januari mama's 2009 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door patrieske16, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Nettie: Ik zie nu pas je bericht verder boven in.. Hahaha! Leuk dat je ook weer komt kletsen, en al heb je het druk het is geen verplichting :D En zoveel wordt er niet geschreven

Patrieske: ja echt een uitkomst winterbanden.. We hadden ze bij de peugot meteen gekocht maar ja deze keer waren ze aan onze neus voorbij gegaan.. maar goed nu ook nieuwe!

2. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @joyce1983: Ah wat lief van je! Blij dat je ook echt wat kunt met mijn raad! Doet me goed dat te horen!!;) En idd het is nu toch wel beter bij te houden hoor!! Gezellig en te hendelen, wat willen we nog meer?:D

3. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Nettie, :D ja het scheelt dat ze nog niet kan tellen.
    Ja een super leeftijd is het wel. Het gaat zo snel ineens. Ze leren zoveel in korte tijd. Mila bijv praat honderd uit (niet alles verstaanbaar) en is een echt klein dametje in de dop. Ze tut lekker met haar theeservice en haar poppetjes...heerlijk om te zien.

Joyce, Ik moet Mila nog aanmelden voor de psz :) ik schuif het steeds voor me uit. Zie er stiekem wel een beetje tegenop dat het huis dan leeg is ;) pff sentimentele miep! :p

4. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @chantalk: Zal het aan de naam liggen??? Onze Mila is ook een echt dametje, graag met poppen spelen en ik krijg regelmatig een versnapering uit haar keukentje.... kopje met lepeltje en dan gaat ze erbij staan met vragende oogjes en zegt ze: "lekkuh?" Zo übercute!!! Heerlijk om te zien...
    En lees ik nou dat je haar nog moet inschrijven voor psz?? Grappig... ik vond het bij Elise veel lastiger, Mila daarentegen heb ik al een tijdje geleden ingeschreven... Komt misschien omdat de meiden zoveel energie van me vragen dat ik stiekem wel toe ben aan 2 ochtendjes compleet voor mezelf! En helemaal als ze dan (na school of psz) weer bij me zijn, dan weet ik weer waar ik het voor doe, heb dat oplaadmoment écht nodig, dus zie er (nu nog) niet tegenop... Februari mag ze heen, ben heel erg benieuwd of ik er dan nóg zo over denk hahaha.....

5. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Nettie:
    Ja je bent tenslotte mama met al een ouder dametje!
    Wat grappig! Hier ook februari naar peuter.. Spannend hoor, maar wat jij zegt die energie die ze vragen.. Ik heb er maar 1 maar ben wanneer ze middag dutje gaat doen kapot!

Chantalk:
    Oh jah, ergens zie ik er ook heeeeeel erg tegen op, maar ze is er gewoon erg aan toe, vind ik zelf (en mijn omgeving ook).. Ze zingt & praat echt heel duidelijk en is echt heel snel uitgekeken op de dingen die ik haar te bieden heb.. Ik denk dat ze daar meer voldoening gaat krijgen, of dat hoop ik!
    maar goed, zelf vind ik het wel moeilijk, het duurd nog tot februari dus 2 maanden maar ja.. Ik moet haar voro het eerst straks bij vreemden achter laten :(

6. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Zo ik lag gisteren voor 20.00 helemaal nokkie,helaas was het dus wel zo dat ik om 23.30 wakker schoot en niet meer kon slapen tot half 2 en ben toen nog weer gelukkig in slaap gevallen,tot 6.45 dus dat is een flinke ruk geweest,nog wel steeds flink pijn in mijn keel en oren dus zit aan de 3 maal daags 2 keer paracetamol om de dagen door te komen,want ziek zijn kan ik nu niet gebruiken,mart zit al thuis en mijn werk is dus belangrijk,ik heb geen wachtdagen ofzo,maar goed ik wil ook niet dat ze me daalijk ontslaan,omdat alles met jaimy net achter de rug is,en ook alle medewerking heb gekregen dus nu kan ik niet weer ziek worden.

En vanavond heb ik ook een etentje van mijn werk met mijn baas en collega's dus wil daar ook graag bij zijn.

================================================

Joyce.........Ze zijn wel duurde geworden nu,dat hoorde ik gisteren,omdat iedereen ze nu tegelijk wilt hebben zijn ze het dubbele nu,eigenlijk moest dat ook niet mogen he,maar goed wie ben ik omdat te zeggen :)

==============================================

Chantalk.........Wat leuk dat je ook langs komt wippen,vertel hoe gaat het met jullie?
    Jullie gingen toen toch ook verhuizen,of haal ik iemand door elkaar?

7. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Jah joh dat is zelfs met kado's zo! Oplichterij noem ik zo iets!
    je bent een echte bikkel zeg! Ik snap je probleem ook heel goed hoor, ik ben dan enige in het gebouw.. Ik schrijf dan in mn boek dat m'n dochter niet fit is en dat ik zelf bijvoorbeeld niet fit ben.. MAar ga wel werken maar gewoon meteen weer naar huis :D

8. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Ja dat is het woord,inderdaad wat je zegt eigenlijk hetzelfde met kadootjes,en ook bepaalde kadootjes die je dan percee op bepaalde dagen maar kan kopen met korting dat vind ik echt de grootste onzin.

Nou wat goed van je zeg,maar je zegt je schrijft in het boek,moet je daar dingen in opschrijven dan?

Ik ben om 17.00 alleen in het gebouw,soms blijft joyce bij me hangen(toevallig he ):D,haar man komt haar dan pas om 18.00 ophalen en dan blijft ze bij mij hangen,ik werk en zij kletst hahaha,maar dat is gezelliger als alleen blijven.

En nu gaat vanavond mijn mams mee,ze kennen haar en ze mag dan ook mee,dan hoef ik maar een kleine 2 uurtjes ipv 4 dus dat scheelt dan weer he

9. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Hi Meiden,

Lees ook nog steeds mee hoor maar beetje handjes vol op dit moment. Al hoewel ik nu een rustige periode in ga tot januari.

Maar zoals jullie misschien al op mijn hyves gelezen hebben wordt Jamie in Juni een grote broer!

10. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai mamalijntje........

Wat leuk dat je ook weer lnags komt meid:D

En jazeker heb ik het gelezen op je hyves en de prachtige foto ook gezien van je manneke met zijn stoere t-shirtje aan.

Hoe voel je je?

11. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Patrieske:
    Ja we hebben zo'n boek liggen, dat is om dingen op te schrijven, klachten en dergelijke van hun kant naar mij toe en andersom. Dus daar schrijf ik het dan in. Ze hebben veel begrip daar hoor, ook toen het een tijdje niet goed ging. Ze vragen nu ook vaak hoe het gaat enz. Erg lief!
    Ik moet van half 6 tot kwart over 7 maar ben vaak kwart voor 7 al klaar en ga dan naar huis, nu heb ik een aandachtspuntje dus moet daar mee bezig zijn en dan is het vaak 7 uur..

Mamalijntje:
    Leuk dat je even langs waait!
    heb je nog nieuws met betrekking tot januari? Of begrijp ik hier uit dat het door gaat?

12. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Wat leuk zeg! Iedereen komt ineens weer aanwaaien... hoe komt dat toch.... zou het te maken hebben met de aankomende verjaardagen van onze kleintjes?? Automatisch terugdenken aan zp als je denkt aan de zw.schap van 2 jr terug...( 2 jaar alweer he?!! gaat zóóóó snel!!! cliché maar zó waar... )

Mamalijntje: Zeker gelezen op hyves over jullie nieuwe spruit, echt zo leuk!!! Hoop echt dat je een fijne en goede zwschap hebt en weer zo'n prachtkindje op de wereld mag zetten!!

13. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @joyce: wat voor werk doe je dan precies? Dat je maar vanaf half 6 tot kw over 7 hoeft??? Lijkt mij best leuk eigenlijk.... (als ik werk moet dat gelijk echt de hele avond... van 18-23 en in het weekend soms zelfs van 15.45-23..... maar goed ik krijg dan ook 60% ort op zondag.... da's wel écht erg lekker, om dan de volle 8 uur te werken..... Dus wdb doe ik het graag hoor!)

14. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Nettie:
    ik werk in de schoonmaak..
    En het zijn maar 9 uurtjes in de week want vrijdags moet ik tot half 8..

15. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Aha... dan snap ik het wel, ik kom ook altijd meiden tegen die de hal e.d. van het vzhuis schoonmaken (als ik om 18 moet beginnen) Op zich wel mooi aantal uurtjes, toch ff eruit en niet zo lang; lekker hoor!
    Maar krijgen jullie ook nog iets van ort oid??? Omdat je toch andere uren werkt als de meeste mensen....

Oh mehn het waait hier een partij hard zeg... blij dat ik er vanavond niet meer uit hoef zeg... Zo enorm koud!!! Gelukkig geen sneeuw en gladheid, vind ik wel erg prettig. Hoe is t nu bij jullie allemaal??? Ik heb begrepen dat ze vanavond sneeuw willen hebben in bepaade delen van ned..... Iemand al sneeuw gezien???

16. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ort? Onregelmatogheid? Nope!
    Wel toen ik in het ziekenhuis werkte, op zaterdag 150 geloof ik en op zondag 200% dus dat was wel lekker!

Hier geen sneeuw hoor :( ik weet niet waar ze het weg willen halen maar zelfs het minimale dat hier is gevallen stelde niets voor!

17. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Wilde ik me gisteravond met een kop thee en laptop op de bank nestelen, komt mijn schoonbroer binnen lopen haha. Die is tot 22.30u blijven hangen.

Patrieske, nee dat heb je goed onthouden. We zijn idd verhuisd begin van het jaar. Dat is allemaal goed gegaan. De kids hebben zich snel gewend. Het huis is nog steeds niet helemaal af, maar dat komt wel een keer (afwerking).
    Verder gaat het met ons heel goed. We zijn sinds juli gestopt met de pil en hopen op een 3de kindje.

Sneeuw, hier sneeuwt het al de hele dag. Er ligt ook een flink pak :$

Ik hoop dat ik vanavond ff kan komen reageren (ga zo ff schoenen kopen voor Luca)....als er tenminste niemand binnen komt lopen ;)

18. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Chantalk:
    Ongelooflijk hoe snel die kleintjes eigenlijk wennen, hier was ze zo aan ons nieuwe huisje gewend. Ook hier nog niet klaar, moet nog GENOEG gebeuren en dan niet alleen afwerking ;)

19. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Dag dames,

Ik probeer snel weer te reageren.
    We hebben gister het slechte nieuws gekregen dat de neef van ml is overleden. Hij was 28 jr en kerngezond :(

20. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Oh my! Gecondoleerd..

Pff, kerngezond, hoe kan dat vraag je je dan af he?

Deel Deze Pagina