januari mama's 2009 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door patrieske16, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Nettie: wat fijn dat het toch geregeld is zeg. Graag gedaan voor het meedenken hoor :D.

@ Birthe: gefeliciteerd met jullie dochter meid!

@ Patrieske: GEFELICITEERD MEID!!! Ik wist neit dat jullie gingen trouwen? Dat heb ik geheel gemist geloof ik. Superleuk zeg.
    Dat klinkt als een erg mooie dag! En inderdaad heel erg speciaal om de kleuren van Zoƫ aan te doen :D.

@ Mamalijntje: ow meid, wat spannend zeg die test voor ADHD. Super dat het met Yara ook zo goed gaat nu. Inderdaad inbaker kan soms heel erg goed helpen...En een osteopaat ook natuurlijk...
    Vreselijk is dat he, als er pas wat gedaan word als het al mis is gegaan...

@ Lotus: nog ffies wachten meid en dan komt de kleine echt... Hoe voel je je nu? Al lees ik dat natuurlijk al wel veel op twitter. Moet niet lang meer duren, anders kan het niet doorgaan natuurlijk...
    Ik zie het al wel helemaal voor me, je mannetje en meissie zo bij de buik aan het roepen hahahaha.

Hier nog steeds geen menstruatie... Heel irritant. Maargoed, ik heb gisteren gewoon alvast geprobeerd of ik al een afspraak kon krijgen, dus de gyn gebeld en ja hoor... Ik heb 25 augustus een afspraak om 15.00 uur. Ik ben zeer benieuwd, wat de gyn gaat zeggen deze keer en of ik medicatie krijg om de menstruatie op te wekken...

2. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Bedankt voor jullie felicitaties, en niemand kon het ook weten omdat we in stilte zijn getrouwd Mart wilde het graag geheim houden en op aandringen van mij en mijn ouders heeft hij toch zijn moeder gevraagd en ja die heeft het aan de grote klok gehangen,;),wat ik niet erg vind want nu kan ik het ook delen:D

===========================================

mama van j..............hou ons op de hoogte he meid?

==========================================

Nadesy.......wij zijn 9 augustus getrouwd op de dag dat wij 19 jaar geleden verkering kregen:p

3. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @patrieske... ja met mascha waren we een week over tijd.. alsjeblieft nu niet...
    @mamavanjoshua.. ja ik hoop t ook.. en jou zie ik ook nog eens over twee weken ;)

4. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Patrieske: tuurlijk houd ik jullie op de hoogte :D.

@ Lotus: Hahaha, ja inderdaad. Heb er wel zin in hoor. Maar dan moet de kleine wel ff vort maken hahahaha. LOL

5. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Nou nog geen nieuws van lotus, en we wachten spannend af :D

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Patrieske mooie datum :D wij waren afgelopen Donderdag de 11e 8 jaar getrouwd

7. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    thnx :D

Jullie ook nog gefeliciteerd meid.

Hoe gaat het met jullie?

8. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36

Gefeliciteerd met jullie dochter & zusje Lizzie!

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
  10. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Patrieske: Gefeliciteerd meid!!

11. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    hoi hoi,

Nu overal onderhand de kindjes alweer naar school gaan hebben wij nog tot 5 sept. vakantie. Nou ja wij, mn meisje dan! Ik weet niet wat ik moet doen om haar te vermaken, ik vind het normaal al heel erg moeilijk, al kan ze zich uren vermaken in zandbak of met andere dingetjes, ik blijf het soms zo moeilijk vinden! Ik kan niet achten tot achtertuin klaar is en we daar kunnen zitten, kan ze fijn stoepkrijten en ik kan gewoon zelfs dan binnen bezig zijn want dan durf ik nu niet als ze voor zit!
    Gister mochten we na 3 weken vakantie weer aan het werk.. maar ik vond het verschrikkelijk, gewoon het idee dat binnenkort mijn laatste dag daar aan zal breken.. Zo geen zin meer!

Oh dames die ik ook heb op twitter, ik ga mn account verwijderen. ben er zo klaar mee!

12. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Joyce ik ga vaak met Jamie naar de diertjes, naar de speeltuin of laat hem schilderen (lees zichzelf onder smeren) of appelmoes maken.. is ook een grote hit!

13. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Zelf appelmoes maken? Hoe?

14. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    appels schillen, snijden en even in water met citroensap. afgieten en zonder water zachtjes koken tot ze zacht zijn.

dan pureren en smullen maar!

15. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Oh dat moet me lukken :D
    Welke appels kan je daar het beste voor gebruiken of maakt dat niet zo veel uit?

16. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Niet te zure appels.. Geen idee eigelijk welke wij hebben :( gooi ze altijd in de pan zonder erop te letten haha..

Het is zo makkelijk maar ze zijn dan zo trots als ze dan die appelmoes gaan eten.

17. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @mammavanjoshua.. ja dat schreeuwen met zn allen hier.. baby kom er nou uit...

@patrieske.... helaas zal t wel duren denk ik zo..

@joyce.. zoals ik zei op twitter.. waarom???

@mamalijntje.. zelf appelmoes maken?? vertel... ooh laat maar ik lees het al! :D

18. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Nou mijn manneke is hartstikke zie geworden vannacht zo zielig , hoge koorts en overgeven en diarree ze denken van het eten, maar goed als hij donderdag nog koortst heeft moeten we bij de ha langs komen.

Nadesy..........Ik heb het net zitten lezen, erg heftig allemaal hoor meid, maar ik wil je wel zeggen dat ik je een hele sterke vrouw vind, en dat je hem echt steunt echt kei goed, en nu hoop ik dat ze hem goed kunnen helpen, ik kan mij daar zo kwaad om maken, want eigenlijk is het al te laat ze hadden hem nog beter kunnen helpen, ivm zijn been of begrijp ik dat verkeerd?

Joyce..........dat is inderdaad vervelend, want ja jaimy speelt achter en die kan nergens heen maar voor nee hoor daar mag hij ook echt nog niet alleen.
    wat je ook met ze kan doen is van die muffins maken met versieringen dat vinden ze heerlij om te doen, en ja ach ik mop hier klei en schlidergerij op de tafel,maar goed jaimy heeft onze noel nog.

Ik heb geen twitter, maar is dat niet fijn dan?

========================================

Lotus.......Nog geen drang ofzo?

19. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @patrieske.. nog helemaal niks...

20. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Patrieske
    Ja mn meisje houd erg van kleuren enz. Creatief genoeg. Hahaha! en bakken en koken vind ze ook geweldig, durf het alleen nog niet zo goed met haar aan. vaak bak ik van alles en mag zij inderdaad versieren
    Ik ben alweer terug op twitter, nu ook zonder slotje. Maar ik wil er verder niet overuit wijden.

Lotus
    Zoals ik zei, ik wijd er verder niet over uit!

Deel Deze Pagina