wij moeten nog eventjes wachten tot 8 september, dan hopen wij ook te weten wat het word, als ik het weet zal ik het zeker plaatsen Ik hoop een meisje stiekum Voor ik zwanger raakte had een vriendin gependeld en die zij dat mn eerste kindje een meid zou worden, nu eens kijken of ze gelijk had ofniet
heb gestemd wij krijgen een meisje.. We hadden allbei ook weer het voorgevoel goed, bij colin hadden we heel duidelijk het idee dat het en jongen was en nu allebei heel sterk meisje idee en ja hoor. gister bevestigd.
iedereen dacht een jongen, ik had dat gevoel heel sterk. pendels zeiden een jongen en de chinese kalender ook een jongen je gevoel zegt dus blijkbaar niks want het is toch echt een meisje!
Wij krijgen ook een meisje!!! Mijn gevoel zei jongen en ook de chinese kalender... dus WEER klopt die niet
wij weten het nog niet, misschien over 2 weken met de 20 weken echo maar mijn gevoel zegt ook een jongetje. mijn vriend dacht heel lang een meisje, maar begint nu ook te twijfelen
Ik heb ook gestemd op de pol, wij krijgen een jongen Ik had het gevoel al, en het klopte ook nog Het is ons 1ste kindje.
Ik zal volgende week op de poll stemmen, na de 20 weken echo. Ik denk dat het een jongetje word, mijn man denkt een meisje. Dus ben benieuwd