Zow meiden hier net een nacht van 7!! u slaap!!! Heb ze wel om 9u uit bedje gehaald want vertrouwde het niet hahaha zo slapen die meid!! Hebben gistere andere melk gegeven en mss toch goede keuze geweest, is nu wel nog 50/50 oude-nieuwe melk... Zo ze ligt nu wel wat te jammeren, dus ga me effe bezig houden met haar... @jannie gefeliciteerd meid!!! @escal you go girl
weet iemand nog hoe dat zat hihi. Gister aaf laatste pil dus moet ik dinsdag of woensdag beginnen? Ben nog geen jaar geleden gestopt en weet het gewoon niet meer. IK word oud lol. En we worden ook hellemaal kierewiet meisje huilen huilen in haar bedje en heeft flesje gehad tralala. Zou er dan toch iets niet goed zijn met de melk die ze nu krijgt. ga zo wel maatje groter speen halen want ze zuigt als een gek maar duurt te lang en dan heeft ze geen zin meer. Ze laat ook afentoe 30 staan pff
Op welke dag ben je begonnen? Als je op woensdag bent begonnen, begint de volgende strip ook weer op woensdag. Er zitten 7 dagen tussen 2 pilstrips... dus dinsdag de laatste is de woensdag erop weer beginnen.
vonnie van harte gefeliciteerd met jullie dochter Femke! Escal succes met de laatste loodjes meid, heel lang kan het niet meer duren!
Elyano is weer goed gekeurd.13 dagen geleden woog hij 3855.en vandaag 4335 gr lengte ongeveer 54,4 en hoofd optrek 37,1 en het was een sterk mannetje zei ze.tja dat hadden wij ook al door.zo naar de gyn
Nadesy fijn dat Elyano weer goedgekeurd is! hier mogen we over een week of 3 pas naar het cb! tot die tijd weeg ik hem zelf, heb de baby weegschaal van mijn zus geleend
ooops ik zie het al, ik had er Vonnie neergezet sorry! Jannie van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Femke
He meiden, vandaag is lukas een weekje oud Ik zelf heb vandaag een enorme slechte dag moet ik zeggen, ik weet niet of dat bekend klinkt? Het enige wat ik kan doen is huilen, en dan vooral omdat meneer bij het aanleggen zo enorm hyper is en aan het huilen is omdat het niet te snel zijn mond inkomt (melk is op gang aan het komen namelijk) en ik hem niet kan troosten.... Heb nu van de huisarts een electrische pomp op recept gekregen, mamma is hem nu halen, en zo moet ik de melkproductie op gang gaan helpen... Heb er zo een koppijn van gewoon, bah! *SNIK*
moi wat een mooi mannetje is Lukas!! en dat huilen herken ik! ik ben normaal helemaal geen emotioneel type maar ik heb sinds de geboorte van Sem al wat afgebruld! moeder worden maakt je een jankerd haha tenminste bij mij wel! gewoon aan toegeven meis! het hoort erbij!
dank je meis... ja tis echt frustrerend gewoon... en ook omdat ik meer wil dan ik kan, en nu gewoon pas op de plaats moet nemen... heb nu dan ook een beddag van moeders opgedragen gekregen... pappa houdt de wacht bij me en ik lighier maar...