Januari; ready, set..ff wachten....GO!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MoniqueA, 30 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Thea hopelijk krijg je zo iets meer zicht op je cyclus. . Ik heb deze ronde ook voor het eerst ovulatietesten gebruikt, gewoon ff check na de mk.
    Marieke uhm denk idd wel dat je een bloedtest zelf moet betalen.. maar wat het kost geen idee.. Anderzijds als het je meer duidelijkheid geeft. Wanneer heb je voor het laatst getest, anders morgen ochtend voor de zekerheid nog?

Meiden we kletsen elkaar ff door de wacht week heen.. ik kan echt nog niet testen, maar weet zeker over een week dat ik ook bijna niet kan wachten.
    Ik ben doodop en hele vermoeide benen, lekker naar bed dus!

2. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    @Monique, ik kan het allemaal nu nog wel goed hebben om het te horen omdat ik zelf nog kort bezig ben. En ik word al jaren dood gegooid met filmpjes van vrienden, familie en kennissen die allemaal al kinderen hebben, ben hier echt de laatste in de fam. en van vrienden die nog geen kind heeft. Mijn oppaskinderen van vroeger, ik paste op hun toen ik 13 was die zijn zelf nu al moeder.... Het zou anders voelen als het al een tijdje niet zou willen lukken. Sommige mensen gaat het nou eenmaal allemaal zo makkelijk en als ik dan lees hoe jou schoonzus omgaat met haar gezondheid en erger nog die van de baby kan ik er echt met mijn verstand niet bij. Zonde dat nu ook alle spullen naar haar gaan, als zij het gebruikt heeft wil je het ws echt niet meer in je huis hebben vanwege de stank. Ik hoop dat jullie gevoel gaat kloppen, wat duurt een week nog dan lang hé voor je kan testen. Vriendin probeert vast de boel te relativeren om je te behoeden voor een grote teleurstelling of niet?

@Lief87: Geen bloed geeft moed, ga voor je duimen. Zou een stunt zijn zeg meteen raak. Zeker een goed begin hier van het nieuwe jaar met een nieuw huis. Qua dagen zou goed rond evt. innesteling kunnen zitten, en anders wordt je cyclus steeds drie dagen korter ;). Hier geen bloed meer gehad, nu de 8ste dag na vorige bloeding. Buikpijn blijft vaag aanwezig met af en toe wat meer pijn, vooral rechts. Zou haast denken dat er een cyste of iets zit. Kijk het nog even aan.

@Anneke: Echt super blij mee met andere huis, gelukkig gaat het allemaal lukken. Leuk dat de regering weer nieuwe regeltjes erin gooit voor verkrijgen hypotheek, zo genaamd ter bescherming van de consument. Ze maken het er gewoon onmogelijk mee, scheelt bij ons gewoon even 20.000 euro wat we minder kunnen lenen opeens terwijl het in het maandbedrag maar €70 verschil zou zijn geweest wat het meer was. Grrr, huizenmarkt trok aan, die zal nu weer flink gaan instorten. Qua klussen is er wel het één en ander te doen, onder andere een nieuwe keuken, openhaard uitbreken, balken van plafond en strak plafond erin. In begin doen we woonkamer en één slaapkamer en dan gaan we over en dan komt de rest als we er wonen. Keuken breken we alvast af zodat het geen stof meer geeft en die wordt besteld zodra we de sleutel in handen hebben belt vl naar zijn werk en laat hij ze op de knop drukken zodat de bestelling geplaatst wordt. De indeling hebben we al gemaakt en prijs van de keuken ook al opgevraagd. Eerste paar weken zal het dan even koken op camping stel worden maar dat is het ergste niet. Zodra keuken binnen is kan vl beginnen met plaatsen en dan staat hij in paar avondjes. Gaat goed komen.

Als je weer testdrang krijgt kom je hier maar kletsen Anneke, zonde anders van het geld maar ook zeker van je gemoedstoestand als je te vroeg test.

@Marieke: Succes bij de huisarts. We horen het wel wat ze zei! Met die symptomen zou je haast denken dat het toch raak zou moeten zijn. Zou gaan voor die bloedtest, dan heb je duidelijkheid.

@Thea: Succes met zoeken naar je ei, hoop dat je hem gaat vinden. Je bent in ieder geval op goed moment begonnen als hij al iets licht is.

3. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Nou Marieke, ik weet niet hoor....ik zou zeker gaan voor een bloedtest want dat is wel een opvallend symptoom. Dat zou toch wat zijn zeg :D
    Succes strakjes!!!

@Mir, uiteraard heb je gelijk, zij weet ook wat het is.....helaas kennen we het maar al te goed allemaal denk ik.
    Valt me trouwens op dat mijn oog op alles valt wat met zwangerschappen te maken heeft.....nu begon vl ook al hahahaha, zo typisch hè.

Vandaag weer een nieuwe dag en ik ben blij dat ik me gisteren heb weten in te houden om te gaan testen. Het zou nergens op slaan, zou niet eerder kunnen dan a.s. maandag....maar ik denk dat ik het er zondag toch op ga wagen. Toch fijner als vl en ik de hele dag samen zijn. Ben alleen zo bang voor een teleurstelling. Het is immers de eerste keer dat we nu voor het echie bezig zijn....hoe groot is die kan nu eenmaal....ach ja, wachten wachten en nog eens wachten. Vandaag een drukke dag op de planning dus dat geeft wat afleiding. Succes met wachten allemaal :)

4. Lief87

Lief87 Actief lid

19 nov 2014
    317
    119
    43
    Vrouw
    Dag Dames! Volgens mij ga ik echt ongesteld worden. Vanmorgen weer iets bruin bloed (sorry) haha. Maar het zet nog niet door.

Hoe staat het ervoor met de rest van de dames? Wanneer kan iedereen testen? Mijn NOD is ongeveer zaterdag.
    Ik reken deze maand ook niet echt mee als 1e ronde omdat we pas echt bezig zijn gegaan 25 dec. We gaan het allemaal zien. Vind het in ieder geval wel erg spannend.

@Monique: Het klinkt bij jou toch allemaal wel veel belovend hoor! Ben heel benieuwd! Ik zelf heb nergens last van alleen rommelende buik. Verder helemaal niks, dus schat de kans erg klein in.

@Marieke: Weet jij al meer?? Hoe ging het bij de dokter?

5. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    ff knippen en plakken...

Nou, dat was zonde van mijn tijd zeg :(

Ze heeft mijn verhaal aangehoord en alles als 'normaal' bestempeld. Het kan maanden duren voordat je een normale cyclus hebt :$ (wist ik) de pijnlijke borsten, ook al had ik die nog niet eerder zo erg, horen er allemaal bij. Ze raad me aan om te wachten, en als ik over een paar weken nog niet ongesteld ben, om dan een test te doen. Want meteen nu testen zou geen zin hebben. De eisprong die ik dacht te voelen op de 7e was misschien geen eisprong. Alles wat ik voel en ervaar kan nog steeds te maken hebben met ontpillen. En als het een prille zwangerschap zou zijn, dan is dat op een test te zien... maar niet nu (huh?). Een bloedtest had geen zin volgens haar, ze wist ook niet wat die zou kosten en ze ging hem dus ook niet doen :x

Ohja, de klapper van het gesprek... 'je moet proberen om het wat lost te laten, want anders duurt het alleen maar langer...' ehm oke, bedankt. En hoe verwacht ze dat ik dat ga doen?? :(:(

Alles bij elkaar dus een teleurstelling. Ik had gehoopt op een bloedtest, maar zelfs dat ging 'em niet worden. Oke, dit nieuws is misschien niet een hele grote verrassing, maar ik had op z'n minst verwacht dat ik met een geruster gevoel thuis zou komen. Maar dat is dus niet zo :(

6. Lief87

Lief87 Actief lid

19 nov 2014
    317
    119
    43
    Vrouw
    Jeetje Marieke! Wat raar dat ze je op die manier gewoon naar huis sturen? Moest je ook niet plassen in een potje ofzo? En dan die term je moet proberen om het los te laten anders duurt het alleen maar langer? Sorry maar ik geloof daar niet in hoor. Waarom zou een eitje wel bevrucht raken als je er niet aan denkt? En hallo ik neem aan dat iedereen die zwanger wil worden er toch bijna elke dag aan denkt?

Pfff heb je dus niet veel aan gehad. Mijn Dokter vertelde dat het ontpillen zeker een half jaar kan duren. Maar vriendinnen van mij zijn direct 1e ronde zwanger geworden terwijl ze al 10 jaar aan de pil waren. Dus tja wat klopt er dan nog van?

Ga je dus lekker mee naar huis zeg... Succes vandaag voor jou..!
    Komt allemaal wel goed.. :)

7. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    :$:$:$ ongelofelijk Marieke! :$:$:$

Ik vind dat ze nogal lef heeft om te zeggen dat je het los moet laten. Zij staat niet in jouw schoenen. Er gaat geen dag voorbij dat je er niet aan denkt. En inderdaad, een eitje merkt niet waar jij aan denkt hoor :x
    Ik heb daar zo een hekel aan......:x
    Maar nu weet je dus nog niks.....zo frustrerend allemaal zeg....dit is nu echt HAAT aan het wachtbankje....waar je nu voor spek en bonen op moet zitten.....heeeeeeeeeeel veel sterkte Marieke!!!!!

Ik ben momenteel erg moe en vanmiddag en vanmorgen heel misselijk geweest. Ik denk dat ik me er toch te veel mee bezig houdt en dat dit langzaam aan begint te vreten aan me. Maar het is precies wat ik hierboven al beschreef....het is niet dat ik een uit knopje heb of zo. Ben in ieder geval blij dat ik hier mijn verhaal kan doen en dat ik niet de enige ben hiero. Al hoop ik natuurlijk dat we gauw naar het andere topic.....zwanger in 2015 :D kunnen gaan.

8. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Gisteren een early test gehaald, waarvoor het nu nog veelste early is :D
    Maar vanmorgen ook geen drang gevoeld te gaan testen. Een hele lange werkdag gehad gisteren en dat heeft er wel voor gezorgd dat ik zonder veel nadenken recht mijn bed in kon....vanmorgen gaat de wekker en het eerste wat ik denk is.....ben ik misselijk? Voel ik nu iets? Doen mijn borsten nog zeer?? Tjonge jonge wat kan een mens er veel mee bezig zijn. :$

Ik denk momenteel weer dat ik maar moet wachten met testen als ik volgende week zaterdag nog niet ongesteld ben geworden. Was vanmorgen ook behoorlijk chago tegen mijn vriend.... in ieder geval is er niets anders te doen dan hier lekker mee te lezen en geduld te hebben.

Heb jij een beetje kunnen slapen Marieke? Na dat vervelende berichtje?

En Lief, is het al doorgekomen??? Stiekem hoop ik van niet voor je ;)

Anneke, ben je nog zo moe????

9. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Goedemorgen dames,

Gister was een vermoeiende dag. Dus toen we eenmaal in bed lagen sliep ik snel genoeg gelukkig. Ik baal nog steeds. Kan er met mn hoofd gewoon niet bij. Dat de arts zo koel en afstandelijk deed. Ze heeft me compleet overdonderd. Maar goed.

Ik ga vandaag naar mn vriendin met de tweeling. Lekker knuffelen en mijn verhaal kwijt kunnen. Daar heb ik nou echt behoefte aan. En vanavond met manlief naaf Ikea. De kerstboom cadeaubon opmaken.

@Monique, spannend joh. Wel vervelend dat je dan een beetje mopperig bent tegen je vriend. Maar die zal het vast snappen. De mijne is iig heel begrip vol. En haha, zo word ik ook wakker. Maar dan, doen mijn borsten nog pijn?? Jah. Auw. Vanavond met een hempje naar bed. Dan schuurt de stof tenminste niet zo langs mijn tepels. Ze doen zoveel pijn opt moment :(

Fijne dag xx

10. Lief87

Lief87 Actief lid

19 nov 2014
    317
    119
    43
    Vrouw
    @Monique: Haha kon je het niet laten? Maandag zie ik is je NOD, dan lopen we een beetje gelijk op :). Nee bij mij nog niets door gekomen! Op gisteren ochtend en vanmorgen een iets donkerbruine veeg na het plassen (ochtendplas). Maar mijn NOD is pas officieel zaterdag / zondag. Dus we moeten nog even afwachten helaas. Maar het is officieel nog niet eens de 1e ronde. Ga er vanuit dat mijn eisprong eerder was dan wanneer we zijn begonnen met klussen. Dus zou wel heel wonderbaarlijk zijn als het direct raak zou zijn haha.

Haha zo herkenbaar. Ik doe het ook onder de douche / in de spiegel etc. Zijn ze nu groter? Doen ze pijn? En natuurlijk denk ik dat het wel zo is haha.

@Marieke: Vind het echt heel naar voor je dat je er zon rot gevoel aan over hebt gehouden! Vindt het nog steeds belachelijk hoe ze je weg hebben gestuurd. Fijn dat je vriend nog zo begripvol is! De mijne snapt er helemaal niets van ook al heb ik het hem al een aantal keren heb uitgelegd. Hij zeg: ja als je niet ongesteld bent geworden dan ben je toch zwanger. Ummm Nou ja dat kan ja maar ik ben er al wel de hele *@!!## maand mee bezig hoor? hahah! Vorige week op vakantie was ook misselijk (dacht ik) Zegt vl: waarom doe je dan geen test? Ummm Nou dat kan toch nog niet! Hahahah. Ook wel schattig eigenlijk.

Klinkt toch allemaal wel positief hoor Marieke! Wanneer zou je kunnen testen??

11. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Wanneer ik kan testen? :( Geen idee. Ik ben er vanuit gegaan dat mijn eisprong op 7dec was (omdat ik hem dacht te voelen), dus mijn NOD op de 21ste. Maar als die eisprong al niet klopte, dan de NOD ook niet. We hebben het er hier eens over gehad en bedacht dat ik ergens volgende week wel kan gaan testen.

Tot die tijd gaan we het los laten door de hele middag met twin boys te knuffelen... ;) good luck with that haha :D loslaten, jeetje joh. Dat woord komt niet eens vóór in mijn vocabulaire.. :cool:

12. Annekeruiter85

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Marieke jeetje wat een stomme huisarts. Zo lekker bot ook.
    Was het maar dat er een uit knopje bestond,zou het soms heel wat makkelijker maken.
    Oh meiden volgende week voor veel van ons nod.. ik heb m donderdag..ik wil eigenlijk niet voor nod testen,vorige keer wel gedaan en toen 3 dagen voor nod duidelijk positief.. Hoop dat ik me in kan houden..
    Ik ben nog steeds vermoeid ja, ook hele dag koud en overal jeuk. Nooit gehad,maar na mijn mk zijn mijn hormonen wat van slag.. het zijn wel herkenbare symptomen van de vorige keer (behalve de jeuk), maar zoals jullie ook zeggen.. je kunt jezelf gek maken met alles wat je voelt.

13. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Dat geeft mij dan weer hoop Anneke, 3 dagen voor NOD testen.....:-D

Zojuist mijn vriend aan de telefoon gehad en hij vind het allemaal niet erg, mijn chagrijnige gedrag....hij zei; ik denk nog steeds dat je zwanger bent. Hij vroeg of we niet toch vast morgen of anders vrijdag zouden kunnen testen met die early test.....misschien toch maar doen als hij het ook wil, dan weten we het gewoon vast.....

Als jullie nu getest hebben he?! Zet ff een fotootje erop, ook als je twijfelt....ben zo benieuwd naar jullie testen....zolang ik er zelf nog geen in mijn handen heb is het wel zo leuk om bij een ander mee te kijken ;) momenteel vul ik zo mijn dagen tussen het werken door hahaha.

14. Lief87

Lief87 Actief lid

19 nov 2014
    317
    119
    43
    Vrouw
    Ook ik denk er aan morgen vroeg te gaan testen haha. Dan zit ik ook 3 à 2 dagen voor NOD. Zal allemaal wel niet omdat ik elke morgen zo'n veeg donker bruine afscheiding heb. Ik hou jullie op de hoogte!

15. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0

SPANNEND!!!!!!!

Wij hebben het zojuist besproken en we gaan vrijdag, 2 dagen voor mijn NOD testen. We hebben beide dan meer tijd. Ik ben dan ook toevallig vrij. Nu maar hopen dat het geen teleurstelling wordt.

Tot morgen meiden!!! Ik ben benieuwd naar jullie testen!

16. Annekeruiter85

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Spannend monique en lief.. ik heb toen getest met kv2v5. Die zijn het meest gevoelig.. of idd early test, maar eigenlijk nooit gebruikt. Ik heb nu testen liggen nog van 123 testen (kreeg ok gratis bij mijn ovulatietesten ). Do is nod, eigenlijk proberen te wachten tot dan. Maar mijn gevoel zegt dat ik zwanger ben (geen idee waarom, paar kleine symptomen).. Dus misschien ook wel maandag al testen 😊
    Zo maar eens onze dochter naar bed brengen, ze wil niet meer naar bed.. echt in de fase van alles uitproberen.

17. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Ohhh dat is net zo spannend voor jou dan Anneke...ben benieuwd hoor....misschien slaat de test maandag ook wel aan :D

Hoe oud is je dochtertje eigenlijk? Lijkt me zo gezellig een meid in het gezin....geeft gelijk ook wat afleiding want volgens mij kun je je handen er aan vol hebben... :)

18. Lief87

Lief87 Actief lid

19 nov 2014
    317
    119
    43
    Vrouw
    Spannend Monique dat je morgen gaat testen! Ook ik heb het maar uitgesteld naar morgen. Heb gisteren toen ik terug kwam van mijn werk een test gedaan maar deze was wit ( ook al leek ik natuurlijk wel na bijna een uur naar dat ding gekeken te hebben een lijntje te kunnen ontdekken haha ). Morgen vroeg ga ik testen mocht ik nog niet ongesteld zijn. Ook vanmorgen weer een hele lichte streep donker bruine afscheiding. (sinds maandag al ? Vaag ). Vandaag zit ik op dag 25 van de cyclus. Vorige maand op dag 25 al ongesteld... we gaan het zien pfff..
    Ik gebruik btw de testen van de action.

@Thea: Wat spannend zeg dat je vriend het ook zegt! Welke symptomen heb je? Hou ons op de hoogte maandag ben benieuwd!

19. Annekeruiter85

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Lief het zou kunnen dat het vd innesteling is die bruine vegen..
    Meiden mijn duimen draaien voor jullie morgen!!
    Hannah is bijna 21 maanden, ze is een koningskind (27 april).
    Een echte peuter puber aan het worden, maar een heerlijk kind.. het geeft zeker afleiding, druk genoeg met haar.

20. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Mijn duimen draaien overuren voor jullie dames :) ik hoop dat het raak is :D xx

Inmiddels 18 dagen overtijd; nog steeds niet ongesteld :(

Deel Deze Pagina