januari mama's 2009 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door patrieske16, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    oke succes dan :D

2. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Haaai!

Ik had al een WWW'tje gemaakt op hyves, daar heb ik niet zo heel erg veel uitgewijd over het gesprek.. Ons meisje is van maart tot juni (3 maanden dus) 1,5 cm gegroeid, en ja dat is niet goed. Al hebben we nu wel 80!! hele centimeters bereikt. We hebben een brief gekregen voor huisarts met verzoek (wegens protocol) voor doorverwijzing naar kinderarts. Dus we gaan het afwachten!

3. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ging iets mis!

ik heb dus ook gezegt dat ik het de vorige keer NIET zo leuk vond, dat er niet naar haar ontwikkeling is gekeken & er ook niet naar gevraagt is. Ja sorry maar dat het een pittig meisje is kan iedereen wel zien.. Dus ik mag volgende keer meteen weer bij de arts en hoef niet meer naar de wijkverpleegster, da's maar goed ook.. hahaha! Maar goed, deze mevrouw keek dus wel naar haar ontwikkeling, en dat was PRIMA in orde. Dus dat is wel fijn, helaas dan voor ons dat haar groei achter blijft, gemeten tussen mij en manlief in zou zijn 166 worden, maar zelfs daar zit zij erg ver onder de lijn! Ik ga er nog een logje overschrijven, mocht je onze link niet hebben, PB me dan even dan kan ik je de link sturen!

4. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Joyce

Nou meid ik wil je toch veel sterkte wensen met de afspraak,want ik denk dat je misschien toch wel wat bang bent of niet?

Hopelijk kunnen jullie snel terecht en kan de ka jullie vertellen waarom ze zo klein is.

en goed dat je van jezelf hebt afgepraat hoor,maar daar was ik bij jou niet bang voor;)

===============================================

Wij moeten 24 juni naar Rotterdam voor noel voor zijn hoofdje,normaal moeten we in okotber maar na gebeld en overlegd te hebben willen ze hem liever nu dus zo snel mogelijk zien en dat is dan 24 juni,dus dan ben ik toch wle weer bang,want als hij o deze leeftijd weer zo'n operatie moet dat is zo verschrikkelijk,maar goed we blijven positief want hopelijk is dat gewoon niet nodig

5. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Patrieske
    Ja bang, hoe zal ik het omschrijven, de dingen die ze vertelde maken het wel angstig allemaal.. Bijvoorbeeld dat haar ontwikkeling van de hersens kan stoppen en zij dus geen vooruitgang meer gaat boeken, dat is niet echt leuk om te horen dat dat mogelijk is.. Maar dat lijkt me wel heel erg sterk want ze ontwikkeld dat echt in rap tempo dus achteraf heb ik daar wel even om gelachen, maar je weet het natuurlijk nooit!

Jeetje, arme Noel, hopen dat het niet nodig zal zijn.. Heeft hij een te klein schedel dan? Ik weet dat je het al eens hebt uitgelgt maar in eens komt die vraag naar boven

6. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Patrieske: ik denk dat dat een heel goed idee is, omdat haar te vragen.
    Meid, ik ga heeeeeeeeeeeel hard duimen dat het allemaal gewoon goed is en dat hij niet geopereerd hoeft te worden. Komt allemaal goed lieverd.

@ Joyce: Ik ben benieuwd hoor hoe het allemaal gaat aflopen qua verwijzing enzo. Komt vast allemaal goed. Ik wil die link ook wel graag hebben meid. Heel goed dat je dat hebt gezegd, dat je dat niet leuk vond.
    Kan me voorstellen dat je dat eng vind. Het is niet niks natuurlijk als dat wel zou gebeuren. Maar meid, komt echt allemaal goed.

Hier vanmorgen het idee dat ik eindelijk ongesteld was geworden. Had wat bloed met slijm aan mijn wc-papier bij het afvegen. Maar helaas, geen ongi... Waarschijnlijk is het meegekomen met mijn ontlasting dat er iets losgesprongen was ofzo... Wel balen, maargoed is niet anders... *wachtend op de oproep van de gynaecoloog*

Ik was verder vanmorgen niet lekker wakker geworden. Denk echt dat het de combinatie tramadol zetpil (van gisteravond) en het slechte eten/drinken is. Heb me de hele dag beetje vreemd gevoeld. Duizelig, misselijk, koortsig en dat terwijl ik helemaal geen koorts had... Stond vaak te shaken op mijn benen en heb vanmiddag zelfs nog het gevoel gehad dat ik neer zou gaan, maar toen ik eenmaal gegeten had 's middags ging het iets beter... Nu voel ik me gelukkig al iets beter.

7. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    mamavanj..........heb je al naar de ha gebeld meid,het klinkt in mijn ogen niet zo best hoor meid,daalijk val je van jezelf af ofzo?

Joyce........dat snap ik meid,maar je zegt al zelf haar ontwikkeling is erg goed,mijn vriendin haar kindje is ouder als jaimy dik een half jaar en hij is nog geen 74 cm ,er zijn allerlij onderzoeken geweest en gelukkig ook niets,hij groeit echt heel langzaam toen hij 1 jaar was had hij maatje 62 en nu 74 pas,maar gelukkig is alles goed maar is hij alleen erg klein.

Nou het is niet zozeer die kleine schedel nu,ze hebben allemaal lossen stukken gemaakt en die moeten ruimte blijven houden,maar stel dat ze toch weer strak aan elkaar zijn gegroeid,dan kan het zijn dat zijn schedeltje niet genoeg ruimte geeft voor zijn hersentjes en dat hij daarom nu toch weer die hoofdpijn heeft,hij klaagde er al een aantal weken over maar wa sook steeds verkouden dus dacht dat het daarvan was,maar toch heb ik het maar gevraagd bij de ha vorige week,en we moesten dan toch contact opnemen met Rotterdam,en zij zei,dat ze het vaker horen en dat die kindjes dan zo snel mogelijk moeten komen voor controle,dat er niets word verdrukt

8. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Patrieske: nog maar een klein weekje en dan mag ik naar Beverwijk. Vandaag gelukkig wel een goede dag qua eten en drinken.
    Meid, wat een spanning weer... Nog even en dan krijgen jullie weer uitsluitsel. Ik duim hoor...

Hier vanmorgen de gyn gebeld, of de verwijzing er al was. Maar nog niets. Dus ik weer de huisarts gebeld en ze zouden de brief nogmaals faxen. Eind van de middag weer de gyn gebeld, maar nog steeds niets binnen. Wel inmiddels een afspraak gemaakt. 21 juni mag ik komen, dus ben benieuwd... Morgenochtend dus de HA weer bellen om te vragen of ze hem dan klaar willen leggen, zodat ik hem zelf mee kan nemen, omdat ik al een afspraak heb.

9. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Nou alles weer schoon,ben blij dat het weer gedaan is,want hebben een drukke dag,noel zijn vriendje komt mee naar hier en dan gaan we tussen de middag frietjes eten en dan vast een deel van mijn boodschappen doen,en zaterdag het 2de deel,erg dat het in 2 keer moet maar ik heb van 1 winkel die dicht gaat veel nodig die gaat pas over 5 weken weer open,en de jongens lusten vaal spullen alleen van daar,en de andere vestiging zit aan de andere kant van denbosch dus daar heb ik niet zoveel trek ik,dan moeten we zaterdag naar de stad voor het fruit,ik haal het nu liever bij de boeren,al was ik het dan nog goed hoor,ben wel wat huiverig nu,al zal het wel allemaal meevallen maar toch:(

================================================

mama van j.........fijn om te lezen dat je een fijne dag hebt gehad.
    ow soms arten en faxen,hier ook altijd hetzelfde liedje:x

10. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ik heb mn dag niet vandaag.. Ik ga dus ook niet reageren.. Sorry!

11. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    ook niet doen dan meid,en als je iets kwijt wilt pb me dan meid,beloofd!!!

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Waaauw 10 juni voor het laatst gepost zie ik,hoe gaat het hier?

13. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ja goed!!! Druk met twee kids... Even wennen en mijn draai weer vinden.

Hoe is het met jou?

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ja dat geloof ik heel graag dat het druk is en idd je draai te vinden dat heeft hier toen ook wel even geduurd voordat ik mijn draai erin vond,maar je hebt een stel mooie kids,

ja hier gaat verders eigenlijk alles goed :D wel nog erg moe en energie loos maja hahaha je hoord mij niet klagen hihi

15. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ja is ook niet niks.. Twee kids en zwanger zijn.. Warm en klam.

--

Ja vooral omdat die knip is gaan ontsteken lig ik nog veel in bed en op de bank helaas. had mijn kraam tijd iets anders voorgesteld.

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Auw pijnlijk zeg!ja kan me voorstellen dat je het anders voorgesteld had,

aah scheelt de oudste zit nog op school bijna vakantie en de jongste is meestal nou niet meestal wel lief hahahahaha maar oh zo ondeugend heeft echt een humeurtje soms maja daar weet jij alles wel van af :D

17. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    FIjn om te lezen dat het zo goed gaat met jullie meiden!
    Hier nog steeds niet ongesteld. Vandaag krijg ik de uitslag van het bloedonderzoek. Uiterlijk 17.30 uur. Maar denk dat ik zo de gyn ff bel om te vragen hoe het ermee staat met de telefonische afspraak.

Ik heb zo´n vermoeden dat ik over 1,5 maan gewoon weer bij de gyn zit, omdat ik dan nog steeds niet ongi ben...

Verder heb ik morgen een begrafenis. Een neef van mijn man is afgelopen zondag na een gevecht van 6 jaar tegen kanker overleden. Hij had gisteren anders 35 jaar geworden...

18. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    sorry sorry.. kom er gewon niet aan toe om hier online tekomen... maar ik mag vanaf as woensdag met verlof.. dus hopelijk dan ff iets meer tijd om te loggen.. :) tenzij ik al aan het bevallen ben haha.. ik hoop dat de kleine 3 weken eerder komt!

maar als je me wil volgen mag het ook via twitter! :D ik sta bij mammavanjoshua ;)

19. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    hoooi!

Ik ben er ook ^zwaait^ weer eventjes.. ik heb echt zo mega niet zin om achter de laptop te zitten.. PC is stuk dus ik baal enorm, maar goed..

Verder zit ik niet lekker in m'n vel! Ik hoop dat ik me gauw beter ga voelen.. mn meisje lijd er ook wel onder merk ik nu, dat wil ik dus niet! Dat komt omdat ik geen puf heb, zin heb om iets te gaan doen.. Iemand tips voor me?

Anyway! Prettig weekend allemaal!

20. elam

elam Actief lid

26 feb 2009
    311
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi dames,
    Lang geleden dat ik hier iets geschreven heb..Lees dat er dames zijn die voor de 2e zijn bevallen en enkele weer zwanger! :)
    Volgens mij was ik van de mama's als eerste weer zwanger voor de tweede? Veel van jullie zal me niet eens meer herinneren;)
    Ons meisje is alweer bijna 15 maanden en grote broer Arda 2,5! Tijd vliegt!! En we hebben onze handen helemaal vol! Wel is het nog steeds gezellig in huis en hebben we tijd voor leuke dingen.. Ik probeer zo een foto van de kids te plaatsen..

Deel Deze Pagina