Bedankt meiden ja merel krijgt nu nog maar 90 CC meer kan ze echt niet op dan doe ik een schepje er nu bij word wel dik maar niet te dik misschien morgen ff kijken voor een speen M voordat ze later wel meer voeding wil.. Meer kan ze nog niet drinken en ze vraagt er ook niet om. Maar dat komt ook omdat ze een slechte start heeft gehad en nu pas 90 cc drink. Goh morgen was mijn uitgerekende datum best wel raar hihih
@vonnie idd rare gedachte he Had ik ook effe de 11ste Ze lag al zo flink in haar box hier alweer hoofdpijn... Ach word het gewend Man brengt lasagne mee dus hoef niks te doen vandaag in de keuken Zalig, dus straks rustig onze Noah in bad steken, zelf douchen, milla eten geven en hop vroeg bed in Whiiiiiii vroeg oogjes toe!!!
Vonnie: 90 is toch netjes? Hier eet ziva hooguit 80, geregeld minder. Als ze het aantal nodige ml per dag maar halen. Hier red ze dat net, wel met 8 flessen per dag
@vonnie ja raar is dat he ik was vandaar eigenlijk uitgerekend. en dan te bedenken dat hij a.s. woensdag al 3 weken is.. zo net ff luiers gekocht bij de etos hadden ze luiers in de aanbieding maar alleen de grote pakken en dus geen nummer 1:S nou maar hopen dat hij gauw uit nummer 1 is en we ook mee kunnen doen haha
hier ook al meerdere acties luiers gekocht..maar iedere keer idd is de nummer 1 op!! pff..en juist die zit nog zo goed...de andere lekt hij mee door dus echt nog te groot voor zijn ieneminie kontje.... Zo braaf als ik zei dat hij sliep..zo slecht heeft hij van half 11 geslapen.....misschien een half uurtje in totaal van hazeslaapjes....en nu net weer een half uurtje..maar nu alweer wakker van de krampen...pfff. Heb wel vandaag enkel borst gegeven, om de 2 uur dat wel want ik heb niet genoeg..maar hopelijk krikt het wat op! (hij heeft alleen om half 6 een flesje van 60ml gekregen omdat mijn borsten leeg voelden en hij zo een honger aan gaf nog....) Arm kind....word helemaal rood in de box nu van het persen en er komt niets......weet niet meer wat ik er aan kan doen. Heb hem al op zijn buik gehouden tijdens krampen, hij krijgt cinababy van vsm...de infacol deed het erger maken. Ik eet al bijna niets wat krampen kan veroorzaken door de bv, we proberen de fv heel weinig te geven..enkel als hij echt honger aan geeft...Hij boert goed tijdens en na een voeding.......maar toch zo een pijn....
hier hebben ze nr1 ook in grote dozen (80stuks) Heb nog 1 doos gehaald zaterdag, was vergeten hoeveel pampers zo'n kleintje nodig had hahaha pff probeerde gisteren een oude broek :s Had ik beter (lees liever) niet gedaan Mijn heupen zijn nog zo breed Hopelijk komt het weer goed... Anders allemaal nieuwe broeken (wat ook zijn voordelen heeft)
olla. Kleine meid heeft net een poepje gedaan haha echt maar heel weinig. Maar ze is wel rustiger pff tis ook dikker misschien dat het daardoor komt dat het moeizaam gaat. De CB had het er al over als ze morgen geen poep heeft laten zien ze misschien dan een klysma moest krijgen gelukkig hoef dat nu niet. En of ze misschien een koemelkalergie of intolerant is. Nu hopen dat het goed blijft gaan en dat ik straks een heerlijke poep luier heb hihi i love poep bah .
Hier hebben we de afgelopen week de hele kruidvat leeggekocht aan luiers...hahaha. Voor allebei onze dochters Voor Eliza van nr 2 t/m 4. Ze heeft de billen al bijna te groot voor nr 1. Nog 20 luiers te gaan en dan gaan we over op nr 2
Hallo meiden!!!!! Sorry dat ik niet eerder verslag uit kwam brengen van mijn bevalling, maar op mijn handy is het niet zo makkelijk lezen en typen etc... Anyway, maandag moest ik me om half 8 melden voor mijn controle ivm het slijm etc. Het gewroet had 1 cm opgeleverd... Maar ze maakten zich zorgen omdat het vruchtwater verminderde... De gyn besloot om me in te leiden, en dat zou de dag erna gaan gebeuren. Ja, spannend!! Ze ging nog even iets bespreken met collegas en kwam daarna terug om af te sprken hoe alles in zijn werk ging. Toen ze terug kwam kreeg ik direct een ander plan te horen, ik werd namelijk direct ingeleid Ja, ik laat het maar over me heen komen. Gel erin, veter erbij, en afwachten maar. Intussen kreeg ik lichte weeen, maar ze waren nou niet bijzonder sterk. Elke keer controle op de ctg, en savonds om 9 uur werd de veter er weer uitgehaald en gekeken hoe het met de ontsluiting was... 3 hele cms... Niet veel dus Morgen weer een dag, afwachten wat het 's nachts zou gaan opleveren. De dag erna inleiding deel 2, niet met gel, maar met weeenopwekkers via het infuus. Heel de dag op de verloskamer mogen vertoeven, want er werd zeker vanuit gegaan, dat dit paardenmiddel zou helpen! Heel de dag wat sterkere weeen gehad, als de dag ervoor, maar niet sterk genoeg helaas. Om 6 uur besloten ze om het infuus uit te zetten, en even af te wachten wat het zich had gedaan en verder zou doen... Nog steeds 3 cm, niks meer... Tsja, best een domper dus. Ik kreeg twee opties, een dag rust, en dan weer inleiden, of de dag erna verder inleiden... Ik zag het beide niet zitten, die twee dagen vond ik niet fijn, en zei dan ook meteen, en wat als ik nou wat anders wil? Ik ben er klaar mee, ik wil een keizersnee! Ok, begrijpelijk... We zetten je voor morgenochtend 0815 uur op de OK, en mocht er iets gebeuren vannacht, dan niet! Om 6 uur de volgende dag werd ik wakker gemaakt, en klaargemaakt! 's Nachts had het niks gedaan dus! Eerst nog aan de ctg, ecg, etc. Katheter werd aangelegd, en om kwart voor 8 werd ik richting de OK gereden. Ze begonnen met mijn rug te verdoven voor de ruggenprik, en toen ze die gingen zetten werd de hartslag van Lukas steeds langzamer. De ruggenprik zetten lukte niet, 5 keer hebben ze geprobeerd, en toen ineens, hoppa, het ging erg snel allemaal, maar ik kreeg een algehele verdoving! Benen omhoog, buik werd gedesinfecteerd en ik voelde iets over mijn mond heen komen, zuurstof, en daarna voelde ik dat er via het infuus verdoving werd ingebracht... Om 10.30 deed ik mijn ogen weer open op de verkoeverkamer. Tsja en dan lig je daar, zonder kindje in je armen, heel vreemd allemaal! De verloskundige had zelf haar eigen kindje pas na 7 uur in haar handen gekregen, en ze had daarom een foto van Martijn en Lukas gemaakt, en die boven mijn bed gehangen. Ook mocht Martijn de verkoeverkamer binnenkomen met Lukas samen, omdat ik de enige was die er lag. Dus dat was heel fijn! Om een uur of half 12 naar beneden en toen kreeg ik hem in mijn armen! Hij werd meteen aan de borst aangelegd, en daarna werden we naar de kamer gereden... Tsja, en dan wordt er infuus na infuus gelegd, de verpleging en de artsen kwamen elke keer langs. Elke keer een beetje meer vertellend over de hele bevalling. Lukas had in zijn vruchtwater gepoept, dus het werd allemaal spoed. Tijdens de bevalling zelf ben ik veel bloed verloren, meer als 500ml, en ze hebben net geen transfusie gedaan. Hierdoor ben ik dus een lijkbleek vrouwtje momenteel... De rest van de dagen borstvoeding op gang laten komen en vooral zelf niets doen.. En dat is moeilijk.. Je kan geen kant op.. Martijn sliep gelukkig heel de week bij me, en hij deed alles, ik kon niks, opstaan etc... Maar je voelt je dan machteloos als je alleen elke keer de borst mag geven.. En Lukas kreeg er niks uit natuurlijk, dus hebben we bijgevoed tot mijn borstvoeding op gang was gekomen. Inmiddels drinkt meneer tevreden en heel goed! Zo heb ik hem gisteren om 2230 gevoed, en om 23 uur lag hij in bed. Om half 1 liet hij zich even horen door de krampjes, en heeft martijn hem gesust. Om 2 uur weer gevoed, en daarna om 5 uur. Hij komt zo ongeveer elke 3 uur. Om half 8 hoorde ik hem langzaam wakker worden, en daarna weer gevoed! Inmiddels ben ik wat beter te been, ik kan alleen de trap niet op en af met Lukas in mijn armen, en opstaan van de bank, en vanuit bed opstaan met de kleine gaat gewoon niet. Ik moet rustig aan doen, ook mede door het bloedverlies, en dat valt zwaar... Maar ja... Sorry dat ik jullie heb verwaarloosd de laatste dagen! Ik zal zo effe wat fotoos spammen !!!
**Breekt in** wat een schatje moi. jammer dat je niet zo snel kunt als je zou willen,jammer dat je geen transfusie hebt gehad dan je je nu al stukken beter gevoeld. er zijn zat middelen om weer op peil te krijgen en ga die aub gebruiken. floradix is een goede maar of ze dat ook in ostreich hebben. heelveel geluk en goedegezondheid!! **breekt uit**
Wat een schatje zeg moi Zo svenn heeft heerlijk geslapen vanacht vanaf de laatste voeding van half een tot half zeven en nu na die voeding slaapt hij alweer kan mama beneden even opruimen
@Luiers hier maak ik 1 ook op,en dan begin ik aan 2 nog wel wat groot maar past wel ik heb 5 pakken nummer 2 liggen,2 van pampers zelf gekocht 1 van de kruidvat van mijn broer gekregen,en en 2 pakken van de c1000 van mijn schoonvader hahaha @Moi wat een mooie man zeg! ik ga zo even je verhaal rustig lezen
Goedemorgen! Moi, mooi ventje zeg!!! En wat is dat ineens snel gegaan, hadden ze je niet verteld dat je helemaal onder narcose moest? Wel fijn dat de bv goed gaat en dat je zo'n meedenkende vk had met die foto! Geniet ervan meid!! TM, wat fijn dat je een goede nacht hebt gehad! Heerlijk zeg! Hier was de nacht minder fijn.... Eliza drinkt gewoon niet goed. Dan vliegt het naar binnen en dan krijgt ze er niks uit. We zijn echt nog zoekende... Het ging zo goed 's nachts, laatste fles rond 10 uur en dan kwam ze weer rond half 4. Gisteravond had ze de fles om half 10 en ze kwam om kwart over 1 al weer en daarna weer om half 6. Krap 4 uur ertussen dus 's nachts. En het ochtendflesje is er weer bijna helemaal uitgekomen...zucht!
Hier zitten we nog steeds in maat micro kwa luiers. We hebben nog 2 pakken en dan gaan we denk ik wel over op maat 1. Of ze moet er nog steeds in zwemmen