================

mamavanj............Ja ben er nog steeds pissd om,en ik zal zijn kop ook niet meer vergeten.

17. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Patrieske: ow jeetje, dat is wel asociaal zeg, zomaar spullen van een ander grafje halen en het dan bij hun eigen grafje neerleggen. Kan me goed voorstellen dat je als je ze een keer ziet gaat vragen hoe of wat, want dit kan natuurlijk niet...
    Nee logisch. Ik zou zo'n kop ook never nooit meer vergeten...

18. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Haaai!

Ik kom nog steeds heel ego langs.. Sorry, nog altijd erg moe & druk (naar mijn idee).. Straks moeten we naar het CB dus ik ben zeer ernstig benieuwd of we hier over de 80cm gaan komen, wahahahaha! Ik ga zonder manlief, dus ik zal ze mijn BETERE kant eens even laten zien..

19. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Joyce............Hoe is het bij het Cb gegaan?

=========================================

mama van j........dat ga ik zeker doen als ik haar tegenkom

20. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ik moet vanmiddag.. Half 3

Deel Deze Pagina