Januari; ready, set..ff wachten....GO!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MoniqueA, 30 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Zo heeft het voor en nadelen om ZZP-er te zijn, in welke sector zit je? Waren ze zo erg de kids dat je op de vlucht geslagen bent 😂. Op zich ideaal even er uit en dan vol frisse moed opnieuw beginnen na het werk. Menstruatie bij mij was zeker snel, binnen 48 uur en en goede ook wel, kan wel gaan tellen. Nu na vier dagen pas op retour. Keurig dus!
    Hopen voor allemaal hier inderdaad op een mooie baby 😃

Je kan geen vet verdagen en nog steeds die ijzer smaak, is het niet iets anders dan evt zwangerschapssymptomen. Denk eerder aan je maag of gal? Geen pijnklachten?

2. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Super Anneke dat je menstruatie er weer is en je lichaam in ieder geval hersteld is. Blij met menstruatie, moet niet gekker worden bij ons dames. 😃. Het was nog steeds super goed, knap dat men zo goed kan spelen op trommels en percussie enzo, met zoveel afwisseling. Nadeel was alleen her vele licht en toch wel heel hard, door een ongeval ben ik overgevoelig geworden voor licht en geluid en daar heb ik van tevoren niet over nagedacht, beetje suf!

@All, nog leuke dingen het weekend? Wij nu onderweg naar verjaardag in Brabant en vanavond door naar Zeeland waar het morgen feest is vanwege verjaardag van ons nichtje. Allemaal gezelligheid,🎉🎈. Fijn weekend.

3. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Over 2 dagen testen als ik van mijn langste cyclus uit moet gaan (31 dagen ) dus wachten nog even af 😊met kerst testje tegen aan gooien ofzo ... Maar nog geen gevoel dat het eraan zit te komen ofzo mja lichaam is een raar iets en het ken zo doorbreken !! Vandaag heerlijk gewinkeld met vriend lief voor de jongste want die dacht even leuk te zijn en een behoorlijk groeistuip te maken van 80 naar 92/98 😓 maar gelukkig weer goed geslaagd 😍

4. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Hey dames, ik wilde even laten weten dat mijn schoonvader gisteravond om 22:10 is overleden. En dat ik dus voorlopig afwezig ben :(

5. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou en je man.

6. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Marieke. Gecondoleerd met je schoonvader. Veel sterkte en kracht toegewenst met dit verlies.
    Knuffel

7. Annekeruiter85

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Haha.. Zo thea die is zekere goed gegroeid.
    Ik heb gister heerlijk bijgekletst met een goede vriendin die ik al een tijdje niet had gezien. Gisteravond zitten speuren op Internet voor de vakantie van volgend jaar. Nog hevig in twijfel.
    Vandaag zwemmen!
    Gezellige verjaardag gehad mir?

8. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Goedenavond Meiden,

Ik heb twee erg gezellige verjaardagen gehad, was weer een leuk weekend zo!! Even een vraagje algemeen, hoop dat jullie er een antwoord op kunnen geven. Als woensdag menstruatie is begonnen, vanaf wanneer zou dan ongeveer richting de vruchtbare dagen moeten gaan en moeten beginnen met ovulatie testen? Ik heb geen idee van de duur van mijn cyclus, Weet alleen dat van woensdag tot en met vandaag sowieso bloedverlies heb. Ben benieuwd,.

@Thea, jeetje die kleine van jou heeft er zin in, slaat gewoon een paar maten over. Werd dus tijd voor een nieuwe garderobe. Is even minder voor de portemonnee maar altijd leuk lekker shoppen. :) . Wordt spannend voor jou Thea bijna een test, succes!

@Anneke; Gezellig om weer even bij te kletsen met een vriendin na lange tijd. ;) Zoveel leuke dingen gezien op internet die je leuk vind voor de vakantie dat je nu niet kan kiezen? Wij gaan geen vakantieplannen maken, weten niet hoe het allemaal gaat lopen met verkoop en aankoop andere woning.

9. Lief87

Lief87 Actief lid

19 nov 2014
    317
    119
    43
    Vrouw
    Zo dames, iedereen een leuk weekend gehad zo te lezen!
    Bij mij ook, kerstmarkt geweest, verjaardag gehad en een etentje met het werk.

@Marieke: Gecondoleerd! Heel veel sterkte!
    @ Thea: Haha die is goed gegroeid! Maar wel leuk lijkt me om nieuwe kleertjes te halen. Ik denk dat wanneer ik zwanger mag raken ik echt een winkeltik krijg haha zie nu al zo veel leuke dingen hangen in de winkels waar je dan toch stiekem wel naar kijkt.
    @Anneke: Leuk vakantieplannen maken! Nog geen idee waar jullie naar toe willen? Denk dat wij weer richting Italië gaan dit jaar.

@Mir: Als woensdag de 17e je menstruatie is begonnen dan zouden ze zo rond de 24e zitten? Als ik bij mij kijk was ik 15 december ongesteld geworden en zou ik rond 26 / 27 de eisprong hebben dus iets daarvoor en iets daarna de vruchtbare dagen (volgens de app). Ik voel mijn eisprong de ene keer heel goed en afgelopen maand eigenlijk niet dus tja... Ik heb me voorgenomen om de eerste 3 maanden nog niet met ovulatietesten te gaan werken we gaan het zien! haha

Nog een paar daagjes dames! Ik moet zelf nog 2,5 dagen werken en dan lekker vakantie 1,5 week. Alvast hele fijne feestdagen voor iedereen en hopen op baby / zwanger geluk in 2015!!

10. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    @marieke gecondoleerd en veel sterkte toegewenst voor jou en familie @testen vandaag op m'n laaste dag van langste cyclus (31 dagen) wacht nog even af maar tot nu toe niks gespot of wat dan ook😓afwachten dus..@kleine meis groeit ineens mega snel heb al 2 lange kinderen en dacht al dat de jongste een kleintje zou zijn maar dat had ik fout! Net als haar broer en zus heeft ze mega langs benen 😓 ook haar voeten zijn snel gegaan pfff daar baal ik van want ze has net laarsjes van 60 euro 😏(hoge wreef met smalle voet staat gelijk aan dure schoenen helaas(

11. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Hey dames, bedankt voor jullie steun.

@testen, gister was mijn NOD maar ben nog niet ongesteld. Helaas was de test van vanmorgen omo wit. Het zal wel door de stress komen. We wachten af...dat het maar snel komt :(

12. Annekeruiter85

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Heey dames

Hier een ziek kind, bijna 40 graden koorts. Ligt nu bij mij op schoot te slapen. In bed wil ze niet.
    Mir, ik zou beginnen met testen 10 dagen ma start menstruatie (dus de 27e) en dan door testen tot je een knaller van een test hebt.
    Ik ook vrij nu. Alleen de 31e weer paar uurtjes werken en dan pas 5 jan weer!
    We hebben een optie genomen op vakantie naar curaçao voor in maart... nog een week bedenktijd. Twijfel is in maart wat verder weg of in mei (dan is onze dochter net 2 en betalen we dus ook voor haar) naar Griekenland ofzo. Zomer willen ww niet op gokken aangezien we niet weten hoe het gaat lopen..
    Vandaag is mijn menstruatie gestopt.. Dus nu kunnen we er acht weer voor gaan!!
    Fijne dagen meiden!

13. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Hier nogsteeds niks😱

14. Annekeruiter85

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Thea wat spannend.. Wanneer was je nod?
    Hopelijk ga je heel positief het jaar uit!!

15. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Zo daar ben ik ook weer eens, zag weer een paar reacties

@Lief87, klinkt ook als een gezellig weekend dat je hebt gehad. Nog even en dan heb je vakantie, lekker om naar uit te kijken. vl hier nu ook vakantie, gezellig samen thuis. De vrije dagen zullen zich gaan vullen met huizen kijken, vandaag ons huis verkocht, erg blij mee. Nu kunnen we gericht voor huizen gaan.

Bedankt voor het meedenken over de testen, ik ga vanaf morgen met testen beginnen dan. Kijken of ik mijn ei kan vinden. ;)

@Thea, geen bloed geeft moed, spannend. Zal voor je duimen!! Zijn je kids langer dan gemiddeld, grappig , op dat het hoop geld kost na, dat ze nu ook een groeispurt heeft, wil niet achter blijven voor de andere twee :). Die schoentjes, dat is zo balen als het zo hard gaat, je wil toch dat ze goede schoenen aan hebben. Kleding heb je wat meer keus om niet het duurste te hoeven kiezen.

@Marieke, hoop dat je nog posi gaat testen, zou je zo gegund zijn. Ook voor jou draaien mijn duimen.

@Anneke, Wat sneu dat je meisje zo ziek is. 40 graden is wel heel hoog. Hoop dat ze snel weer wat beter gaat, beterschap. Lekker dat je nu vakantie hebt, op naar de kerst. Leuke vakantie ideeën, als het in Maart mooi weer is op Curacao zou ik het wel weten, kleine nog gratis en een mooie omgeving waar je niet snel weer heen gaat waarschijnlijk. Griekenland is altijd wel te doen, ook met een kleintje qua aantal uren vliegen. Succes met keuze maken.

Jou berekening van begin testen komt ook aardig over één, app zit net beetje tussen jou en het antwoord van Lief in. Neem maar zekere voor onzekere en dan morgen beginnen. Je weet het nooit. Voor jullie dan nu ook weer het begin van zoeken naar ei, hopelijk snel overzicht! Succes

16. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    hoi dames 31 is normaal langste cyclus zit ik nu dus 3 dagen overtijd als ik 28 reken is het dus 5/6 dagen.... morgen ochtend maar testje wagen dan weet ik of ik kan drinken ja of nee...

mja ik verwacht er niet teveel van anders ben je straks alleen maar terleurgesteld enz enz.

Iemand hier nog een kindje met maat 23? heb licht bruine echte leren laarzen

17. Lief87

Lief87 Actief lid

19 nov 2014
    317
    119
    43
    Vrouw
    Oeh Thea wat spannend! Klinkt veel belovend!!
    Fijne feestdagen allemaal dames!! En hopen op een prachtig nieuw jaar met positieve testen :).

18. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Goedemiddag,

@Thea, spannend hoor. Ben benieuwd of je nog getest hebt.

Allemaal gezellige kerstdagen. 🌲

19. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Hoi ames hoop dat jullie fijne dagen ebben gehad .. Ik mag weer opnieuw beginnen gisteren kwam het rode monster langs 😂

20. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Hoi Meiden,

Hier super kerstdagen gehad, weer genoten van alle gezelligheid.

Thea, wat balen dat je ongesteld bent geworden. Op naar de volgende ronden met hopelijk een beter resultaat, nieuw jaar, nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Hoe is het met de rest hier, het is stil.... het is toch al bijna januari :)

Deel Deze Pagina