MayD, ook hier heupafwijking in de familie, maar gelukkig ikzelf en de jongens niet.. uit voorzorg ook hier altijd binnen 3 maanden een echo voor de heupen... wel fijn dat zulke dingen tegenwoordig gelijk gecontroleerd worden voor zover mogelijk...
Hier: tja.. Wat zullen we er eens van zeggen, zucht! Gisteravond en vannacht weer weeen gehad, en besloten om nog even niet te bellen en te wachten tot ze wat heftiger werden.. Helaas werd ik op den duur wakker en waren ze weer gestopt! En ze waren weer zo mooi regelmatig, en ook nog eens om die 4 minuten! Maar ja.. We zullen maar denken dat het hard bezig is vanbinnen. We wachten weer af!! MiniM: veel succes, ga voor je duimen en aan je denken
volgens mij hebben die 2 vanons echt een deal gesloten stampertje... ze komen tegelijk en het liefst zo laat mogelijk... alles om de mama's te pesten
heb net het uitzettingsbevel op mijn facebook gezet, wie weet helpt het.. van mij mag de kleine er ook wel uitkomen... hier thuis zit iedereen er doorheen.. de kids maken alleen nog maar ruzie en luisteren niet, mijn man, die normaal heel weinig slaap nodig heeft loopt erbij als een zombie en bij mij doen hormonen ook z'n werk en kan alleen nog maar janken...
Lieve meiden die nog BIB hebben,ik denk aan jullie en duim dat ze zich snel gaan melden ik voel me soms best schuldig eronder,omdat Elyano al besloot met 37 weken en 2 dagen te komen,ik weet ik hoef mij er niet schuldig er over te voelen,maar toch,snap dat jullie er naar verlangen!
nadedy, lekker genieten meis.. hier vind ik het vooral erg zwaar omdat er ook nog 2 kinderen afhankelijk zijn van mij... zij zijn degene die er het meest onder lijden... en daarnaast, mijn jongens kwamen beide met ruim 38 weken en daar stel je je dan, hoe dom ook, toch een beetje op in... ach, nog max 2 weken zullen we maar denken.. en wat is 2 weken op 42 he ..... soms is een beetje nuchter nadenken wel handig.. maar die rot hormonen en lichamelijke klachten maken het er niet beter op...
heel begrijpelijk,Délano de oudste die kwam met 36 weken en 6 dagen,door zw vergiftiging,Sylvano de tweede ik was de 37 weken gepasseerd natuurlijk blij maar toen leken die weken ook wle jaren te duren want hij kwam met 39 weken en 6 dagen,en nu zo spontaan ineens al met 37 weken,dus snap heel goed dat je hoopte dat je ook eerder nu weer ging bevallen knufff
@zwangeren nog effe meiden,... Er mag toch een einde aankomen he! @hier merk dat ik meer slaap nodig heb... Heb deze nacht niet moeten opstaan voor de fles om 4u (deed mijn lieve man eens) maar had deze morgen nog moeite! :s Ik zou echt zo eens een hele nacht blijven liggen... Maar goed enkele maanden en dan mag dat ook weer he zo Noah naar school, mama op de bank, Milla slaapt ook effe @NAdesy idd!! JOEPIEE!!! hier zondag al 3 weekjes, wat vliegt de tijd he!!!! Geniet maar meid!! En van dat aftellen, Noah kwam hier ook op 38+5 dus telde ook af naar die datum, maar heb geluk gehad Ze wilde nog dagje vroeger komen... Deze zondag gaan we bij mijn grootmoeder op bezoek Ze is nog redelijk gezond maar wil dat ze Milla ziet, men weet nooit he! Ik zou me zo slecht voelen moest er met haar iets gebeuren en ze de kleine Milla nooit zag... Daarna gezellig bij tante gaan eten is allemaal nl op 150 km van bij ons Dus gaan meteen een beetje de ronde
Goedemorgen! Al 1 maand!! Gefeli Nadesy! Jade, komt me bekend voor, dat niet goed ingedaald. Eliza was ook niet goed ingedaald. Tijdens de persweeen heb ik wel elke keer meegeperst stiekem en dat hielp gelukkig. Ik kon ze ook gewoon niet wegzuchten, dus ik moest wel meepersen @de nog zwangeren: heel veel sterkte! Het kan niet lang meer duren meiden!!
hier schoot sjoerd bij de weeën omhoog... moest daarom op mijn linker zij gaan liggen (zou indalen bevorderen) maar vervolgens kwam meneer scheef te liggen en hebben ze hem met de vacuum moeten halen(hij kreeg het benauwd) jelle daalde gelukkig bij de weeën wel goed in... en deze dame wil ook nog niet indalen.. hopelijk doet zij het ook met de weeën...
Hoi. meiden ja hij lag idd op zijn buik had VL gedaan ivm spugen vruchtwater vandaag enorme last van tranen pff vandaag. van infuus af en pijnstilling door ibuprofen elke 6 uur
Heej Moi, wat goed om weer even van je te horen! Fijn dat het infuus er van af is, niks prettig! En die tranen... laat maar komen het hoort erbij! Mag ik je vragen waarom jij algehele narcose hebt gehad? Heb ik nm. ook gehad omdat de ruggenprik niet wilde lukken. Gewoon ff nieuwsgierig...
Goede morgen Lekker geslapen hihi mevrouwtje 7u eten en kwam om half1 en half 6. Wel lekker en heel raar als je wakker word. We waren ook laat slapen hihi.
Mini, succes! Dino, lekker he, iets langer slapen! Eliza heeft vannacht van 10 tot half 4 geslapen. Daarna wilde ze om half 8 weer. En nu ligt ze nog lekker te slapen, maar ze moet zo in badje Gaan we haar eens een keer wakker maken ipv andersom Jannie, hopelijk daalt je meisje dan idd gewoon in tijdens de weeen. Ik heb het ook bij allebei gehad.... Heel vervelend ook als je vliezen zijn gebroken en je dan moet blijven liggen....
hoef (als er geen weeën zijn) niet in de supermarkt te gaan liggen gelukkig.. maar moet wel met gepaste spoed naar huis om plat te gaan liggen en te bellen... ze ligt wel in mijn bekken, maar ze ligt totaal niet vast.. met strippen konden ze haar er zo uit duwen en das niet voldoende... denk dat de jongens de ruimte gewoon te ruim hebben gemaakt (4240 en 4140 gram, terwijl mama maar 1.61 lang is )