Ben zelf begin feb uitgerekend, maar nog niets te zien....zal dus zelf wat foto's laten zien, als er ook echt wat te zien is. en dan is het nu tijd voor:....................... De buikjes Februari 2012
wow de februari buikjes alweer gefelii ik wil ook meedoen hoor wie weet lukt dat als het deze ronde raak is, geniet ervan!
ik ben ook in februari uitgerekend. ik hoop dat mijn buikje nog even op zich laat wachten want ik ga over 7 weken trouwen en anders pas ik niet in mijn trouwjurk
yeah, ik mag me hier ook aanmelden!!! ben zo blij.... wij verwachten ons 2e kindje ook in februari 2012... kunnen we lekker kleppen hier hihi kuskus riniti
Mijn kindje is ook in feb geboren alleen in 2011. De tijd gaat ecgt snel. Heel veel geluk gefeliciteerd.
Gefeliciteerd dames, Ik ben eigenlijk op het randje in januari 2012 uitgerekend( tot nu toe, je weet nooit of het aangepast gaat worden bij de echo's). Maar vindt dat er op dat topic al heel veel dames praten en dat er meer dames zijn die ruim 8 weken zwanger zijn, dus denk meer aansluiting te gaan vinden bij jullie Ik ben totaal niet slank, dus voordat ik een foto ga plaatsen moet er echt al wel heel wat te zien zijn, dus dat wordt over een maandje of 4/5 Hoop dat we naast foto's ook gezellig wat kunnen kletsen over het zwanger zijn.
gezellig hoor!! kunnen we idd lekker met elkaar kletsen!! is het voor jou je eerste kindje?? voor ons is het de 2e! ons zoontje is van februari 2009 dus hopelijk zit er wel wat tijd tussen en word het niet dezelfde dag ik plaats ook nog geen foto's hoor, vind het nog ff te vroeg daarvoor, als ik dalijk een mooie buik heb zet ik er wel een op nou, gezellig om hier met mekaar te kunnen kletsen, liefs riniti
Volgens berekening via internet wordt het voor mij ook februari! Dus ik sluit mij ook bij jullie aan! Ik heb nog niet echt een buikje, ja 's avonds! Maar ik was de laatste 2 weken 2 kilo aangekomen dus het kan ook daarvan zijn
Ook ik word een februari-mama! Tenzij onze uk eerder besluit te komen natuurlijk... Dus sluit ik me gezellig bij jullie aan! Er is nu nog niet veel te zien, maar hoop over een tijdje hier foto's van een mooie, groeiende buik te kunnen plaatsen!
Hey meiden ik mag me hier ook aansluiten! Ben zoals het nu lijkt 4 feb uitgerekend.. Mijn buikje is al aardig opgezet! Heb nog geen foto maar die zal ik zo snel mogelijk even plaatsen!! Aan iedereen: GEFELICITEERD! Had zelf al een clubje opgericht haha http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/280350-februari-2012-mamas.html Hier de foto's, daar de gesprekken?? Liefs!
Hallo dames! Heb 15 juni echo omdat we vanwege mijn onregelmatige cyclus niet weten hoe ver ik ben maar na eigen logica ben ik 5 feb uitgerekend! Kheb altijd de buikfoto's in de gaten gehouden nu ben ik net verhuisd en kan ik alleen nog internetten via me mobiel. Alleen balen want daarmee kan ik alleen foto's in mijn album zetten en niet in bericht want hij pakt t bijlage venster niet Iemand tips? Kga er zo wel 1 maken voor in mijn album dan kan ik straks vergelijken hihi durf ze niet gewoon in me tel te bewaren straks ziet iemand ze!! Hahs