@Slapen snachts hier ook niet in de wieg heb het laatst weer geprobeerd drama!heb hem dus maar weer naast mij neer gelegt op de aankleedkussen of naast mij,net zoals wat ninja zegt dan slaap ik toch iets,al is het licht
Overdag rusten is er ook niet meer bij met meerdere kindjes dus ja je moet iets he in de nacht haha. Ik probeer het wel iedere dag maar soms is ze zo wakker en dan wil ze echt niet slapen. Meestal valt ze aan de borst in slaap maar op een of andere manier na 23 uur niet. ach het komt vast goed. Ik wel er wel voor waken dat ze er niet aan gaat wennen bij ons in bed want ik heb eigenlijk geen zin in dat ze over 1 jaar nog bij ons ligt haha
Vloeien hier al vijf dagen nietmeer Slapen svenn gaat rond twaalf uur tot drie naar zijn bedje en rond zeveb in zijn woegje Dames als jullie kindjes drinken hebben ze dan daarna ook lichtere lipjes
vergeet niet meiden de eerste 6 maanden kun je ze echt niet verwennen hoor,dus lekker bij je nemen,het is ook niet niks voor ze eerst zitten ze lekker 9 maanden warm veilig bij hun Mama,en zo opeens komen ze in de koude buiten wereld,
de jongens legde ik met een t-shirt van mezelf in de wieg.. dan hadden ze toch mijn geur bij zich en sliepen ze beter in.. en idd je kunt ze de eerste 6 maanden niet verwennen.. daarna wel en dan gaan ze, hoe klein ze ook zijn, er misbruik van maken
ik ben het er niet mee eens je kunt ze wel degelijk nu al verwennen. zal even een voorbeeld geven van een kindje dat ik ken. ouders namen hem eerder altijd bij hun in bed toen hij in zijn eigen bed moest was het huilen huilen huilen snachts en namen ouders hem maar weer bij hun in bed en zo ging het elke nacht..dit kindje was ook nog geen half jaar..
maar misschien had het huilen wel een andere reden. bij sem merkte je na 3 maanden dat je echt wel een duidelijk ritme moest hebben. maar toen kon je hem best 5 min laten huilen om in slaap te komen nu vind ik dat nog erg vroeg. kind is net uit me buik haha
Nadesy ja stom is dat he ook al is het je eerste of tweede en derde het blijft toch een wonder.. Ik baal erg gewoon van ja moet me niet druk maken maar het is mijn eerste kindje wil je toch showen.... Ach papa en mama genieten wel van haar.. Maar als hun een kindje krijgen zie je mijn ook niet. Ik vloei ook nog steeds gisteren niet en ik dacht eindelijk geen always meer nou niet dus iks weer terug ben het behoorlijk zat hahaaha.. De kleine meid heeft last van darmkrampjes zo zielig poepen doet ze goed en drinken ook wel al komt er soms weer wat uit.. Nu zat ik te denken om friso comfort 1 te kopen is special voor spugen en krampjes en ik gebruik al friso standaart dus kan ik mengen maar ja twijfel weer om te kopen,. Ik heb al spul infalcon gekocht en die gebruik ik al maar werkt niet echt. Is zo zielig
oja hier ook witte lipjes na het voeden.. Ik vind die melkmondjes zo schattig haha Pfff net zitten kijken voor een arm lift en een buikwandcorrectie maar wat is dat duur zeg. Ik ben nu 46 kg afgevallen en heb allemaal los vel verschrikkelijk vind ik dat. Maar ik heb er nog geen last van gelukkig.Maar mooi is anders natuurlijk
dan ben je het er niet meer eens,maar het is echt zo,kindje heeft nog geen benut van ooh ze pakt me op kijken hoever ik kan gaan,natuurlijk is hij bij de ouders fijner in bed,daar ruikt het vertrouwd
Ik merk trouwens wel veel verschil tussen bv en kv met de krampjes sem had al gelijk veel krampen. Evy heeft er tot nu toe nog geen last van gelukkig. Maar ja dat kan nog komen natuurlijk
Vonnie, in overleg met cb geef ik Joes nu 90 water en hierop 1 schep comfort voeding en 2 standaard. Het gaat nu stukken beter met de krampjes, mocht het niet voldoende zijn dat kon ik kijken of 2 scep comfort en 1 schep standaard wel goed ging en anders de hele voeding vervangen. Je zou het eens kunnen proberen. Inbakeren heb ik nog niet geprobeerd, ben mijn zak kwijt... Deze heb ik uitgeleend en ik weet niet meer aan wie, stom stom! Siem heeft hier ook in gelegen nm. Heb alleen de grote maat nog hier liggen.
@buik wand corectie die krijg je wel vergoed als je smet plekken krijgt toch? Maar daarna mag je geloof ik ook niet meer zwanger worden of heb ik dat nou verkeerd hihi. @inbakeren heb je geen omslag doek daar doen wij het mee en het helpt hihi. En had ook gezien dat je een hydrofiele luier omheen kan doen en dan een omslag doek (lekker ouderwets)
@dino ooh wat zielig.. helpt het als je haar op de buik op je arm legt? inbakeren wij doen hier ook met een omslagdoek als hij daar behoefte toe heeft nadesy begrijp me niet verkeerd.. maar dat is mijn mening en ik bedoel natuurlijk niet dat je niet lekker mag knuffelen enzo.. maar ik ben wel van mening dat een beetje regelmaat ook heel belangrijk is ook voor zon kleintje