Hallo dames, Na gisteren de hele dag 'gegoogeld' te hebben toch maar besloten om het hier maar te vragen. Vorig jaar 23 juni heb ik mijn mirena spiraal laten verwijderen. Mijn cyclussen vanaf toen; 28- 39- 33- 42- 31- geweest. Nu dacht ik dat ik deze maand een cyclus had van 30 dagen omdat ik 18 januari in de avond licht roze bloedverlies had. Normaal zet dit bij mij binnen enkele uurtjes door naar een menstruatie. Maar de volgende dag had ik alleen licht roze bloed met afvegen! Af en toe ook heel erg helder rood bloed maar zonder stolsels (ook weer alleen met afvegen). Gisteren (sorry voor de details) haalde ik mijn tampon eruit en toen bleek dat meer dan driekwart nog wit was en er alleen wat roestbruin bloed op zat. Sindsdien geen bloedverlies meer gehad. Ik vraag me nu heel erg af of dit nou mijn menstruatie was of dat het ook een innestelingsbloeding kon zijn? Ik weet absoluut niet wanneer mijn eisprong geweest is omdat ik niet temp en geen ovu testen gebruik. Op deze manier denk ik er minder mee bezig te zijn.. ofzo? Ik ben intiem geweest op 5 januari, 13 januari en 15 januari. Weet niet of dat veel zegt of niet? Ik weet dat ik uiteindelijk een test moet doen om erachter te kunnen komen of dit een innestelingsbloeding was of niet. Wanneer raden jullie mij aan om een test te doen? Of is dit gewoon een zeer lichte menstruatie geweest? Alvast heel erg bedankt voor het nemen van jullie tijd om mijn verhaal te lezen.