He meiden, @hammelientje sterkte!!! @buddy ben benieuwd naar de hoortest en de weging @hier vanmorgen is Lukas weer gewogen, bij ontslag uit het ziekenhuis woog hij 3370, afgelopen dinsdag 3380 en vanmorgen 3510 Manneke kreeg dus echt te weinig binnen! Ben nu met Plan B begonnen dus... En eens even kijken of het wat gaat opleveren... Ik leg hem niet aan, maar kolf nu om de 3 uur, en dat geef ik hem bij de voedingen via het flesje, en dat mix ik evt. met de Aptamil Pre die ik hem nu geef... Hij is zo veel tevreden en een heel ander mannetje na vannacht!!! Over een uurtje weer flesje geven, nu ligt ie weer ff lekker in zijn bedje!
Nou meiden f*ck die k*tdokter! Volgens hem moest ik het nog maar een paar dagen aankijken met alles! Dus zelf helemaal gebroken zijn omdat je de hele dag met een huilend kind loopt wat niet getroost kan worden, blijft de voeding uitspugen en nu maar het zh gebeld en maandagmorgen moet ik om half 11 bij de kinderarts zijn! Afspraak ik een week eerder gemaakt! Yara trekt dit niet en ik ook niet! Je ziet aan haar bekje dat ze pijn heeft en ik ga dat niet nog een week afwachten! Wat een lul joh Sorry maar ben zo boos en zo moe! Hopen op een ander meisje volgende week xxx
bah!!! Verschrikkelijk als een arts er zo luchtig over doet, is neit niks meid! goed dat je er direct achteraan gaat en maandag een afspraak hebt! succes met je meisje!
@hier, aangezien ik nu binnen twee weken wel een kleintje op mijn buik zal hebben ipv erin is het misschien wel makkelijk een buddy te hebben die ik kan smssen als ik ben bevallen aangezien ik aanneem dan even niet op het forum te zijn ivm herstel en drukte thuis, als iemand wilt dan pb maar even je tel nr sms ik wanneer ik bevallen ben owja, BEN 40 WEKEN!!!!!
Fijn zo'n huis arts. Ik zou morgen gewoon weer bellen of anders de weekend zo dat je een andere krijgt.Of vanavond nog. Want pijn is ook niet leuk. Hier mochten we overstappen naar een andere misschien ook een idee?
hey meiden, ten eerste allemaal gefeliciteerd met jullie wonders!! @escal, nog eventjes en dan ben jij ook aan de beurt meid! ik heb in het begin hier ook even meegeschreven maar kon dat niet zo goed bij houden.... maar zou me graag weer aan willen sluiten als dat mag... ik ben zelf 11 jan bevallen na een inleiding van een zoon devon. @hammelientje, ik herken je verhaal wel van mijn dochter, ik werd ook constant afgewimpeld door de ha na weer dagen en nachten krijsen zijn we met dr naar het zh gereden op een nacht daar is ze toen meteen opgenomen en bleek ze idd verborgen reflux,haar slokdarm was al helemaal ontstoken en ze spoog bloed, ze heeft toen medicijnen gekregen(zantac) en knapte daar in een paar dagen van op, ik zou als ik jou was niet te lang aankijken en als ze zo blijft krijsen naar de eerste hulp gaan, die helpen je echt wel,want dit trek je idd zelf niet en die kleine ook niet! succes!
@hammelientje ach meid verschrikkelijk!! Maar ik zou ook bij een andere te raad gaan want reflux kan de slokdarm verbranden (las ik ergens) en zo kunnen en ontstekingen enzo ontstaan dus ik zou ook verder gaan wat een k*tvent seg!!! grrr snappen die niet dat zo'n kleintje niet zelf kan vertellen wat er scheeld en enkel van hun afhankelijk is :s Hopelijk snel goed nieuws meid!!! @buddy fijn he als je ziet dat je kleintje meteen beter reageert Hopelijk komt alles snel op gang en kun je bv geven @escal spannend he de laatste dagen hihi @Suze gefeliciteerd!! @hier net weging geweest 51cm en 4.040 Fijn he!!! Over 14d was ze nog 3.560kg dus bijna 500grammetjes erbij Vind ikzelf super! En de hoortest was ook zo goed! Op 65 sec kreeg ze al een ok aan beide kanten
@Caruli thnx Vind ik toch altijd leuk, zien dat ze flink groeien en bijkomen he Ze was ook super alert en een een sterke meid zei die dame, ze hield flink hoofdje omhoog Ze volgde ook al flink dus zien doet ze ook goed *Hele fiere mama*
@buddy heerlijk!!!! @hammelientje, jeetje wat balen zeg!! ik denk aan je... @suze devon is een scheetje!! @hier, onze hotelgasten hebben Lukas lekker mee naar beneden genomen! een van de meiden is kraamverzorgster in Nederland, en die zit heerlijk met hem te tutten! net hebben ze luier verschoond, en ik lig ff een beetje bij te komen, best even lekker moet ik zeggen! ben best moe eigenlijk, dus lig lekker te suffen.. over een 10 minuten weer afkolven.. vanmorgen had ik om 8 uur na de hele nacht door 70 ml, om 12 uur had ik 45 ml en ik ben benieuwd wat nu... @bv aanleggen ga ik zowiezo niet meer.. 1 heb ik geen tepels, en moet met een tepelhoedje werken, die rukt Lukas er elke keer af en 2 ik vind de combi met de fles en bv in fles aanbieden erg fijn!!
@Moi ik kolfde in het begin ook mega weinig hoor,soms als ik in de avond kolf kolf ik 150 cc per tiet maar was eerder ook maar net 50 cc drink je wel genoeg?
Ik heb het idee dat die ILSSE die hier vaak komt mee kijken een stalker is van mij ofzo, want ik hoor opeens dingen van mensen wat die persoon zou weten over ons,terwijl zij helemaal niks kan weten,pfff moeilijk ja alleen als die het persoon hier van moet mee lezen dus ik ga uitkijken met wat ik ga zeggen hier of ik ga undercover verder hihi
@moi, thanx! fijn dat het nu beter gaat met je mannetje!! @eendjes, fijn dat ze zo goed bij is gekomen!! is altijd fijn om te weten he! @nadesy, dat zou wel een beetje vreemd zijn he...hoe kun je zien dat er iemand meeleest dan? hoe gaat het met je mannen?
goede dag haha. Jeetje zo voelde het dus om opoe te zijn pff. Ga maar camille honing thee maken hihi. Ze heeft ook geen berichten geplaatst (ilsse) beetje raar ?