Joy van den Berk (jade) Gisteren ochtend om 7:48u is ons mooie meisje geboren! Haar naam is Femm, ze weegt 3360 gram. Wij zijn zo ontzettend trots en gelukkig!!! Stond op FB dus denk wel dat het hier ook mag bekend gemaakt worden!! Gefeliciteerd meid!!!!!!!!!!!!
Jade van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Femm!!! eindelijk weer een beetje babynieuws hier
Jade, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Femm! En Eendje, ik vind ook dat ik aan de beurt ben maar ja, dat vind onze kleine vent nog steeds niet... We zijn weer terug van de verloskundige. Ze kunnen niet strippen. Dat wil niet zeggen dat de bevalling niet spontaan zou kunnen beginnen. Morgen om 09 uur bellen naar het ziekenhuis vooor een extra controle met hartfilmpje en echo. Dat doen ze sowieso morgen en dan wordt er meteen een afspraak gemaakt om in te leiden. Dat wordt dus tussen zaterdag en woensdag. Woensdag ben ik 42 weken en ze laten niemand meer langer dan 42 weken lopen in Nederland. Ik baal natuurlijk wel dat hij er nog niet is maar ben opgelucht met de duidelijke uitleg en antwoorden. Dus morgen weten we weer meer. Althans de datum van inleiden. Of hij moet dus nog spontaan komen.
@MiniM allez vooruit het einde is eindelijk echt in zicht he! Jammer dat ze niet hebben kunnen strippen, ik stel voor om nu aan je huishouden te beginnen Je poetst, stofzuigd en doet al het mogelijke tot je echt niet meer kunt Dan ga je slapen en de dag erna begint het
Doe ik al 2 weken. De keukenkastjes zijn wekelijks opgeruimd en uitgesopt, stofzuigen, dweilen, afwassen, kleine boodschappen halen enz. Maar allemaal zonder resultaat.... Nou ja, tis hier wel kei schoon hahaha
@jade, proficiat met jullie femm @minim, spannend meid, hopelijk begint het spontaan maar einde is in zicht...
miniM meis wat een geduld moet je hebben zeg, maar wel fijn dat je in ieder geval weet dat je niet langer dan 42 weken hoeft door te lopen, al duim ik voor je dat het een dezer dagen spontaan begint natuurlijk!
Jade, zomaar stiekem bevallen! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Femm!! Wat een mooie foto's zag ik weer. Prachtig he, die eerste lachjes! Heerlijk!! Hier vanmorgen naar m'n werk geweest, was best gezellig!
Oh ja, Mini, wat fijn dat je in elk geval duidelijkheid hebt. Voor volgende week woensdag heb je je ventje in je armen!!!
Mijn geduld is al weken op hoor, maar moet eerlijk zeggen dat ik er nu best vrede mee heb. T kan echt nooit meer lang duren (al duurt nu elke dat eigenlijk te lang) maar ga nu gewoon uit van de datum die de gyn morgen afspreekt en al wat het eerder wordt is mooi meegenomen.
He meiden ff snel Hallo vanuit het ziekenhuis alles is oké Lukas is een heerlijk mannetje bevalling uiteindelijk keizersnee met volledige narcose veel bloed. Verloren maar vandaag Al over de gang gewandeld pijn valt mee en Martijn is een superpappa
Moi gefeliciteerdmet Lucas!! (naast nienke ligt ook een lucas hihi) Jade gefeliciteerd met Femm! Nou MiniM nu jou beurt meis! verder hou iok het kort ben moe en ga nienke d'r broek ff doen
Jade gefeliciteerd met jullie dochtertje geniet er van.. Moi lekker dat alles goed gaat meid. Minim eind is in zicht meid..
je moet ze soms even op hun buik leggen,dit was niet langer dan een min,ja hij vond het niet leuk heb hem daarna ook gelijk gepakt
moi toch nog een keizersnede dus, wat enorm balen zeg! maar zo te horen herstel je goed, moet zeggen dat het mij ook meevalt wat betreft het herstellen van de keizersnede. maar ja mannetje is er eindelijk! en wat fijn dat Martijn ook zo'n goede papa is! vertederend om te zien hoe de mannen toch echt papa worden als ze hun kindje eenmaal in de armen hebben he?