Gefeliciteerd. Met Ties. Ja leven en dood pff weet nog wel met de begrafenis van ons mannetje 180 man en bij de geboorte nog geen 10 hoe hard is dat. Heel veel hadden hem ook nog nooit gezien en dan ligt hij daar en zien ze hem pas toen het te laat was . Daar zijn we ook boos over geweest wel als hij overleden is maar niet toen hij in leven was snif, En me nichtje wilde ook rennen en spelen met de knuffels die er lagen voor hem tja ze snapte het niet maar leuk was het niet. Maar veel is toen langs me heen gegaan.
Pff meis dat meen je niet,allemaal sensatie zoekers sorry dat ik het zeg kan me voorstellen dat je daar goed boos over bent geweest! mega knuff
Meiden, wat doen jullie overdag? Proberen jullie de kleintjes zoveel mogelijk boven in hun eigen wiegje te laten slapen. Of houden jullie ze constant beneden op de arm en in de box?
wen, bij de jongens probeerde ik gelijk een ritme erin te brengen... dus 2 slaapjes in bed (en de nacht natuurlijk) en de andere slaapjes in de box/kinderwagen.. ben je al een beetje gewent aan de kleine dame?
hier ligt Elyano in de box te slapen,heb ik een lekker bedje gemaakt,zo leerd hij ook met de geluiden om te gaan,
Jeetje Dino, dat is inderdaad wel erg zeg! En Eendje, bedankt voor je lieve woorden! Kindergeluiden zijn wel ontzettend relativerend in dit soort tijden! Wen, Eliza sliep eerder eigenlijk overdag steeds beneden in de kinderwagen of box. Maar ze ging steeds huilen als ze in haar eigen bedje lag, ze kon niet goed tegen de stilte. Dus nu doe ik haar expres in haar eigen kamertje, zodat ze daar aan went.
als ik boven aan de gang ging had ik altijd de tv aan staan of de radio.. en deed ook gewoon zuigen en dweilen als ze sliepen... ze slapen nu overal doorheen
@Jannie Ideaal he hier net zo maar vind het fijn in de box ook al wonen wij in een apartement,maar zou kan ik hem goed in de gaten houden,omdat hij zich vaak nog wel verslikt
das idd minder.. dan zou ik ze ook in de box/wagen leggen... hier kindjes die eigenlijk nooit spuugden, dus dat scheelde.. en had er wel een hele gevoelige babyfoon naast staan..
Minim gefeliciteerd met jullie zoon Ties. Wen29 Merel ligt overdag 1 of 2 x in de doomoo en de rest in bedje. Soms wil ze dat niet s,avonds en ook niet in de doomoo dan maar lekker in me arm liggen ook goed. Dino dat is echt wel erg bah. Nou heb je heel veel geboortekaartjes verstuurd zijn er pas 4 vrienden langs geweest doet me echt zoveel verdriet dat niemand ff Merel wil bekijken kan er wel om huilen bah... Zal de hormonen ook wel zijn.. Weet wel met de tweede wie ik wel stuur en wie niet.
aah wijffie begrijpelijk,hier net zo,ik kan ze ook nog op 1 hand tellen,maar ik vind het prima zo,van mij hoeven ze dan ook niet meer te komen,ik bedoel je geeft bepaalde mensen een kaartje van wie je denkt die komen wel maar niet dus,en waar je ook dacht van dat je daar een band mee had, mega knuff lieverd
Ach, hier zijn er ook nog niet zoveel geweest. We hebben al wel heel veel kaartjes gekregen, bijna net zoveel als dat we verstuurd hebben.
Hier ook weinig kraamvisite en ook niet zoveel kaarten gekregen als verstuurd. Blijkbaar vinden mensen een eerste kindje intressant maar een 4e niet meer.... Ik vind dat echt jammer. Elk kind is het toch waard om te bekijken enzo?
MiniM van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Ties!! eindelijk is jullie lange wachten beloond!! Hier slaapt Sem overdag in de box en als ik naar bed ga dan gaat hij in z'n wiegje. hij gaat ook gewoon overal mee naar toe, in maxicosi of de kinderwagen. zo heb ik hem lekker altijd dicht bij me, en went hij mooi overal aan. en hij heeft er verder geen last van, het is een rustig en tevreden mannetje even een vraagje aan de dames die ook een keizersnede hebben gehad, hoelang hebben jullie gevloeid? of vloeien jullie nog steeds? ik vloei nog steeds, ik vind dat best wel lang, maar weet eigenlijk niet of dat normaal is?
Hier 3 x ks en drie kerr verschillende vloeiperiode.. Bij eerste 3 weken Bij tweede 6 weken En nu heel weinig en zo dagen niet en dan ineens weer een plens..
Minim en stampertje gefeliciteerd!!!! Eindelijk lekker genieten van jullie prachtige zonen!! @ kraamvisite hier loopt het ook niet storm bij sem wou iedereen al in de eerste week komen. Ook bellen er maar weinig mensen enz. Ik vind het jammer maar kan me er niet druk over maken meer. Je hoort het van iedereen dat het bij een 2de hel wat minder is. @ vloeien bij sem 5 weken(vaginale bevalling) en nu vloei ik wel wat maar niet veel meer alleen als ik meer doe. @ slapen ik probeer dr altijd in bed te leggen. Meestal gaat dat wel goed maar de nacht heeft ze nog maar 1x in haar eigen bed geslapen ze begint gelijk te mopperen als ze dan in bed ligt dus nu slaapt ze vaak bij ons in bed. Ik vind dat niet fijn(wagenbak slaapt ze ook niet) maar ik heb ook me rust nodig en zo kan ik nog iets slapen.Verder doet ze het wel goed ze slaapt van voeding naar voeding en in de nacht komt ze rond 3 uur. Verder moppert ze niet veel alleen om eten haha.
Delilah, ik vloei ook nog steeds. Vind het maar lang duren, maar schijnbaar toch normaal. Verder hebben wij het hier express nog even rustig gehouden met bezoek. Vanaf deze week komen er meer mensen langs. En wat de kaartjes betreft, het zijn er een hoop maar nog lang niet zoveel als bij de oudste... En wat slapen betreft, Joes is een erg slechte slaper. Ligt het liefste op zijn buik dus dan leg ik 'm in de box zodat ik hem goed in de gaten kan houden. Verder slaapt hij erg slecht in als hij wakker in de wieg wordt gelegt en gaat hij alleen slapen in zijn wiegje als hij er in slaap in wordt gelegt. Dus een hele heisa hier... Hoop dat het snel beter gaat!
heb je al geprobeerd joes in te bakeren zondagskind? Sem was ook erg onrustig enz daar werkte een puckababy erg goed.