Vonnie, je hebt een prachtig meisje! Niet bewust genegeerd hoor! Komt ook door Jannie's nieuws natuurlijk Dino, Eliza slaapt max 5,5 uur tot nu toe. Ik wou maar dat ze er 8 sliep! hahaha We zaten net nog te rekenen, ze heeft vandaag 1x 100 en 4x 150 gedronken. En dan komt die van straks er nog bij.... Ze krijgt bijna te veel vandaag, ach ja, moet soms kunnen hoor!
Ik lees op hyves dat Jannie vanmiddag met een spoedkeizersnee is bevallen van dochter Femke. Gefeliciteerd Jannie!!
Waaauw iedereen is al zowat bevallen alleen Escal nog! dan kunnen we over stappen naar het andere gedeelte van het forum
Goedemorgen!! Hier een goede nacht gehad, laatste fles om 21 uur, om 22:30 uur ging ze slapen en ze meldde zich pas weer om 4 uur!! Heerlijk!!
ik ben gewoon de laatste haha, maarfja morgen ook "pas" 40 weken.... ben benieuwd wanneer de beeb zich aan gaat dienen hoor, bij sem ingeleid met 41+1 dus misschien zitten we hier nog wel even
Ach er moet iemand de laatste zijn he Hoop voor je dat het snel zelf begint. Dan kun jij ook gaan pronken en knuffelen met je beebje.
Jannie, gefeliciteerd met jullie Femke! Heel veel geluk samen... Ik heb net even bij de januari mama's gekeken maar zullen we niet op Escal wachten en dan allemaal over gaan? Of nu al. Ik vind het maar lastig 2 topics bijhouden waar dezelfde meiden kletsen... Roep maar!
@ Jannie: gefeliciteerd met jullie dochter Femke!!! @ Vonnie: wat een lekker ding!!! @ Escal: hopelijk heb jij jouw wolk ook snel in je armen!
haha, hoop stiekem toch wel eerder hoor maarja, we wachten netjes af he.... en veel plezier bij cb en gyn!