Januari mama's 2012 deel 4!!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door toekomstigemam, 17 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ja idd,hoe gaat het met de bv meis?

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Moi meis,zolang er niet langer dan 5 uur tussen zit,anders daalt zijn suikerpiegel teveel,

3. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    hij komt nu :) dus ik ga es even lekker voeden! Daarna mezelf lekker voeden :D

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Moi goed bezig,Elyano is ook al bezig met wakker worden hihihi

5. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Het hoort er zeker bij en ik vind het ook niet erg maar.... wat zal het lekker zijn als Joes over een paar weken s' nachts door slaapt!! :D

6. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Ohh vind het ook niet erg maar een keer door slapen is wel lekker :)

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Buddy nieuws Jannie

ik kreeg een bericht van Jannie via wordfreud dat haar vliezen zijn gebroken en dat ze vandaag word ingeleid!

Spannend meis!

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    doorslapen...ben bang dat deze jongen dat lang niet gaat doen...dochter sliep met 2 weken al 7 uur door....

En haar suikerspiegel was niet laag ofzo want ze werd gillend wakker voor de boob...

Jeuhhh gisteren hele dag boob gegeven (wel met flesje navoeden nog omdat ik gewoon niet genoeg heb voor om de 3a4 uur te voeden) Maar hopelijk komt dat wel weer op peil! Ik kolf ook ieder uur ff 10 minuten, zodat de borsten denken dat kleine aan het klusteren is ofzo....tip op internet gevonden.

En ik heb het idee dat het scheelt! Vanmorgen heeft hij uit 1 borst gedronken...2de wilde hij niet meer, en hij heeft er zeker 2,5 uur op geslapen!!! Toen werd hij wel wakker met razende honger.....en ik had net gekolft hahaha, dus ff een flesje van 50ml (valt nog mee dan he!)

Als het zo niet lukt ga ik echt die lactatie kundige bellen, want hij drinkt nog heel onrustig...wil direct voeding in zijn mond en laat izjn mond open hangen zonder te zuigen hahaha, hij denkt dat het er zo in loopt ofzo??

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    go jannie!!

Hoeveel meiden lopen er nu nog rond?

iiieehh meiden weten jullie tips misschien? Meisje zat gisteren zonder luier op de bank...gaat redelijk goed, ze plast soms wel, maar nog nooit op de bank! Nu heeft ze een enorme plas op de bank gedaan....wel een los kussen dus de hoes gaat in de was..maar het kussen stinkt nu echt naar urine...hoe kan ik dat eruit krijgen?????

10. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63

Ik heb 3 dagen om de 2, 5 u gekolfd, dan loopt het echt weer hard op! van 60 naar `130 na 3 dagen. S nachts om 5 u ook 1 kolfen

11. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Go Jannie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@bv ik geef een borst per keer, en hij drinkt zo ongeveer een kwartier tot een half uur, ligt aan zijn humeur... ben nu op zoek naar een kolfapparaat te huren want wilt graag weten wat hij nu binnen krijgt eigenlijk...

12. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    jeeej go jannie!!!

13. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Vonnie: jij ook al zo'n kleintje ;)
    Hier ook.
    Ps in je onderschrift staan de gewichten verkeerd ;) anders woog je beebje wel heel veel bij de geboorte hihi.

Jannie: op naar een voorspoedige bevalling!

14. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Eindelijk jannie!! Succes meid en op naar een prachtige baby!!

15. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ik had al zo'n vermoeden, Jannie! :D Heel veel succes!!!!

Eliza drinkt de hele dag al goed! Nu in elk geval al 2 flesjes van 150 helemaal leeg en nog niks uitgespuugd. We gaan zo weer weg naar m'n moeder, hopelijk gaat het daar ook nog goed!! Zou blij zijn als het goed ging.

Oh ja, ze had net ook nog haar hele broek ondergepoept, vlak voordat mijn collega's kwamen...haha, zul je altijd zien!!

Antares, sorry, geen tips... Misschien iets van vaporesse of zo?

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer

lieverd met kolven zegt niks over hoeveel hij naar binnen krijgt hoor,ja of je moet dan een flesje gaan geven,maar uit de borst pakken ze veel meer dan als je zou kolven

hier geef ook ook nog steeds 1 borst en dan drinkt hij hooguit 15 a 20 min

17. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Jannie spannend meis! heel veel succes!! Jippie de op een na laatste januari baby komt eraan!

wat bv betreft ik doe ook meestal 1 borst per keer en Sem drinkt vaak een half uur, dan haal ik hem eraf. als hij eerder loslaat probeer ik de andere borst, soms hapt hij daar wel weer aan en drinkt verder en soms zit hij echt vol en dan valt hij slaap.
    maar ik merk wel dat wanneer hij echt veel korter drinkt bijv 15 á 20 minuten dat hij dan te weinig binnenkrijgt, want dan meld hij zich ook weer na een uur ofzo ;)

18. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Caruli bedankt whahaha nu zie ik het zelf ook lekker slim weer was het wel een hele grote baby:D.

Jannie succes meid je kunt het..

Jammer dat niemand ff reageert op de foto van me dochterje:( Denk leuk plaats een keer een foto maar geen reactie op FB krijg ik meer reactie:D. Zo ik ga aan het eten beginnen straks is me vriend weer thuis. Vanavond kraam visite. Net ook ff speen M gehaald zodat ze beter kan drinken met die verdikking met S ging dat niet echt.

19. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Vonnie, niet bewust hoor!
    Maar ook jou foto's mogen er zijn!

20. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.176
    1.849
    113
    olla.

Pff wat kan ze schreuwen zeg haha.
    Moord en brand ach ja.
    En even over het slapen hoe lang mag het max dan.
    Lees op internet 8u max.
    Nou slaapt ons meisje 6u max niet altijd hoor.
    Als ze rond 8 u komt en niet nog eens om 11u dan komt ze 1 uur en dan 5 u en 8 uur.
    ze krijgt nu 6 x 120 en als ze een 120 niet op drinkt 7x.
    Dus wel netjes en ze is ook niet lusteloos dus dat zit wel goed:D.

Hoelang slapen jullie kinders max

Deel Deze Pagina