goed zo meis dat je het er niet mee eens was,super dat je morgen word ingeleid,en kanme voorstellen dat het spannend is,je kunt het
minim wat spannend meis! alvast heel veel succes voor morgen! hier vandaag Sem gewogen, hij was vandaag 3630 en bij de geboorte 3360, dus hij is in 2 weken nu 270 gram aangekomen, erg netjes toch? ons mooie mannetje is vandaag alweer 2 weken oud! wat gaat het hard! ff spammen nog hoor
ja hij was iets van 100 gram afgevallen na de geboorte dus dan is hij inderdaad zelfs nog iets meer aangekomen volgens mij doet hij het wel goed dan
ik weet pas 2feb hoe veel ze aan gekomen is. Wil het spannend houden. Maar ze krijgt al een dikke bolletje en spek beentjes hihi. Zitten zelf plooitjes bij lol. Heerlijk toch.
Koorts is gezakt nu wel hoofdpijn nog..als morgen weee koorts heb bellen we de huisartsenpost Svenn is ook zo onrustig vanmiddag met flesje gehad daarna na 100 cc nog honger vriend heeft hem gstroost maar elke keer bij tetug leggen huilde hij weer..ipv drie zat er nu twee uur tussen de voedingen..net weer aan de borst gehad rechts 30 en links 5 min nu ligt hij in zijn bedje te mopperen .kijk het ff 20 min aan.. Sorry kan nidt reageren ben op me telefoon
Goede avond meiden! Zo zit je de hele dag op ZP en zo heb je er gewoon geen tijd voor! Ik geniet ontzettend van ons meisje, ben gewoon verliefd!! Wat ontzettend bijzonder zo'n klein kindje dat je zelf op de wereld hebt gezet. Ik heb het rolletje van de bevalling nog niet helemaal af kunnen draaien hoor. Het is best heftig geweest allemaal. Gelukkig zijn Frank en mijn moeder bij de bevalling geweest, zij hebben alles beter meegekregen dan ik. Femm was de eerste dag al 200 gram afgevallen. Gisteren zijn we daarom naast BV ook met KV begonnen (fingerfeeding) Mijn BV komt nog niet echt op gang, ik kolf om het te stimuleren. Ik heb in 2009 een borstverkleining gehad, dus het is nog maar de vraag of de BV goed op gang zal komen. We zullen zien, ik doe in ieder geval mijn best en aan Femm zal het helemaal niet liggen! Sjonge jonge wat heeft dat meisje een zuigreflex! (auw!!) Heb effe geen puf nu om op de rest te reageren maar wil miniM wel heel veel succes wensen morgen!! Zet 'm op meid! Jullie mannetje is er bijna! Effe spammen hoor
Delilah: hij is dan idd goed aangekomen Jade: mooi meissie zeg "smelt" tm: hou het maar goed in de gaten meid
nee hoeft niet in de gaten gehouden worden zo lang ze goed drinkt. 2 feb gaan we er wel heen wegen meten etc. Tenzij ik het niet vertrouw dan kan ik even langs komen maar wil me niet te druk maken want ze komt wel aan haha. En ze drinkt nog altijd 120 en drinkt ze soms op en soms ook niet.
zo'n mooie baby's weer he!!! @Delilah hehe heb net zo'n wikkeldeken In het roze en in limoegroen lekker warm he Goh goh mag ik effe klagen? :s Milla huild al de hele dag bij het voeden :s Ze drinkt eerst zo'n 70-80cc dan stopt ze begint te krijsen en blijft krijsen tot ze waarschijnlijk zo moe is en in slaapt valt :'( Pfff Het is zo vermoeiend en vind het zo erg dat ze zo huild Ze heeft net een kakapamper gehad nadat ik haar temp genomen had, dus mss kan ze niet :s kweet niet hoe men dat kan voelen ofzo? Ze eet anders redelijk (gisteren enzo) maar sinds deze morgen... Misschien gewoon minder dagje? Gaat harde nacht worden zo denk ik... Sorry moest effe van mijn hart. Slaapwel dames!!!
Eendje hier denk ik ook eenzeare nacht svenn wil maar niet slapen en huilt veel...ga nu twijfelen of hij wel genoeg eet haha
pff weet je wat ik mis dat ik het altijd warm had hihi. Heb ijs handen en voeten dat had ik nou helemaal niet gemist. Oja en we zijn gister aaf toch stout geweest hihi *bloos* we moesten alleen wel stoppen want het begon te irieteren
TM, als je koorts hebt zou ik gelijk ff bellen... klinkt als een borstintsteking.. warmte ertegen aan (compressen, hete douche) en goed je borsten masseren, zeker op de rode plek.. (voelt het daar ook hard aan???) ben ff kwijt of je ook BV geeeft??? ma zo ja, als je die borst aanlegt tijdens het drinken ook goed je borst masseren!!!
Ti's niet super rood meer rode gloed en ja ti's ook hard als Sven drinkt dan masseer ik het ook onder de douche ook.... @jannie geef idd bv
Jade wat een mooi meisje!! Tm beterschap meis! zou wel ff bellen! eendje die wikkeldeken is echt superfijn! in het roze vind ik hem ook super, als ik een meisje zou krijgen zou ik hem in het roze hebben gekocht heeft Milla geen last van krampjes ofzo? is inderdaad heel zielig als ze zo huilen