Januari mama's 2012 deel 4!!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door toekomstigemam, 17 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    vanmiddag om 13.30 uur kan ik terecht.

2. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    Wauw doorslapen!! H£ier deze nacht 5u :D Vond ik al zalig!! :) LOL
    En dank je allemaal ben ook zo verliefd op ons moppie!! :D
    Noah is ook weer zo aan het veranderen :) Zal gemerkt hebben dat het een blijvertje is hahaha :) Hij knuffelt ze en geeft zoentjes zo lief!!
    @marije fijn dat het goed gegaan is meid! en wat veel volk!! jeetje!!
    Idd nu kun je zelf alles een plaatsje geven he.
    Hier gaat de fles weer vlotjes binnen :) 110-135 soms zelfst, volgens die dame van de weging voor de moment zeker genoeg :) Maar als mijn dametje meer vraagd krijgt ze meer hoor, liever een baby die blij is en rustig dan eentje die de hele tijd honger heeft ;)
    Dit weekend ons eerste weekendje weg met Milla :) weekend duitsland :) joehoe! Heb er al helemaal zin in!! Ze gaan mijn kabouters daar flink verwennen en mama kan rusten :D ZALIG!!!

3. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Hoi meiden!

@eendje, wat een moppie zeg!!

@marije, dikke knuffel!! heftig allemaal, en ik wil jou en je familie heel veel sterkte wensen!

@hier, gisteravond wist ik me even geen raad meer! Lukas heeft veel buikkrampjes na het voeden, voed nu natuurlijk mix van bv en fles, dus zijn buikje moet er ook aan wennen! uiteindelijk is hij in slaap gevallen, en vannacht is het super gegaan! om 12 uur moest hij een flesje en hij meldde zich om 10 over 12... Netjes flesje gedaan, en daarna meldde hij zich om een uur of 4 weer, en na een uurtje was ik klaar met voeden en hem in bedje gelegd... Daarna meldde hij zich om half 8 weer, en dat heeft lief op zich genomen. Nu heeft hij om een uur of half 11 gegeten en nu ligt hij lekker te piepen, hihi.. Ga hem ff kroelen :) Ff wassen, kroelen, knuffelen en daarna flesje :)

4. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @Buddy ZALIG genieten meid!!! :) :) :)

5. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Hammelientje, gaat het weer wat beter met Yara?

MayD, en wat zei de huisarts over Renee?

Marije, voor jou een dikke knuf! Wat fijn dat er zoveel mensen waren die samen met jullie voor een prachtig afscheid gezorgd hebben.

Nadesy, hoe is het bij jou thuis? Hoe gaat het met je grootste vent, krijgen jullie het allemaal een beetje op orde samen, ik hoop het voor je meid!

Hier Joes vandaag 3 weken en JOEPIEIE!!! dat betekend dat ik weer mag auto rijden. Ben blij toe, we wonen nm. achteraf en ik ben 3 weken lang nergens geweest. Alles is te ver om te lopen, maar vanaf morgen.... gehts loss!! Haha!

Een dikke knuf voor alle supermoeders en moeder is spee!

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Mayd: hoe was het bij de ha?

Zondagskind: jij had toch ook een ks?
    Hier mag je dan 6 weken geen auto rijden.

7. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    @all: bedankt voor het medeleven. Het doet me echt goed allemaal. Bij de condoleance was het ook al zo dubbel, sommigen feliciteerden me ook nog met Eliza... Dat is nou echt het leven he!

@Nadesy, joh, het leven gaat door en ik kan niet verwachten dat de wereld van iedereen stopt met draaien omdat die van mij is gestopt.
    Maakt echt niet uit hoor!!

@Zondagskind, is dat verzekeringstechnisch of zo, dat je niet mag rijden?

@TM, ik heb Infacol gehaald. Ze hadden idd geen sab simplex op het winkelcentrum. Je schijnt in Duitsland ook dat spul te kunnen kopen en dan is het nog een iets zwaardere dosis of zo...

@Moi, lekker he, dat kroelen! Heerlijk, geniet er lekker van!!

@Eendje, inderdaad erg veel mensen, hij stond ook nog midden in het leven. En wat heerlijk dat jullie een weekendje weg gaan. Geniet er lekker van!!

@MayD, hoe was het bij de arts?

Vanmorgen heerlijk gelopen. Ik kan merken dat ik m'n conditie weer moet opbouwen, ik was best een beetje moe! :D Maar iets vaker weer gaan wandelen, is ook goed voor de calorieverbranding ;)

8. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Marije, nee i.v.m. de keizersnede. De wond moet eerst weer genezen. Spieren/ zenuwen enz.
    Ik zie net bij Caruli dat zij 6 weken niet mag autorijden dus het verschilt ook nog. Hier de eerste 3 weken geen autorijden en de eerste 6 weken niet stofzuigen, zwaar tillen ed.

9. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Onze dochter blaakt van gezondheid! Ik moet van de HA iets meer Nutriton in de fles doen en zoals we al deden haar rechter ophouden tijdens het eten. De uitslag moeten we goed behandelen met voedende creme. Zolang ze geen verhoging heeft, hoeven we ons geen zorgen te maken. De HA zei dat er tegenwoordig te snel de diagnose reflux wordt gesteld en dat elke baby tot 6 maanden meer of minder melk teruggeeft. Zolang ze er niet bij afvalt is er geen vuiltje aan de lucht.

Hehe, wat een opluchting.

10. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @Mayd fijn meid!!!! :) :) :)
    @MArije wauw loop jij al terug? Ik heb hier soms nog het gevoel alsof er vanonder iets gaat uitvallen, dus nog geen sport voor mij ;)
    Wel na enkele weekjes :D Wel ECHt wel weer in mijn broeken!! pas er nog niet in :( :( ben breder... niet dikker maar echt breder, geraakt over mijn heupen niet :( pfff
    Ach ja als ik die kleine dot in haar box bekijk trek ik mij niks van mijn heupen aan LOL
    Zo wij gaan effe zo'n dvd speler voor in de auto halen :) Want de rit morgen duurt tss de 4-5uur en voor Noah is dit best lang he :)
    Ow onze grote vent heeft zijn haartjes geknipt!! hihi strakjes gel erin en zal eens een foto maken van onze big boy :D

Later meiden!!

Dikke knuffel aan iedereen en alvast een heeeeeeeeeel fijn weekend!!!!

11. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Mayke, fijn dat het goed was met Renee! Toch altijd weer fijn om te horen!!

Eendje, het is gewoon wandelen hoor... :D Rennen wil ik wel een keer oppakken, de schoenen heb ik al aangeschaft :D
    Verstandig om zo'n dvd speler te kopen, wij willen er ook echt nog eentje. Dora erin en rijden maar! :D

Zondagskind, ik las het bij Caruli en toen dacht ik, ja natuurlijk, de keizersnee! :) Wel fijn dat je dat dan weer mag! Ik heb nog steeds geen auto gereden, ook al mag het wel....

12. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Mij is niks verteld over niet autorijdeb..sowieso ook niet ocer tillen enzo hou me maar aan zes weken niks doen naja zwaar tilleb eb autorijdeb zal mijn polis eens nakijken

Over hardlopen die kangoojumps lijkeb mij leuk om te doen maar die schoeneb zijn 200 euro dus dat gaat hem niet worden

Wabneer mogeb we buikspieroefeningeb doen dan?

13. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.163
    1.844
    113
    goede aaf weer.

Pff ben kapot hihi.
    Half 8 flesje en daarna na een kwartier begon ze toch te schreeuwen pff.
    we zijn tot 12u bezig geweest om haar te troosten en afentoe ook gewoon laten liggen maar na 10 min nog huilen dus huilen om in slaap te komen was het niet.
    toen maar een diep badje gedaan zo dat haar buik goed onderwater was en dat heeft geholpen zo zielig.
    Wat moet je doen als je niet kan troosten want het was echt hartverscheurend ze was heel moe maar kon niet slapen.

Nu hopen dat morgen beter gaat want we gaan morgen naar me oma en opa hihi.
    Naar het hoge noorden lol.
    2 half uur rijden.
    Word dus een lange dag half 10 rijden en 7 a 8uur in de aaf terug.
    Dus ben morgen heel de dag zoet.
    En me oma heeft al 4 pakjes gekocht voor haar en ze bleef gaan haha.

14. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Volgens mij mag je pas na 6 weken buikspieroefeningen doen.
    TM, hoe is het afgelopen met de spruw? Ben je nog bij de dokter geweest?

15. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Ja was geen spruw en dat aan me tepel was waarschijnlijk soort van eeltvorming.heb wel dat kuurtje voor spruw gekregen om op me tepel te smeren zodat het verzacht en moet zeggen het helpt wel heb nu weer lol in bv

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Buddy nieuws Escal

ze is bevallen van een dochter Lize

Gefeliciteerd meis

17. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Jaaaaaa, daar is ze dan!

Escal is vanmiddag in maar 3 uurtjes tijd bevallen van een gezonde dochter, Lize, 2975 gram en 49 cm

Sem is grote zus!

GEFELICITEERD meid!

18. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Nadesy: Hahahaha, kijk aan ;) Was nog bezig met verwerken :p Sorry ;) Grappig dat jij Escal's buddy bent! :D

19. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Escal daar is ze dan de allerlaatste januaribaby!!! gefeliciteerd met jullie dochter Lize!

wat betreft keizersnede en dingen doen, ze hebben er bij mij eigenlijk weinig over gezegd, rijd eigenlijk sinds vorige week alweer auto en doe eigenlijk alles alweer, alleen geen hele zware dingen:) zolang ik mezelf goed voel, zal het wel goed zijn toch?

hier is Sem vandaag alweer 3 weken, tijd vliegt echt voorbij! maar het is vooral enorm genieten van ons mooie mannetje! hier even een fotootje van onze vent van vandaag :D

20. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Escal, gefeliciteerd met de geboorte van jullie Lize!!
    Hoop dat alles goed gaat en dat jullie heerlijk kunnen gaan genieten!

Deel Deze Pagina