Marije en Eendje, zo denk ik soms ook wel hoor, maar wil hem nu gewoon graag in mn armen hebben. En nog maar te zwijgen over alle vragen... En?en? En? En? En de ergstecopmerking allertijden; tja... Er is er nog nooit 1 blijven zitten... AAAAAAAAHHHHHHHHHHH Daar kan ik nu echt niet tegen. Lauw, erg he zo wachten. Jij ook veel succes nog.
Hahaha, mini, dat is inderdaad zo'n stomme opmerking! Net zoals dat je straks niet mag klagen over slaaptekort en zo, "want je hebt er toch zelf voor gekozen?!" Grrr, ook zo'n rotopmerking!
die opmerking over er is er nog nooit 1 blijven zitten maak ik zelf altijd, voor een ander het doet... bij mij vroegen ze met 20 weken al of het de laatste loodjes waren..
grrrr die opmerking krijg ik soms zelfst van mijn man... Tja jij wilde toch nog eentje bij?! Euh dan ik met mijn grote mond jij toch ook he?! Anders moest je hem er maar niet ingestoken hebben... Ja ja slapen hier moet ik eerlijk zijn is er een bedje bij op de kamer gezet voor de oudste want Milla slaapt bij ons en hij wilde ook :s Maar je hoort hem niet! Milla mag nog zo krijsen, hij word er niet wakker van. En gelukkig hier droog van sinds hij 2 was! Heb wel vele lakens mogen wassen bij het begin van de school... Hij was er zo van onder de indruk en waarschijnlijk ook moe... Van Moi nog niks gehoort, maar ze zal het wel melden vanaf er iets veranderd Het is zo'n lieve buddy! Zo onze kleine meid ligt nog in haar buggy te slapen, ging net naar de post (foto's halen) En wil haar niet in haar box leggen, laat ze maar lekker in de buggy wat slapen Wil ook best eens nachtje doorslapen! ook hoort dit bij baby's hahahaha En NEE ik koos daar niet voor, ik heb het geluk gehad er mee gezegend te worden voila se
En zo is het, we zijn gezegend met die kids van ons!! Mag ik wel even klagen? Eliza drinkt zo verschrikkelijk slecht... Het zal ook wel met spruw te maken hebben, maar voordat ze spruw had moesten we al verdikking in de melk doen omdat ze zich anders verslikt en alles uitspuugt. We hebben het net met de dr. Brown fles geprobeerd zonder verdikking, maar dat kwam er in een hele golf net zo hard weer uit Dus toch maar weer die verdikking erin.... Maar daar heeft ze dan weer moeite mee (we gebruiken al een grotere speen), waardoor ze weer moe wordt en heel veel moeite heeft om haar fles leeg te drinken. We zijn om 10:15 uur begonnen met de voeding en net pas klaar....zucht... En zo ging het afgelopen nacht dus ook. Ik hoop maar dat het met de spruw te maken heeft en dat ze hierna weer goed gaat drinken!! Zo, daar ben ik weer even van af!
moi aah meissie! wat balen dat het niet doorzet, maar vandaag heb je dan eindelijk jullie ventje in de armen!! succes met de keizersnede meis! MiniM zo 41 weken alweer, kan me voorstellen dat je het een keer zat bent! Stampertje ook spannend dus! Jannie succes bij de vk! hopelijk kunnen ze al strippen! Tm zo dat doet Svenn netjes zeg! Marije , wat balen dat Eliza zo slecht drinkt! *knuffel* hier kwam Sem om 1 uur, half 4 en half 8, toen zijn we lekker nog tot de voeding van half 11 in bed blijven liggen! heerlijk na de volgende voeding ga ik ff naar de Zeeman, heb daar zo veel over gehoord dat ik even wil kijken, manlief en Sem blijven thuis, ben benieuwd hoe dat gaat
tja dat gezeik van je hebt er voor gekozen ja indd maar daarom mogen we wel eens klagen. Ik klaag zo wie zo niet maar zwaar is het wel hoor snachts hihi. Ik doe de nacht alleen dus ben best vaak moe als ik in me bed lig. Binnen een uur ben ik in slaap. Want vriend kan niet uit bed als hij er in ligt heb het gezien die is echt slaap dronken en valt net niet om dus laat mij de voeding snachts maar doen. En blijf afentoe gewoon een uurtje langer liggen en dan als ze waker is geeft hij haar een flesje (Best grappig)
@marije Ik gebruikte ook nutriton en ben zaterdag er ook mee gestopt! Yara deed ook bijna een uur over flesje en kreeg heel veel stress ervan omdat het zo langzaam ging! Ik hen nu alleen nog de nenatal en ze spuugt net zoveel als met die verdikking! Elke voeding deed ze er een uur over als het niet langer was! Ik werd er helemaal gespannen van! Nu drinkt ze weer netjes gewoon half uurtje! Ben gisteren ook begonnen met 150cc voor de nacht en ja hoor om7 uur kwam ze! Heerlijk! Vanm naar cb ben benieuwd hoe zwaar die speknekje van me weegt! Moi kom op wijffie! We zitten met smart te wachten xxx
Marije, klagen mag! Hoop dat de spruw snel over gaat en het drinken weer beter. Hier gaat het drinken beter nadat we van de Avent naar de Difrax fles zijn gegaan. Joes werd zo moe van het zuigen aan de Avent dat hij na 10 minuten in slaap viel en niets meer binnen kreeg. Nu drinkt hij netjes zijn fles leeg binnen een 20-30 minuten. Hij wil alleen niet zo goed slapen, natuurlijk wel lekker bij mij maar niet in zijn bedje. Hoop dat hij dat ook snel genoeg doorkrijgt! Moi!? Waar blijf je meid? We zijn nieuwsgierig!! http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=215923&stc=1&d=1326885319 In diepe rust....
Zondagskind: liefff Moi: is je beebje er al? Hier heeft Ziva vandaag haar geboortegewicht bereikt! Nu nog haar temp.. Uiteindelijk komt t allemaal wel weer goed.
Agossie zondagskind wat een schatje.. Zo me moeder is hier de ochtend geweest heeft ff bed verschoont was aangezet en gestofzogen terwijl ik beneden afgestofd heb. Wel vervelend hoor dat ik niet zo veel mag ivm de wond Ben vanmorgen begonnen met maïzena op zijn billen. Ben benieuwd of dat helpt het bloed zelfs zo zielig gelukkig lijkt hij er zelf geen last van te hebben.
Hey meiden! Verloskundige zei ook weer dat je er geen pijl op kunt trekken, en dat het even goed vandaag kan gebeuren als over 2 weken.. Je weet het gewoon niet! Volgende week dinsdag staat mijn volgende afspraak, ze gaan dan *als het nog nodig zou zijn en als het kan* strippen. Ik heb zelf t voorgevoel dat dan al bevallen ben, maar misschien heb ik teveel hoop
Stampertje, nog ff meid, ik geloof best dat je het zat bent vooral als iedereen hier al aan het bevallen is ( geweest). Probeer er nog maar even van te genieten... TM, hier ook een moeder die voor me komt stofzuigen, strijken, ed. Ben er maar blij mee! Tenminste dat ben ik wel, haha! Hoop dat de maizena zijn werk gaat doen!
@TM kijk tuit dat het geen allergie aan de pampers of doekjes is he?! Heb ik bij Noah gehad, dutske was ook helemaal gaan bloeden, esobetadine op gedaan en inotiol... Na 2d was het al bijna helemaal weg!! Maar was allergische reaktie op de doekjes en diaree erbij is echt geen goede combinatie!! Moi heeft nog geen teken gegeven dus denk dat ze of bezig zijn of ze rust nog wat... Laat het jullie meteen weten hoor en idd weer zo'n mooie foto!!! @Marije jammer dat het niet zo goed gaat met drinken, kan idd door de spruw komen. hier heeft ze ook een lastige dan :s elke 2u drinken en dan drinkt ze maar halve flesjes! 65 cc dronk ze net... Dus zeker niet genoeg om 4u op te teren he?! hehe Noah en ik kijken Belle en het beest Was zo lang geleden! Mooie film hihi
hier is de vk net weg.. heb een goede cm ontsluiting en ze heeft kunnen strippen... dacht dat het pas na 48 uur wat ging doen, maar is dus binnen de 15 uur.... dus we wachten af.. was geen pretje, maar hopelijk wel zinvol.. ga ff slapen, kids liggen ook... lees vanmiddag ff bij..