Oh geweldig die sneeuw mijn eerste foto is van ons meisje die haar eerste stapjes zet in de sneeuw 8) Ze liep vorig jaar nog niet he Sorry, ik draai m'n foto's nooit als ik ze op pc zet.. Dus jullie moeten het met een zij foto doen kom ik net achter
@chantlk: he bah, wat een rotnieuws...Gecondoleerd. Heel erg veel sterkte!! Knuffel voor jullie!! @joyce: ik zet mn laptop wel op zn zij... Mooie foto!! Waarsch. hier vanmiddag of morgen sneeuwfoto's. Ga straks met mn meiden nog ff de sneeuw in samen met vriendin en haar dochters (zelfde leeftijd als onze meiden). Drukdrukdruk hier.... Nu heel even tijd voor mezelf, dan eten maken, met mn meiden de sneeuw in en vanavond werken. Morgen siterklaas vieren bij zwager en schoonzus en zondagavond ook weer werken... Woensdag word mn lieve kleuter alweer 5!! Nog genoeg te doen daarvoor... huisje poetsen, bakken, traktaties, kinderfeestje voorbereiden enzenzenz... Wel leuk maar zal toch blij zijn als volgende week weer over is hoor... Fijne dag verder en een fijn sintfeest voor iedereen!!!
Nettie: Handig Oh heerlijk de sneeuw in, hebben wij ook al even gedaan maar mevrouwtje wil geen handschoentjes aan dus lekker koude handjes .. Ik zal ook even de boel hier doen in huis, ik heb t al wat laten verslonsen vanwege dat we slapeloze nachten hadden enz. Maar t begint nu toch echt een bende te worden!
Hai zo pfffffff ,noel zijn vriendje is naar huis,dammmmmmmmm wat kunnen die kids dol zijn zeg hahaha. Maar goed noel had vandaag sinterklaas feest op school en hij mocht de staf van de sint vasthouden,hij stond daar echt zo trots op het podium zo leuk,meteen allemaal foto's maken,echt geweldig. Jaimy mocht ook rond huppelen was echt erg leuk. Morgen gaan we met de pakjesboot mee varen,de eerste keer dat we dat doen,ik ben zo benieuwd wat ie daarvan vind,we nemen ook mijn ouders mee. Dan bij mijn ouders suprise en zondag bij Mart thuis,dus ik zal waarschijnlijk niet meer op de pc komen ================================================= Joyce........Is het nog gelukt met je huisje poetsen? Ik dahct jippie Mart is thuis die kan mooi helpen,maarw erd zelf flink berierd en mart ja mannen en opruimen hahaha. Ow wat leuk die foto,ja nu je het zegt dat klopt,jaimy liep toen ook nog niet,of net wel,wat erg ik weet het niet meer =============================================== Chantalk.............Jeetje meid,ik schrik ervan ,heel veel sterkte met dit zware verlies. Fijn dat d ekids zich lekker thuis voelen meid,en ach die afwerking komt wel(roept Mart al 2 jaar) Ow wat leuk een 3 de kindje ,maar jammer dat het nog niet gelukt is dan he? Was je bij de andere 2 wel snel zwanger? ================================================ Nettie............nee ik krijg niets voor de avonduren,ik ben eigenlijk anagenomen voor overdag uren maar ik heb met de directeur kunnen regelen dat ik om half 4 kan beginnen ivm de kids. Hier ligt denk ik een cm of 3 als we het halen,maar het is net weer begonnen met sneeuwen,dus wie weet morgen hahaha Veel plezier met sint vieren
Patrieske: Helpt hij je niet? Nou hier wel hoor, hij weet dat ik vaak door de bomen het bos niet meer zie en dat ik dan een helpend handje nodig heb! Dus naast zijn werk, doet hij rustig nog een heel huis Ja hier werdt nog niet gelopen, ze loopt pas vanaf begin mei.. Dus dat was toen nog niet aan de orde! Maar we hebben toen wel veel van de sneeuw genoten da's ook belangrijk natuurlijk.. Hihi! Sneeuw: Wij hebben hier denk een centimeter of 2 gehad.. Misschien 3? Ik druf het niet te zeggen. Maar Lief zei dat we gister nog zoveel sneeuw konden verwachten, nou niets gezien!
Hallo allemaal, Iedereen het druk???? Niks te lezen hier... jammer hoor. Bij deze dus maar weer ff up, hopelijk vinden jullie 'm ook weer terug! Hier alles best hoor, grote dame was gister jarig en ben nu druk bezig voor haar feestje van morgenmiddag, nog best een opgave maar ook wel weer erg leuk! Fijne avond allemaal!! Liefs Nettie!
Hai nettie Gefeliciteerd nog met je meisje haar verjaardag,en veel plezier met der feestje Ja ik heb gisteren 10 uur moeten werken,dus dan heb ik geen tijd voor de pc Noel heeft vamiddag een kinderfeestje ,dus dan heb ik wat meer tijd voor achter de pc,dat hoop ik dan maar met jaimy he. Want morgen vieren mijn ouders hun verjaardag en zondag sta ik op de kerstmarkt dus dan komt er weer niet veel van
Haaai! zwaai zwaai! Ik ben er nog wel hoor, maar ook zo sneu als ik in mn eentje hier zit te kletsen, en ik zag dat ik de laatste was die had gepost!
Joyce..........Inderdaad,ik heb je reactie niet binnengekregen en lees hem nu pas Maar fijn dat je Man je zoveel helpt dat is erg lief van hem. Wat betreft de sneeuw,gisteren is er wel wat gevallen maar het werd nat en een bende
He gezellig dat jullie er ook nog zijn! Hier compleet ingestord, heb 't druk gehad en me verzet tegen ziek zijn e.a. Nu dus moe, koud, misselijk, voel me beroerd.... Gelijk na het feestje van Elise merkte ik het al... Ga nu dus slapen en morgen helemaal niks doen, we hoeven ook helemaal niks, dus de kindjes gaan lekker spelen en ik hang de hele dag als ma-tokkie op de bank en in bed... heerlijk!!! Feestje was geweldig! Elise is superverwend en de kids vonden alles helemaal leuk! Heel gezellig clubje, allemaal deden ze even leuk mee, geen spelbrekertje ertussen (wat je wel es ziet, die niks wil doen of niks mag enz... alleen maar klagen) Ben erg tevreden, en Elise vond het ook geweldig, heeft enorm genoten en is écht jarig geweest... Kortom dus een heel geslaagd feest woensdag én vanmiddag! Hebben we een zeer gelukkige kleuter in huis, wat willen we nog meer! Voor nu: trusten en wie weet tot morgen, als ik me wat beter voel! Liefs, Nettie
Hallo!!! Elke keer als ik als laatste wat heb gezegt, kan ik hier elke dag wel een klets verhaal neerzetten maar daar hebbne we ook niets aan.. Dus waar is iedereen??
Gister dacht ik ineens ik ben helemaal vergeten om weer eens te kijken bij de jan-mama's Tis ook zo'n rare tijd geweest. Maar zie dat ik helemaal niet zoveel heb gemist Wij zijn helaas weer een ronde verder gegaan...ronde 6 alweer! Nettie, wat fijn dat ze zo'n geslaagde verjaardag heeft gehad.
Hai allemaal Iedereen heel erg bedankt voor de felicitaties voor jaimy,altijd wel zo leuk om die te krijgen....en de digitale verjaardag liedjes ,ik lag helemaal dubbel en jaimy danste er op Het is een hele leuke verjaardag geweest en hij is superverwend,alleen was hij zelf nog niet helemaal op en top,hij huilde bij zijn taart en toen we begonnen te zingen huilde hij nog veel harder dus zijn we maar gestopt,maar ach wie wil ons nu horen zingen In de middag viel hij helemaal uitgeput op de bank is slaap,en hebben we hem lekker laten liggen,toen hij wakker werd stond het vol met kadootjes dus ja dat vond ie wel leuk Tegen 19.00 was iedereen weg en kon ie lekker naar zijn bedje. Daalijk komt er nog 1 vriendin en Mart zijn broer is helemaal niet geweest,hebben we ook niks van gehoord,en van een vriendin van mij ook niet,dat is wel rot vind ik zelf,jaimy heeft er nog niet veel besef van dus dat is niet zo erg. We hebben een leuke bumba taart laten maken en ik had een grote bumba raamschildering op de raam gemaakt,dus die moet ik er nog afpoetsen,maar dat word morgen denk ik En hij had een hele leuke bumba ballon gekregen van mijn vriendin die had ze laten maken zo leuk ========================================================= chantalk............jammer dat het niet raak was meid,hopelijk in het nieuwe jaar dan Altijd weer rot als je dan weer ongi word he meid ======================================================== Nettie............Ben je alweer wat opgeknapt? Fijn dat je feestje voor je meisje zo leuk is geweest,eigenlijk feestjes als ik het zo lees
Patrieske: Is Hij al jarig geweest? Sorry, ik heb het ook zo druk gehad met Sidney en met lief zijn opa gaat het ook niet goed.. maar niet minder gemeend, GEFELICITEERD!!! Ondanks dat hij zich niet lekker voelde toch een fijne dag gehad! Ik ken je gevoel dat ze niets laten horen, hierprecies zo met de familie van m'n vader (lees: OPA!)
Hai joyce Dat maakt toch niet uit,beter te laat dan niet toch Ja ik vind het echt te gek voor woorden,het is zijn eigen broer,eerst bij noel en dan kwam ie alsnog de volgende dag,maar nu helemaal niets,en ik vind dat niet steeds kunnen,nu weet jaimy er weinig van maar toch. En mijn vriendin als ik helemaal niets hoor dan ben ik er ook klaar mee,ik vind als ze mij vergeten oke,maar kindjes dat kan je niet maken,bel anders gewoon even af......... Jeetje veel sterkte met je man zijn opa........
@patries: Gefeliciteerd nog met je mannetje!! Hij ís al jarig geweest joh, heb dat echt ff helemaal gemist net als joyce... Wel een fijne dag gehad?? Ondanks ziekte en vervelende familie??? @joyce: sterkte met jullie opa! En je meisje was ook ziek las ik??? Beterschap voor haar. @chantalk: Balen dat het weer niet gelukt is. Hoop dat 2011 jullie jaar zal zijn, ik duim voo jullie!!! Hier allemaal ziekte gehad, Elise begon weer te hoesten net als vorig jaar en in april heeft ha toen gezegt dat het wel leek op kinkhoest. Nu leek dat terug te komen en toen ze donderdag ook nog eens huilend van de oorpijn bij me kwam heb ik ha gebeld en heeft madam een kuurtje gehad. Dat was snel weer over gelukkig, tot Mila kwam.. vrijdagavond 2 keer gespuugd en koorts enz. hele zaterdag nog beetje min, weinig gegeten maar niet gespuugd... ook weinig tot geen koorts gelukkig. En zondagmiddag storte ik in.... last van de spieren, koud en alles deed pijn, gelukkig niet misselijk of spugen, gewoon eten en drinken maar koud e.d. Maandag vreselijk keelpijn, lijkt wel een keelontsteking.... ff afwachten hoe het gaat verlopen anders morgen maar ff naar ha voor kuurtje, moet met kerst wrken en kan het niet over mn hart verkrijgen uiteraard om af te bellen, want iemand voor kerst zien te krijgen helemaal in de avond is niet te doen... moet dus het weekend weer beter zijn.... Voel me nu wel redelijk maar goed dat is vaak zo in de ochtend, ben nog zeker niet beter...
Nettie: Hier ook ziekte gweest idd.. Blegh! Maar nu gaat het weer beter, we gaan zo ook weer lekker naar buiten.. Dan kan ze mooi met haar buggy van sinterklaas en de pop wandelen buiten Jij ook beterscha met je kindjes! Partriekse: Idd! Maar soms zullen we dat nooit snappen.. Erg jammer, maar ik ben er nu dus ook klaar mee!