januari mama's 2009 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door patrieske16, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Nou net naar het cb geweest en eigenlijk niets bijzonders te vertellen hij woog precies 12 kilo en is 86 cm,precies op de gemiddelde lijn..........verder had ze ook de brief gehad van de kinderarts en zag dat jaimy nu ook weer een flinke ontsteking in zijn keeltje heeft en haar advies is naar de KNO arts en ze zal dit ook bij de ha neerleggen............verder niks te melden,hij doet alles goed op de gerichte lijn.........

=================================================

Joyce.........Ja soms is het even klote maar dan ben je er ook echt klaar mee,al vind ik het voor jou nog moeilijker want het is je eigen vader en je meisje der opa en dat is erg klote..........
    mijn vriendin heeft mij gisteren nog gebeld en was het gewoon echt vergeten dus ja dat kan altijd gebeuren,maar goed ze belde en zei ook meteen sorry,maar van Mart zijn broer hebben we ook gewoon echt niets gehoord,ja en misschien ben ik harder,maar voor mij is het klaar.

==================================================

Nettie.........Jazeker daar hebben we zelf wel voor gezorgd dat we een fijne dag hebben gehad,dat laat ik door niemand afpakken:D.

Jeetje wat zijn ze ziek bij jullie en jij ook zelf zeg,heel veel beterschap voor jullie.........

2. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Patrieske:
    Helemaal goed dus! Ik ben al heel lang (maart) niet meer bij het CB geweest, weet nog dat ik een oproep zou krijgen voor oktober zeiden ze, maar niets ontvangen!
    Nee, je snapt het verkeerd.. Met m'n vader heb ik geen contact meer, al bijna 2 jaar wee niet meer.. Ook hij stuurd haar geen kaartje ofzo met haar verjaardag trouwens, maar dat heb ik ook liever niet! Het gaat om mijn opa, van vaders kant..

3. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Patrieske, gefeliciteerd met de verjaardag van zoontjelief ;)
    Wat jammer dat er altijd mensen zijn die niet komen. Gelukkig hebben de kids het zelf nu nog niet in de gaten.

joyce, hier gaat verder wel alles goed. We worden alleen erg ongeduldig allebei van het wachten :)

Nettie, beterschap. Hopelijk ben je met de kerst weer beter.

Ben er weer snel vandoor...manlief is met Luca weg en Mila slaapt dus dan kan ik ff snel de badkamer poetsen.

4. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @joyce: gelukkig zijn de meiden weer beter! Ik voel me ook al iets beter hoor, maar veel praten lukt nog niet... ben vanmiddag overgstapt op fluisteren... kon niet meer gewoon praten, zodra mn stem wat rust heeft gehad kon ik weer "gewoon" praten.... verder wel weer een stuk beter! Hopelijk morgen weer fit, kan ik weer es wat in huis doen en ff met de meiden naar buiten, zijn we wel ff aan toe!

@patries: ach ja, liever alles maar ineens dan ben je dr ook maar weer vanaf! (positief denken...ahum haha, had je me vrijdag moeten horen.... :D )
    Fijn dat het een mooie dag is geworden, en gelijk heb je hoor! Dat laat je je door niemand afpakken of verpesten!!!

@chantalk: thanx... en ja ik zal wel moeten ook met kerst he? Kan het mn collega's niet aan doen dan juist ziek te zijn... Maar ik denk dat t goed gaat komen, gaat alweer de goede kant op!

5. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Chantalk:
    Was je met Luca en Mila snel zwanger dan?
    Ik hoop dat het snel raak mag zijn!

Nettie:
    Van dat binnen zitten wordt je gaar he? Tenminste dat probleem heb ik wel.. Ik moet ook NODIG huishouden maar ik kan mezelf er niet toe zetten, heb een week binnen gezeten met een meisje dat me contstand bezig hield en aandacht wilde.. Ik geniet nu van mn rust tijden ;)
    Sterkte met je stem, betershcap!

6. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Noel heeft vanavond kerstfeest op school,en wij mogen ook komen van hal7 tot 7 uur dus ik ben vanochtend al een dienstje gaan draaien zodat ik er bij kan zijn:D

==================================================

Nettie........hahahah nou volgens mij was je vrijdag ook flink beroerd als ik op je hyves las,dus ik ben ook niet de leukste thuis als ik ziek ben,en wie wel;)

===================================================

Chantalk.........Nog bedankt meid.
    Ja en het is Mart zijn broer,ik heb het los gelaten,maar Mart zit er wel mee,en dat snap ik wel ,omdat ik ook gezegd heb dat ik niet meer na zijn verjaardag ga,eerst vergeet ie ons ,kwam ie nog heel laat aan,bij noel kwam ie 2 dagen later en bij jaimy laat ie helemaal niets meer horen,wat moet ik dan,als gek otje blijven gaan:x

==============================================

Joyce.........Anders mail je ze even waarom ze niets meer hebben laten horen,jaimy is voor het laatst op 15 juni geweest en moet nu pas weer als hij 3 jaar word.

Ow sorry ik dacht je vader,ik weet dat vanaf je meisje haar geboorte dat je het contact had verbroken dus dat was eigenlijk dom van mij om te zeggen.
    Maar had je met Opa nog wel contact dan?

==============================================

7. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ja met mn opa wel.. Ach, ze zullen van zijn kant wel zijn kant kiezen ;) Lekker laten, gelukkig kennen zij hem niet zoals wij hem kennen.. Kost het ook geen energie meer!

Oh ook zo laat pas weer.. Nou ik vind het hele CB gebeuren toch wat te veel gezeik, nooit doe ik iets goed.. Ze is te licht en te klein en blablabla.. En naar mij luisteren deden ze niet! Jah die ik de laatste keer had, die luisterde echt naar wat ik te zeggen had, da's best fijn trouwens..

8. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Hier niet veel te melden,drukke dag gehad van het ene gebouw naar het andere moeten hollen:$,maar gelukkig is alles af,en heb ik nu welverdiend vakantie:D
    Heb toenstraks op school de falshmop gezien,als het goed is krijg je het vanavond bij de bostion te zien,en ik heb het filmpje op mijn hyves,voor degene die mij op hyves hebben en anders zal ik de link wel hier plaatsen als iemand het wilt zien:p

Morgen nog kerstontbijt op school ,dat is gezellie he dan hoeven we niet te werken hahaha.

Mijn boodschappen heb ik vanmiddag al gedaan,het was een gekkenhuis dammmmmmmmmmm.

===============================================

Joyce........Nee inderdaad verspilde energie,maar goed soms doet het toch nog even zeer toch,dikke knuf.

Dat is inderdaad fijn als ze naar je luisteren,ik moet zeggen dat ik eigenlijk nooit echt iets heb met hun,alleen een keer met de verpleegkundige die kwam toen hier voor een gesprek met de geboorte van jaimy en zei gaf onze noel straf en zette hem in de gang,toen kon ze der meteen uit van Mart,en hij had ook gelijk ook,niemand straft ons kind alleen wijzelf....ja en de juf op school dan,en mijn ouders als ze bij hun zijn,mmmmmmmdat zijn er dan 3 ;)

9. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    patrieske:
    Zo is het maar net! Kom op zeg, doe je toch ook niet of wel? Die van ons is 2x langs geweest en toen deed ik het volgens haar al verkeerd!

10. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Haaai!

Hoe zijn de kerstdagen geweest? Iedereen fijne dagen gehad?
    Wij zijn beide dagen op het ijs geweest :D Jammer dat we vandaag weer moeten werken, dat maakt het allemaal wel een beetje vreemd maar ja t is niet anders

11. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Hallo!

Hier hele fijne dagen gehad, heb wel gewerkt maar dat was ook echt gezellig, leuke collega's lieve bewoners dus helemaal fijn. Overdag heel gezellig gehad met ons 4en en lekker gegeten. Hebben echt genoten!
    Nu is man weer aan t werk en ik ben aan het bijkomen van 2 late diensten en toch weer vroeg op de dag erna... dat breekt toch op... Ben gelukkig wel helemaal weer beter! Dat is wel erg fijn!

Ik las net op hyves dat goofychick bevallen is van een zoon!!! Wilde ik hier ook maar ff melden,ook al komt ze geloof ik niet meer in dit topic... Mocht je hier toch nog meelezen goofy: ook hier nog een keertje: Gefeliciteerd!!!! Hopen dat alles goed gaat en je een fijne kraamperiode hebt!!!

Nu ff lekker bankhangen hier. Heb net boven opgeruimd en stof gezogen, dus heb het wel weer ff verdiend vond ikzelf :D

Tot later!

12. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Nettie:
    Volgens mij is Goofy laatst hier een keer geweest, ik denk dat ze zo af en toe even kijkt :)

13. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Nettie, weer helemaal opgeknapt?..oh ik zie het al :D

Joyce, ja bij Luca was het de 4e maand raak en bij Mila al de 1ste. Nu zitten we in de 6e maand dus dat valt wel ff tegen :)
    Wat vervelend dat ze p het cb zo zijn. Ik heb er hier gelukkig geen vervelende ervaring mee, maar lijkt me niet fijn.

Patrieske, ik zou idd ook niet meer naar zijn verjaardag gaan. Daar zou ik ook zo klaar mee zijn.

Hier ook fijen kerstdagen gehad.
    Alleen wat probleempjes is de familie die kerstsfeer een beetje heeft verknald. December is nu bepaald een leuke maand voor ons..hopelijk beginnen we het jaar met een mooie positest ;)

14. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Chantalk:
    Oh jah, dan valt het idd wat tegen. Maar in 2011 heb je vast snel een positieve test in handen!
    Ach, het ging in het begin al mis, en eigenlijk ga ik omdat ik een afspraak krijg maar anders hoefde het niet voor mij hoor. Manlief zegt ook, ga maar niet ik vind alleen de prikjes prima. Maar ja ook is er ergens de nieuwsgierigheid voor het groeien en het gewicht he :D

15. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Hallo allemaal, ben hier maar weer eens zie dat er nog een aantal hier zijn!!
    Tess is maandag alweer 2 geworden wat vliegt de tijd he..........
    Vandaag heeft ze haar verjaardag op het KDV gevierd ik had nijntjes gemaat met een klein kadootje erbij, Tess heeft ook nog een kadootje gehad op het kdv een verrekijker of volgens haar een kijken!!

Alles goed met alle kindjes?

16. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Iedereen een gezond en gelukkig nieuwjaar!

Journey, gefeliciteerd met de verjaardag van je kleine meid.
    Gaat echt snel heh?! :(

17. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Na een hele verveleden afsluiting van het jaar. Mogen we het nieuwe jaar beginnen met geweldig nieuws.
    Wij zijn zwanger!!!
    Ik ben zo happy! Na alle ellende is dit wel heel erg fijn.

18. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai allemaal

Voor iedereen de beste wensen voor 2011.
    Het heeft even geduurd voordat ik er was,ben zo ziek geweest en heel de fam,ik ben nog flink ziek hoor,maar goed lang verhaal en heb niet zo de puf om te typen;)

----------------------------------------------------------------

chantalk..............meid wat een gewedlig nieuws,ik ben echt heel blij voor je meid.
    Vertel alles wanneer heb je je test gedaan meid?

19. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Wauw wat een goed begin.. GEFELICITEERD!!!

20. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    bterschap Patrieske!

Deel Deze Pagina