Hoi allemaal, Zo toch weer aan het lullen geslagen? @ patrieske: ja ik snap dat je niet hier tegen jezelf gaat ouwehoeren haha @ joyce: ja gaat snel hè? Zitten jullie nou onderhand al eens helemaal gesetteld in jullie huis? @ nadesy: jeetje wat is er gebeurd meid
Muppet: Euh, ja als de ene komt reageerd de ander ook weer, dus dan wordt het al snel weer een praatje he Ja wij wonen nu vanaf begin september in ons nieuwe huisje.. de 25ste hadden we het huis alweer een jaar, dus moet je nagaan wonen we er nog maar bijna 3 maanden! Ach, we wonen er met veel plezier, alleen moeten er nog veel maatregelen worden getroffen voor de kou Helaas is het hier zo maar weer koud
Hai Zo gisteren mijn boodschappen allemaal gaan doen,toen meteen door naar de stad alle inkopen voor sinterklaas gedaan en ben nu voor iedereen klaar,gelukkig maar,wat een gehaast,noel en jaimy gingen om 14.00 naar het sinterklaas feest bij mijn moeders werk,en dat vonden ze super gezellie. Noel is net met een vriendje mee naar dippie doe,en jaimy en zijn papa zijn naar mijn schoonmoeder,en ik heb even een day off,voor het poetswerk en strijkwerk dat moet ook gebeuren Jaimy is weer helemaal zijn oude ikje gelukkig,lekker praatjes maken,wij lagen gisteren dan ook helemaal dubbel toen mijn moeder vertelde dat sinterklaas tegen hem zei,en soms ben je wat stout,en hij keek de sint aan en zei JIJ TOUT hahahah. --------------------------------------------------------------- Joyce.......Fijn dat jullie het zo fijn hebben in jullie huisje,gewoon weer helemaal jullie eigen plekje,heerlijk toch,nu nog even iets regelen met de kou ------------------------------------------------------------- Muppet...........Nee dat zou wel heel drastisch zijn toch Jammer dat we nog zo weinig kletsen met de rest,ben zo benieuwd hoe het met iedereen gaat ------------------------------------------------------------- Nadesy.........Ik wil je heel veel succes voor morgen wensen en ik steek een kaarsje voor je aan meid
@Patrieske wat ben je toch een lieverd!!!! @Muppet ik lig in scheiding ik doe je werl een pbtje als je dat wilt
He meiden..............long time no see, en no speak........... Hoe gaat het hier??? Denasy, brrr wat weer een moeilijke naam. Hoe gaat het bij jou meid, heftig hoor allemaal. Hoop dat de scheiding niet extra sores oplevert zoals ruzie e.d. @Joyce, hoe gaat het met jou meissie....... @All, hoe gaat het met de rest??? Hier gaat het zijn gangetje, Sven ontwikkelt zich als een tierelier.......en begint nu toch wel te beseffen dat er een bebe aan komt......gisteren bij Yvette op kraamvisite geweest, en om dan weer eentje van 5 wkn in je armen te houden, terwijl zoonlief alleen maar kusjes wilde geven en met de speen aan kwam....zwijmel. Deze zwangerschap is zo anders dan die van hem........veel meer kwalen, en lijkt meer langs mij heen te gaan omdat je met die andere kleine bezig bent. Dat is wel jammer. Maar goed dat hoor je overal. Nu sinds twee dagen een dejavu gevoel, klaar wakker midden in de nacht, zit nu ook alweer op de bank, ga straks wel slapen.....als zoonlief naar het KDV is.....misselijk van de maagzuur of pijn in mijn buik als ik lig.....zitten gaat het beste.....maar he....................wel weer een mooi wondertje in mijn buik. Nu ik dit schrijf kijk ik naar de maxi cosi (andere gekocht van vrienden van ons, nog geen twee jaar oud, en nog hartstikke mooi.....nu hij hier zo staat denk ik van jeeeeee.......... Maar er moet nog veel gebeuren hier in huis...............of is dat mijn nestdrang....whahahaha............ Liefs
Hai Zo wat is het toch koud zeg brrrrrrrrrr. Mart is nu wel werken,stenen draaien en dan komt ie naar huis en zit ie thuis,dat is minder als zzzper,hij heeft gelukkig wel een buffertje opgebouwd,maar goed dit moet geen 9 weken duren anders word het echt hard te halen voor ons Heb net al aan mijn baas gevraagd of ik meer kon werken,maar dat was niet nodig,ik verdien dan wel niet zoveel maar goed ieder uurtje is dan meegenomen natuurlijk ----------------------------------------------------------------- goofychick...........Wat gezellie dat je komt buurten Leuk dat hij het begint te beseffen dat er ene beepje aankomt,zo leuk om dat mee te maken of niet dan. En goed dat hij zich zo begint te ontwikkelen zeg,jaimy gaat hier ook echt hard met zijn praten nu,met zijn ziek zijn was dat wel heel fijn dat hij goed kon aangeven wat er was. Ja dat klopt dat had ik ook met jaimy,het gaat ook stukken sneller vind ik zelf,bij noel leek het wel een eeuwigheid te duren. Heb je wel iets tegen het zuur? Nou het kan makkelijk je nestdrang zijn hoor,je bent al 35 weken geweest. ================================================= Nadesy...........Ik ben geen lieverd,maar wel voor jou hahahah,nee even zonder dollen je kan alle steun en kracht wel gebruiken nu. Ik hoop dat je straks met goed nieuws komt meid.
@Patrieske pff het is mega koud en het word alleen maar kouder als ik zo op buienradar kijkt bah brrrrrrrr, ikke is benieuwd wanneer ik wat hoor heb mijn advo al gemaild
He Goof, leuk dat je ook weer eens komt! Nog 5 weekjes zie ik, wat gaat het snel, succes met de laatste loodjes!! Hier gaat het goed hoor, m'n meisje is volop net als Sven bezig met haar ontwikkeling, gaat februari naar peuterschool en ze praat al als een tierelier Echt leuk weer wat van je te lezen! Slaapze!
Nadesy...........Dat is goed meid ik zie hem wel verschijnen ================================================= Joyce.........Nou hier begon het net een klein beetje ,maar nu is het weer weg Maar het is echt koud,mijn auto begint alweer vervelend te doen,vrijdag moet ie naar de maak,en dan moet je zuinig aan doen,dus dit kan ik er niet bij gebruiken:x ==================================================
Oh ja patrieske dat zul je altijd zien.. Wij hadden al bedacht om een winterbanden handeltje te beginnen Iedereen vraagt ons naar winterbanden.. hahaha! Lekker he dit weer, da's voor jullie echt niet fijn!
Hey ladies, Jullie zijn weer aan de klets geraakt!!! Wat leuk zeg!! Lijkt me wel leuk om weer mee te kletsen maar het is bij mij wel enorm druk deze periode. Ik werk veel, doe veel commissie werk (in de kerk), Elise is jarig volgende week en natuurlijk sinterklaas en kerst enzenzenz.... Zoveel dingen bij elkaar, ik kom nooit meer ergens aan toe. Zelfs bloggen over Elise lukt me niet, echt balen. Maar heb net even weer van alles gelezen en zal proberen het hier weer bij te gaan houden, want eigenlijk is het wel erg jammer om ermee te stoppen, want we hadden wel een supergezellig clubje (en als ik nu denk over hoeveel wij schreven 2 jaar terug.... echt 10 tot 20 pagina's vol op een dag, was meer een chat dan forum haha) Volgens mij hebben jullie me allemaal wel bij hyves staan dus hoef niet heel erg te gaan bijpraten toch? Met de meiden alles helemaal prima, met man en mij ook, eigenlijk gaat alles gewoon zn gangetje. weinig nieuws te melden vanuit hier. @goofy & @muppet: wauw gaat snel ook alweer zeg, ben erg benieuwd hoe het voor jullie zal zijn straks... Sterkte met de laatste loodjes!!! Veel liefs Nettie
Hai Zo thuis van mijn werk,en wat een gekkenhuis op de weg zeg,ik moest eigenlijk vanavond nog weg,maar ga echt niet meer naar buiten brrrrrrrr. ================================================== Nettie.........Wat leuk dat je ook langs komt meid,dat vind ik nu echt zo leuk dat er weer wat oude bekenden langs komen,al heb ik bekant met jullie allemaal nog contact,maar goed,dit vind ik ook erg leuk Wauw je hebt het erg druk als ik het zo lees,hier ook hoor,maar dan met werk en andere dingen Ja het was echt altijd superdruk,en er werd altijd zoveel geschreven,ik vond dat echt geweldig en ineens ging het over,maar meestal gebeurt dat toch,maar goed hopelijk steken we elkaar weer aan zo toch Fijn dat alles zijn gangetje gaat. ------------------------------------------------------------- Joyce.........Ja die heb ik ook nog nodig hahaha,ik gleed toen straks ook flink over de weg:x Ja als het goed is word het volgende week weer beter ik hoop het echt.
Hey dames, Ik kwam eens even kijken hoe het hier met iedereen gaat. Nog even en dan worden onze kindjes alweer 2 jaar Wat gaat dat toch snel heh? Vind er echt niks aan...zit ook nog in ontkenningsfase...Mila wordt 1 jaar en niet 2
Haha chantalk: Gewoon zo lang mogelijk blijven vlhouden, voor haar maakt het vast niet uit hoeveel kaarsjes er op de taart staan toch??? HAHAHA. Moet eerlijk zeggen dat dit wel écht een superleeftijd is hoor... Bij mn beide meiden had ik steeds het gevoel: "gaat dit maar nooit voorbij" Kan wel de hele dag rond lopen met de camera (maar doe ik niet hoor, veel te jammer, wil alles real meemaken zeg maar, niet allee maar via een beeldschermpje...) er gebeuren zoveel dingen die ik het liefst voor altijd vasthoud, maar de helft vergeet ik helaas toch weer na een tijdje..... Hoe is het Nadesy??? Ik zag een blije www op hyves, betekend dat goed nieuws??? Ik hoop het zo voor je!!! Ik gun het je iig heelerg na alle ellende! Ga ik nu weer druk doen,dreumes ligt hier bij me en foon gaat bye
Chantalk: Erg he! Ik heb dan niet de fase dat ik zeg 1 jaar maar ik vind het wel erg jammer, maar toch ook wel weer spannend want februari gaat ze naar peuter en daar kijk ik zo naar uit voor haar! Nettie: Ja jij bent wel een beetje ervaringsdeskudige ahahaha! Jij geeft ook altijd (en dat bedoel ik echt) goede raad.. Da's echt zo fijn als je dat nodig hebt.. Nadesy: Ik ben blij voor je! Power to de vrouwen