Jannie, balen zeg.... Hier ook niks noemenswaardigs.... Dus vanmiddag naar de vk en dan zien we wel.... Stampertje, hoe is t bij jou?
Hier vandaag en druk programma, naja voor ons doen dan haha.. Eerst om twaalf uur naar het weeguurtje dan wat boodschapjes doen naar huis svenn eten n daarna als hij het op heeft svenn showen aan de kindjes van mijn werk...
Ach wat is Lucas een schatje zeg! Hoe is het met de andere meiden? Zit er al beweging in? Hier gisteren met yara naar het cb geweest! Ze weegt nu 3735 gram en is 53cm! Ze weegt nu dubbel zoveel als toen ze geboren was! Nog naar haar beentjes gekeken en de een is toch iets langer dan de andere! Maar we zullen afwachten tot 6feb want dan moet ze toch naar het zh! Wel bijna ruzie met dat oud fossiel over de voeding! Yara mag 100cc maar ze krijgt van mij 135cc omdat ze me allemaal zuig vlekken gaf na de voeding! Als ze het op drinkt en ze heeft er behoefte aan vind ik het goed! Nou meiden kom maar op met de volgende baby's Xx
@hammelientje gelijk heb je hoor!! Ik geef ook dat wat zij aangeeft dat ze wil drinken! Is dit 120 water dat je geeft? Ik ga dit ook al bijna geven aan Milla ze krijgt nu 105 water en ze heeft deze nacht zo een 2 flesjes uit gedronken... Dus verhoog ik en kan ik goed zien dat ze genoeg gedronken heeft. Ik wil een blije baby, geen huilbaby he gewoon lekker je ding doen meid!! Zeker met voedsel!
@ Moi: gefeliciteerd met de geboorte van Lucas!!! Wat een poepie! 18 januari is een mooie dag om jarig te zijn!!!
@ hier: vandaag voor de eerste keer naar de CB-arts voor de grote check-up... ik ben benieuwd hoe onze dame is gegroeid sinds het laatste weeguurtje op 9 januari (toen woog ze 4150)
Hier nog niks veranderd! Vannacht opzich best goed kunnen slapen.. Dus das wel fijn, weer even op kunnen laden de beeb is wel erg rustig nu.. Ben ik niet gewend haha. @ jannie: he balen meis mijn wordfeud deed t ook niet! Nu weer wel trouwens
Precies dat wil ik ook! Overdag geef ik 120 water en voor de nacht krijgt ze 150cc! ben ik vannacht mee begonnen! x
Goede morgen. Heb lekker geslapen 8 u savonds laatste fles en ze kwam half 1 en half 6 en nu net om 9u. We bakeren haar nu in met een omslag doek en dat vind ze heerlijk. Ze krijgt nu ook 120 voeding en dat drinkt ze nu gewoon op. En dat de CB advies geeft om minder te geven wat jullie zelf willen niets van aan trekken. Onze CB zij dat als een baby aan de borst zit je ook niet kan zien hoeveel voeding ze binnen krijgen dus geef gewoon wat ze vraagt. En dat doen we als ze de 120 elke keer opdrinkt gaan we een stapje omhoog.
Onze CB-verpleegkundige zegt dat het kind drinkt wat het nodig heeft... dus als het 120 drinkt, lekker 120 laten drinken. Reneé drinkt 6/7 x per dag 135cc (120cc water en 4 scheppen voeding).
dat is wel veel volgens mij,met bv is het wel zo dat ze mogen drinken wat ze willen met met fv zeker niet
ja onze CB zij ook gewoon geef wat ze vraagt geeft ook meer rust als ze voldaan zijn. Borst voeding geef je toch ook op aan vraag en weet je ook niet hoeveel je kindje binnen krijgt.. En over dat slapen ja bij ons mannetje was dat ook op de zij elke voeding andere zij etc. Nu advies op de rug:S nou we hebben onze meid ook gewoon op de zij gelegd en nu is ze best druk dus nu gaat ze wel op de rug.